Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00234562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00255640/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Tyski HUB Zielonej Gospodarki - projekt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tyski HUB Zielonej Gospodarki - projekt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d26a28b-f157-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013168/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Tyski HUB Zielonej Gospodarki (WPF)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.31.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 822374,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 745541,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Tyski HUB Zielonej Gospodarki”.
Adres inwestycji: Tychy, al. Piłsudskiego 18; działki: 5832/89, 5833/89, 5735/89, 5482/89
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z ustawą Prawo budowlane i ustawą Prawo zamówień publicznych dla potrzeb budowy budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną w części niewykończonego i nieużytkowanego budynku realizowanego jako Zespół Szkół Municypalnych w Tychach.
I. Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
- powierzchnia użytkowa: 6640,46m2
- kubatura: 23326m3
- powierzchnia zabudowy: 2865m2
- długość budynku: 89,85m
- szerokość budynku: 48,40m
- wysokość budynku 12,30m
- liczba kondygnacji: IV (w tym jedna kondygnacja podziemna).
II. Zakres prac projektowych:
1. Opracowanie koncepcji budowy Tyskiego HUB-u z uwzględnieniem sugestii zamieszczonych w opracowaniu Tyski HUB zielonej gospodarki – analiza chłonności (II wersje z zastrzeżeniem wyboru koncepcji przez zamawiającego);
2. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi niezbędnymi dokumentami;
3. Uzyskanie decyzji administracyjnej zezwalające na rozpoczęcie i prowadzenie robót – pozwolenia na budowę;
4. Opracowanie projektu technicznego, w tym między innymi projektów branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń i przyłączy: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektro-energetycznych, niskoprądowych, instalacji służących ochronie środowiska, w tym instalacji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (OZE);
5. Opracowanie projektów wykonawczych;
6. Opracowanie projektów warsztatowych i detali architektonicznych;
7. Opracowanie projektu aranżacji wnętrz;
8. Zapewnienie obsługi geodezyjnej etapu projektowego (bez konieczności uzyskania mapy do celów projektowych);
9. Wykonanie niezbędnych odkrywek, badań wraz z pobraniem próbek na etapie opracowywania dokumentacji;
10. Wykonanie badań geologicznych istniejącego podłoża;
11. Opracowanie wytycznych dotyczących zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu;
12. Wykonanie wizualizacji stanu projektowanego (rendery – minimum dwie wizualizacje z zewnętrz budynku, minimum jedna wizualizacja wnętrz biurowych oraz minimum jedna wizualizacja części wspólnej budynku);
13. Opracowanie projektu przebudowy lub budowy stacji trafo;
14. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
15. Opracowanie przedmiarów robót;
16. Opracowanie kosztorysów inwestorskich;
17. Dokumentacje należy sporządzić w wersji papierowej w ilości 5-ciu egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej i pdf) - 2 egz;
18. Zaprojektowanie systemu BMS, obejmującego co najmniej: zarządzanie systemami dostępu, rezerwacji sal, przeciwpożarowym, wentylacją i ogrzewaniem, oświetleniem oraz energią. Szczegółowy zakres zostanie ustalony z zamawiającym w trakcie prac projektowych.
III. Dokumentacja udostępniana przez zamawiającego:
1. Mapa do celów projektowych;
2. Decyzja Nr 105/2022 z dnia 25 maja 2022 r. ustalająca warunki zabudowy;
3. Ekspertyza na temat stanu technicznego wraz z oceną stanu technicznego konstrukcji i instalacji istniejącego budynku Zespołu Szkół Municypalnych w Tychach;
4. Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana;
5. Dokumentacja archiwalna;
6. Tyski HUB zielonej gospodarki – analiza chłonności.
IV. Współfinansowanie projektu:
Zamawiający przewiduje współfinansowanie realizacji zadania ze środków Rządowego Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.
V. Dodatkowe wymagania:
Projekt musi zapewniać dostępność w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami – Pomieszczenia zlokalizowane na jednym poziomie, dostępne dla osób niepełnosprawnych – podłogi antypoślizgowe, drzwi, korytarze i toalety o odpowiednich szerokościach dla wózka inwalidzkiego, brak progów, oświetlenie dostosowane do osób słabowidzących, piktogramy przed wejściem, mało agresywna kolorystyka ścian i podłóg (zapewniony kontrast), ergonomiczne detale użytkowe.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paradox Borczyk, Marszolik Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462937135
7.3.3) Ulica: Plac Krzysztofa Kamila Baxzyńskiego 2/2
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
POKO Pracownia Projektowo-Usługowa Paweł Olczak - projekt konstrukcji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARADOX BORCZYK, MARSZOLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PARADOX BORCZYK, MARSZOLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- SUKCESYWNY ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH"
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Remont obiektów inżynierskich na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Einsteina 7/29 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa akweduktu dla miejscowości Czermna i Swoszowa w Gminie Szerzyny
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1043F w m. Stypułów - dokumentacja projektowa
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Szczurowa - etap II wraz z rozbudową sieci wodociągowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Hermanowicz w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.