Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364458/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7895771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e024093c-2167-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0030/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Wynajem sprzętu z obsługą operatorską do utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gmin Pilica i Żarnowiec.Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sprzętu, urządzeń i pojazdów wraz z obsługą operatorską przeznaczonego do prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego.
Usługi wynajmu będą zlecane Wykonawcy systematycznie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Rodzaj jednostek sprzętowych objętych zamówieniem wraz z wymaganymi parametrami technicznymi oraz ustalony zakres zamówienia zostały wskazane w opisie przedmiot zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
Wynajmowane jednostki sprzętowe muszą być obsługiwane przez wykwalifikowane osoby skierowane przez Wykonawcę, posiadające konieczne doświadczenie oraz udokumentowane uprawnienia do obsługi danego typu sprzętu, urządzeń, pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji powyższych warunków na każdym etapie realizacji przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się i stosowania wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Wykonawca będzie miał obowiązek ewidencjonowania wynajmu na bieżąco, w szczególności poprzez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 105216,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zadanie 2. Wynajem sprzętu z obsługą operatorską do utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gmin Zawiercie, Poręba, Łazy, Włodowice, Ogrodzieniec, Szczekociny, Irządze i Kroczyce."Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sprzętu, urządzeń i pojazdów wraz z obsługą operatorską przeznaczonego do prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego.
Usługi wynajmu będą zlecane Wykonawcy systematycznie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Rodzaj jednostek sprzętowych objętych zamówieniem wraz z wymaganymi parametrami technicznymi oraz ustalony zakres zamówienia zostały wskazane w opisie przedmiot zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
Wynajmowane jednostki sprzętowe muszą być obsługiwane przez wykwalifikowane osoby skierowane przez Wykonawcę, posiadające konieczne doświadczenie oraz udokumentowane uprawnienia do obsługi danego typu sprzętu, urządzeń, pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji powyższych warunków na każdym etapie realizacji przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się i stosowania wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Wykonawca będzie miał obowiązek ewidencjonowania wynajmu na bieżąco, w szczególności poprzez prowadzenie „Karty pracy sprzętu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 74894,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86641,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86641,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86641,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Ibek TRANS-REM-BUD Firma Transportowo – Handlowa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SZA/008
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6371072652
7.3.3) Ulica: Traktorzystów 12
7.3.4) Miejscowość: Żarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-439
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86641,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51217,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51217,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51217,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „URBIT” Bogusław Bugaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5770200714
7.3.3) Ulica: Kościuszki 22
7.3.4) Miejscowość: Pradła
7.3.5) Kod pocztowy: 42-427
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUSŁAW BUGAJ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUSŁAW BUGAJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51217,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa, RDLP Białystok i RDLP Olsztyn
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz odtworzeniami w miejscowości Strzelczyn.
- "Usługi przy bieżącym utrzymanie dróg powiatowych w 2025r. świadczone samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót."
- Wymiana odeskowania górnej części ścian szczytowych i impregnacja wszystkich połaci dachowych drewnianego Spichlerza w Skomlinie
- Modernizacja dachu budynku "B" Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Cieszyńskiej 385 w Bielsku-Białej
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.