Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386580/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00391890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA
SPZOZ W ŁĘCZNEJ - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817526300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fe54d3c-346a-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLASPZOZ W ŁĘCZNEJ - powtórka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe54d3c-346a-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051292/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.3 Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - powtórka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ / 16 / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 999539,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 355075,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 135375,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 86316,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 173651,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42291,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 111530,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do szpitala w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisanyi wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 zestawów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 44700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający nie zawarł w załączniku nr 1 – formularz ofertowy deklarowanego terminu dostaw tj. drugiego kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wycenianego na 40 pkt. Błąd ten uniemożliwia dokonanie formalnej oceny otrzymanych ofert zgodnie z kryteriami SWZ.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający stwierdził istnienie ww. wady postępowania po upływie terminu składania i otwarcia ofert nie ma możliwości jej usunięcia poprzez zmianę treści załącznika nr 1 – formularz ofertowy i wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Tym samym omawiana wada powoduje niemożność obiektywnego wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Uzasadnienie prawne ;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: PZP),
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2028L w msc. Ostrówek Kolonia - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Organizacja 5-dniowej wycieczki zagranicznej do Apulii dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- "Zakup wraz z dostawa emulsji kationowej asfaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16"
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.