Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342890/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f7387d9-1bfe-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f7387d9-1bfe-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032163/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w Gminie Gromnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.5.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2341641,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie będzie obejmowało rozbudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej oczyszczalni ścieków.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie – w oparciu o będące w posiadaniu Zamawiającego: PFU – dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy;
2) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie tego pozwolenia lub przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych i uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia;
3) wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) na każdym etapie realizacji zadania konsultacje z Zamawiającym dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty i konstrukcję obiektu;
2) przygotowanie i uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów formalno – prawnych oraz stosownych uzgodnień umożliwiających wykonanie dokumentacji, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę / braku sprzeciwu do zgłoszenia robót oraz realizację zadania;
3) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania decyzji administracyjnych;
4) inne prace niezbędne do wykonania zamówienia.
6. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SWZ, PFU oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania Zamawiający dodaje zapis „lub inne o równoważnych parametrach”. Jako „lub równoważne” zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Wypłata środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład będzie odbywać się zgodnie z zasadami programu tj.: w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na:
• podstawie jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w dwóch transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji:
pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
druga transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwotę wypłaconą w pierwszej transzy;
− Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania będzie zobligowany do przedłożenia Zamawiającemu spójnego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego określającego terminy realizacji oraz kwoty poszczególnych etapów zamówienia. W/w harmonogram powinien uwzględniać zasady przyjęte zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami ją zmieniającymi dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864
Uwaga!
Zamawiający informuje, że terminy realizacji poszczególnych etapów inwestycji określone w PFU w rozdziale IX.3 ust. 8) są orientacyjne. Wiążące terminy realizacji zostaną określone w harmonogramie – rzeczowo – terminowo – finansowym o którym mowa w § 1 ust. 8 pkt. 2 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3222600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MUR-BET Adam Dumana i Wspólnicy Sp. J.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MUR-BET Adam Dumana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343344547
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MUR-BET ADAM DUMANA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 750 dni
INNE PRZETARGI GROMNIK
więcej: przetargi GROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.