Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00330606/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kowal
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA KOWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piwna 33
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542842252
1.5.8.) Numer faksu: 542842363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3ca8e62-f0df-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ca8e62-f0df-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073427/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja technologii oczyszczania ścieków na terenie gminnej oczyszczalni ścieków w Gołaszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1707287,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gołaszewo, zadanie realizowane w formie zaprojektuj i wybuduj obejmuje następujący zakres:1) Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień (w tym pozwolenie na budowę, zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych lub wniosku
o wydanie decyzji na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie braku sprzeciwu do użytkowania lub ostatecznej decyzji o użytkowaniu wybudowanej infrastruktury);
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Gołaszewo wraz sięgaczami do projektowanych - szacunkowa długość projektowanej sieci – 550mb;
3) Budowa przepompowni ścieków z kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości około 400 m z włączeniem poprzez studnię rozprężną do wskazanej w punkcie b. istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
5) Odtworzenie nawierzchni dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci kanalizacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 667915,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Gołaszewie II etap, zadanie realizowane w oparciu o przedmiar robót i dokumentację projektową, obejmuje następujący zakres:1) Roboty ziemne - Kanalizacja technologiczna - dopływ osadów surowych do komory stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego;
2) Roboty montażowe - Kanalizacja technologiczna grawitacyjna- opływ osadów surowych do komory stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego;
3) Roboty ziemne - Kanalizacja technologiczna - odpływ osadów po stabilizacji z komory stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego do odwodnienia;
4) Roboty montażowe - Kanalizacja technologiczna tłoczna - odpływ osadów po stabilizacji
z komory stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego do odwodnienia;
5) Punkt zlewny ścieków dowożonych ( prace montażowe i demontażowe);
6) Przepompownia ścieków oczyszczonych (prace montażowe i demontażowe);
7) Przebudowa istniejącego zbiornika technologicznego, osadnika wstępnego na zbiornik stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego;
8) Istniejące złoża biologiczne Biocler (obiekty nr 7 i nr 8 ) - przebudowa złóż pod nowe potrzeby technologiczne;
9) Montaż prasy filtracyjnej w ciągu technologicznym oczyszczalni ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 806498,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grodztwo, zadanie realizowane w formie zaprojektuj i wybuduj obejmuje następujący zakres:1) Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę;
2) Budowę sieci wodociągowej 90PE w miejscowości Grodztwo wraz z zasuwą odcinającą dla tego odcinka sieci oraz jednym hydrantem ppoż. HP80; szacunkowa długość projektowanej sieci wodociągowej do 300mb; wykonanie robót metodą bezwykopową;
3) Odtworzenie nawierzchni chodników, dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci wodociągowej wszędzie tam gdzie wymaga tego technologia wykonania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 116451,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja systemu napowietrzania filtrów na SUW Nakonowo, zadanie realizowane w formie zaprojektuj i wybuduj obejmuje następujący zakres:1) Zamiana istniejących 4 zaworów spustowych z filtrów 40 PVC z napędem ręcznym, zdemontować i zastąpić je zaworami kulowymi PVC z siłownikiem pneumatycznym 913 - 1.1/2". napęd dwustronny wraz z zaworem sterującym 5/2 z regulatorem przepływu powietrza;
2) Demontaż istniejącego rurociągu wody płuczącej fi 110 PVC wraz z przepustnicami z napędem pneumatycznym w zakresie od filtra nr.1 do filtra nr.4. W miejscu włączenia przepustnic montaż trójnika redukcyjnego;
3) Za filtrem nr 4 należy zamontować zawór bezpieczeństwa oraz zawór zwrotny. Z rozdzielni energetycznej należy doprowadzić zasilanie elektryczne do nowo zakupionej dmuchawy
w istniejących korytach kablowych znajdujących się na ścianach. Do zasilania poprowadzić kabel YDY4x4mm² w korytach kablowych, na wysokości dmuchawy. Dmuchawę podłączyć do szyny wyrównawczej znajdującej się na ścianach wewnątrz budynku za pomocą przewodu LGY 10mm² ;
4) Od każdej dodatkowo zamontowanej przepustnicy (4szt. Fi 65 oraz 4 szt. zaworu 1½ z napędem pneumatycznym ) doprowadzenie do rozdzielni sterowniczej przewody 3 x 1mm² do zasilania elektrozaworu;
5) Każdą z nowo zamontowanych przepustnic połączyć z istniejącą instalacją sprężonego powietrza za pomocą wężyka pneumatycznego fi 8mm.
6) Rozdzielnia pneumatyczna - na instalacji sprężonego powietrza zasilającego zamontować mieszacze wodno-powietrzne;
7) W hali technologicznej montaż 2 osuszaczy powietrza;
8) Zakup oraz montaż automatycznych spustów kondensatu ze zbiorników powietrza;
9) Rozdzielnia technologiczna - należy zamontować 2 szt. rozdzielni zasilająco sterowniczych;
10) zakup i montaż dmuchawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 116421,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HYDROBUD Paweł Złotowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610258976
7.3.3) Ulica: Leszcxzynek 2a
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PAWEŁ ZŁOTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PAWEŁ ZŁOTOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 987000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Techniki Sanitarnej TECHSAN Grzegorz Gutecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TECHSAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510985900
7.3.3) Ulica: Gutkowo 52
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI SANITARNEJ "TECHSAN" GRZEGORZ GUDECKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI SANITARNEJ "TECHSAN" GRZEGORZ GUDECKI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 987000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239575,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. HYDRO-SYSTEM Tomasz Paradowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910350827
7.3.3) Ulica: ul. Osiedle Młodych 12
7.3.4) Miejscowość: Fabianki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "HYDRO-SYSTEM" TOMASZ PARADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "HYDRO-SYSTEM" TOMASZ PARADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. HYDRO-SYSTEM Tomasz Paradowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910350827
7.3.3) Ulica: Osiedle Młodych 12
7.3.4) Miejscowość: Fabianki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "HYDRO-SYSTEM" TOMASZ PARADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "HYDRO-SYSTEM" TOMASZ PARADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.