Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364611/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2023/BZP 00331263/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowsko-trzcianecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d36ecb5-3d9d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032984/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364611/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.11.2022.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz Delegatury Wydziału Komunikacji w Trzciance oraz odbiór tablic wycofanych z użytku (wszelkie koszty wytworzenia i transportu Wykonawca uwzględni w cenach tablic). Wykonawca zobowiązuje się do produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885).
Tablice dostarczone przez Wykonawcę muszą pod względem jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (DZ. U. z 2022 r. poz. 1847). W przypadku zmian w przepisach aktów prawnych o których mowa wyżej lub ustanowieniu nowych, Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przedmiotu zamówienia
do aktualnych przepisów. Dostawa na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego odbywać się będzie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.11.2022 roku przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania środków przewidzianych w umowie na realizację zadania. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych planowana do zamówienia w okresie obowiązywania umowy wynosi 11 580 szt..
Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszej ilości tablic rejestracyjnych, nie osiągając całości wartości zamówienia, przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic. Minimalna wartość zamówienia wyniesie 70 % wartości zawartej umowy. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie każdorazowo będzie określać miejsce dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru. Tablice pakowane będą po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami według zamówienia zamawiającego.
W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofywania pojazdów z ruchu. Wykonawca będzie odbierał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne na koszt własny. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szacunkowa roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi około 10 000 szt./rocznie. Odbiór tablic następować będzie w trakcie dostarczania tablic zamawianych z następujących lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie – Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków oraz Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa i odbiór tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00. Odbiór dostarczonych i odbieranych tablic zostanie potwierdzony pisemnym protokołem dostawy/odbioru w dniu dostawy/odbioru.
Dostawy tablic zamawianych odbywać się będą do wskazanych w zamówieniu lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie – Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków i/lub Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00.
Termin realizacji zamówienia serii tablic rejestracyjnych od momentu jego złożenia do momentu dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie dłuższy niż 7 dni. Termin realizacji zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych od momentu jego złożenia do momentu dostawy zgodny z ofertą Wykonawcy jednak nie dłuższy niż 3 dni. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice liczony od daty wydania tablicy przez organ rejestrujący pojazdy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym.
Dla celów wykonania zamówień tablic rejestracyjnych Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy na czas trwania umowy. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188367,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193710,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188367,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18836712 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych w dwóch Częściach (rękawice oraz sprzęt) na rok 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań: "Remont drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Śmieszkowo - Prusinowo" "Remont drogi powiatowej nr 1324P na odcinku Nowa Wieś - Rudka - Runowo"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1209P - budowa chodnika na odcinku od wiaduktu kolejowego do miejscowości Romanowo Dolne"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1331P Trzcianka - Biała
więcej: przetargi w Czarnkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.