Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 394
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.Iwanowa Szajnowicz 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-796
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 508 457 084
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: P394@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p394.ursynow.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa291e5f-4543-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00302268/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P394.A.26.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439930,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymagań Zamawiającego w sprawie jakości dostarczanych posiłków, o których mowa w ust. 4, stanowi załącznik nr 3a do SWZ. Przykładowe jadłospisy w podziale na jesienno-zimowe oraz wiosenno-letnie opracowane dla Miasta Stołecznego Warszawy w ramach kampanii „Wiem co jem” stanowią załącznik nr 3b SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie unieważnienia postępowania - podstawa prawna:• Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”
Podstawa faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu zostały złożone dwie oferty:
1. oferta złożona przez Panią Romanę Woźnicę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą USŁUGI GASTRONOMICZNO – TURYSTYCZNE WOŹNICA ROMANA, z siedzibą w Dębem Wielkim przy ul. Spółdzielczej 1. Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. oferta złożona przez Pana Macieja Sławuszewskiego prowadzącego działalność gospodarczą
pod nazwą: M&S, z siedzibą w Warszawie przy ul. Juhasów 4G/2. Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie oferty zostały odrzucone, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postepowanie.
Uwzględniając powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731692,50 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.