Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342734/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00414085/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed6744b0-1bf5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6744b0-1bf5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032163/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w Gminie Gromnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.4.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4939173,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie będzie obejmowało rozbudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej oczyszczalni ścieków oraz zakupem samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO” na terenie Gminy Gromnik.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
• Część I zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej oczyszczalni ścieków;
• Część II zamówienia obejmuje zakup samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO” na terenie Gminy Gromnik.
3. Przedmiotem zamówienia ujętego w części I zamówienia jest zaprojektowanie oraz rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik.
4. Przedmiot zamówienia określony w części I zostanie wykonany w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) z wyłączeniem rozdziałów od XI do XI.6 PFU włącznie.
5. Zakres zamówienia określony w części I obejmuje:
1) Wykonanie – w oparciu o będące w posiadaniu Zamawiającego: PFU – dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy;
2) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie tego pozwolenia lub przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych i uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia;
3) wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) na każdym etapie realizacji zadania konsultacje z Zamawiającym dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty i konstrukcję obiektu;
2) przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno – prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę / braku sprzeciwu do zgłoszenia robót oraz realizację zadania;
3) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania decyzji administracyjnych;
4) inne prace niezbędne do wykonania zamówienia.
11. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SWZ, PFU oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania Zamawiający dodaje zapis „lub inne o równoważnych parametrach”. Jako „lub równoważne” zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
12. Zamawiający informuje, że inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Wypłata środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład będzie odbywać się zgodnie z zasadami programu tj.: w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na:
• podstawie jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w dwóch transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji:
pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
druga transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwotę wypłaconą w pierwszej transzy;
• w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy, na podstawie więcej niż jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w trzech transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji:
pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
trzecia transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwoty wypłacone w ramach wcześniejszych transz.
− Wykonawca/cy wyłoniony/eni w ramach niniejszego postępowania będzie/będą zobligowani do przedłożenia Zamawiającemu spójnego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego określającego terminy realizacji oraz kwoty poszczególnych etapów zamówienia. W/w harmonogram powinien uwzględniać zasady przyjęte zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami ją zmieniającymi dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864
Uwaga!
Dotyczy części I zamówienia:
Zamawiający informuje, że terminy realizacji poszczególnych etapów inwestycji określone w PFU w rozdziale IX.3 ust. 6) są orientacyjne. Wiążące terminy realizacji zostaną określone w harmonogramie – rzeczowo – terminowo – finansowym o którym mowa w § 1 ust. 8 pkt. 2 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 4409173,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie będzie obejmowało rozbudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej oczyszczalni ścieków oraz zakupem samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO” na terenie Gminy Gromnik.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
• Część I zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej oczyszczalni ścieków;
• Część II zamówienia obejmuje zakup samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO” na terenie Gminy Gromnik.
7. Przedmiotem zamówienia ujętego w części II zamówienia jest zakup samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO” na terenie Gminy Gromnik.
8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujętego w części II określa PFU (rozdziały od XI do XI.6 PFU włącznie) wymagania niniejszej SWZ oraz warunki projektu umowy /Załącznik nr 7A do SWZ/.
9. Ponadto:
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy oferowany samochód wraz z wymaganym wyposażeniem, dalej „samochód” w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca udzieli na oferowany samochód gwarancji zgodnej z wymaganiami Zamawiającego (rozdział XV SWZ).
W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia naprawy zgłaszanych usterek w ciągu do 48 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca w dniu dostarczenia oferowanego samochodu zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dotyczącego obsługi maszyny dla minimum dwóch pracowników Zamawiającego.
Dostawa samochodu nastąpi na plac mieszczący się obok siedziby Gminnego Zakładu Komunalnego w Gromniku przy ul. Wodnej 6, 33-180 Gromnik.
Dostawa samochodu możliwa jest wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
Oferowany samochód będzie stanowić własność Wykonawcy lub Wykonawca będzie podmiotem umocowanym do jego sprzedaży.
Oferowany samochód będzie wolny od wad w tym wad prawnych, nie będzie stanowić przedmiotu zabezpieczenia, nie będzie stanowić przedmiotu zajęcia komorniczego.
10. Warunki odbioru samochodu do obsługi sieci kanalizacyjnej „WUKO”:
po dostarczeniu przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego oferowanego samochodu Zamawiający przystąpi do jego odbioru. Zamawiający dokona weryfikacji zgodności otrzymanego samochodu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ. W wypadku gdy otrzymany samochód nie będzie spełniał wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający odmówi jego odbioru i dokona zwrotu samochodu na koszt i ryzyko Wykonawcy,
w wypadku gdy otrzymany samochód będzie spełniał wymagania Zamawiającego zostanie sporządzony i podpisany protokół zdawczo-odbiorczy,
własność samochodu przechodzi na Zamawiającego z chwilą podpisania przez niego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
11. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SWZ, PFU oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania Zamawiający dodaje zapis „lub inne o równoważnych parametrach”. Jako „lub równoważne” zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
12. Zamawiający informuje, że inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Wypłata środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład będzie odbywać się zgodnie z zasadami programu tj.: w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na:
• podstawie jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w dwóch transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji:
pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
druga transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwotę wypłaconą w pierwszej transzy;
• w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy, na podstawie więcej niż jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w trzech transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji:
pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
trzecia transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwoty wypłacone w ramach wcześniejszych transz.
− Wykonawca/cy wyłoniony/eni w ramach niniejszego postępowania będzie/będą zobligowani do przedłożenia Zamawiającemu spójnego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego określającego terminy realizacji oraz kwoty poszczególnych etapów zamówienia. W/w harmonogram powinien uwzględniać zasady przyjęte zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami ją zmieniającymi dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 639477,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5625005,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MUR-BET Adam Dumana i Wspólnicy Sp. J.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MUR-BET Adam Dumana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343344547
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 750 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
więcej: Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.