Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340340/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00356157/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00365347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00367502/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Polanów”, realizowa częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94)318-83-51/(94)318-83-29,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd8bbddf-1c0d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Polanów”, realizowa częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd8bbddf-1c0d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025889/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Polanów(miejscowości objęte inwestycją wymienione według złożonego wniosku o dofinansowanie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.II.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7039964,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) I etap - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania 1 - Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami w m. Żydowo, w zakresie:
a) Uzyskanie niezbędnych map sytuacyjno–wysokościowych, ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów.
b) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczo - budowlany, projekt techniczny) – 4 kpl. (wymagane branże budowlane).
c) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień.
e) W zależności od potrzeb, wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych (jeżeli będą wymagane).
f) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy (jeżeli będzie wymagana).
g) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji pozwolenia wodnoprawnego (ostateczne decyzje o ile w procesie inwestycyjnym będą wymagane).
h) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę (ostateczna decyzja jeżeli będzie wymagana).
i) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, zgód, warunków
z administratorami sieci i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa dla potrzeb realizacji inwestycji.
j) Uzgodnienie dokumentacji projektowej i rozwiązań w niej zawartych z odpowiednimi urzędami, instytucjami, zespołem uzgodnienia dokumentacji projektowej.
k) Opłaty związane z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii, decyzji, (w tym opłaty administracyjne) ponosi Wykonawca.
l) Pozostałe wymagane opracowania:
a. Przedmiary robót – (dla każdej wymaganej branży) – z podziałem na poszczególne działy
w uzgodnieniu z Zamawiającym – 4 egz.
b. Kosztorysy inwestorskie (dla każdej wymaganej branży) – z podziałem na poszczególne działy w uzgodnieniu z Zamawiającym – 2 egz.
c. Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 egz.
d. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego.
e. Dokumentacja projektowa wykonana dla potrzeb realizacji inwestycji powinna być zapisana na nośniku CD i przekazana Zamawiającemu.
f. Ponadto wykonawca zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania dla całego zakresu branżowego, aż do zakończenia okresu gwarancyjnego.
II etap – wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją w zakresie:
Zadanie 1. Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciami w m. Żydowo.
Przedmiotem jest rozbudowa obiektu stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem
nowego ujęcia w m. Żydowo, realizującej procesy poboru, uzdatniania i dystrybucji wody do sieci wodociągowej w celu dostarczenia wody do odbiorców miejscowości Żydowo, Głusza, Kieszkowo i Żydowo II (Dom Pomocy Społecznej). Zadanie obejmuje również wykonanie odcinków sieci wodociągowej w celu włączenia do istniejącej sieci wodociągowej z ewentualnym wykorzystaniem i remontem istniejącego zbiornika retencyjnego 100m3 z pompownią. Wykonanie dwóch nowych studni głębinowych na terenie stacji uzdatniania wody głębokości ok. 35m. Uzbrojenie dwóch nowych studni głębinowych: montaż pomp głębinowych, montaż naziemnych obudów studni wraz z
armaturą, ogrzewaniem i systemem alarmowym otwarcia obudowy, ułożenie rurociągów od studni do budynku wraz z kablami elektrycznymi i sygnalizacyjnymi. Ogrodzenie terenu wraz z bramą utwardzenia na terenie działki – opaski wokół studni, zbiorników retencyjnych i budynku c.a 100m2;
Budowa odcinków sieci wodociągowych od SUW do istniejącej sieci wodociągowej.
Zadanie 2. Wykonanie sieci wodociągowej pomiędzy m. Rosocha-Dadzewo, sieć ok. 3,5km, ilość przyłączy 40.
Zadanie 3. Wykonanie sieci i przyłączy wodociągowej w m. Kościernica, długość ok. 2,4 km, ilość przyłączy 45. Liczba osób korzystających z infrastruktury ok.1,4 tyś
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej:
a) Dziennik budowy.
b) Protokoły odbiorów częściowych i końcowych robót.
c) Dokumenty materiałowe dotyczące stosowanych materiałów (certyfikaty, atesty, deklaracje, wyniki pomiarów i badań, audyty w zależności od potrzeb).
d) Instrukcje dotyczące właściwego użytkowania i serwisowania obiektu budowlanego.
e) Rysunki i opisy uzupełniające do projektu budowlanego, jeżeli były takie wykonane.
f) Projekt techniczny z uwzględnieniem zmian, jeżeli były takie wykonane.
g) Dokumentacja geodezyjna zawierająca wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z informacją geodety o zgodności usytuowania obiektu zgodnie z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstw od tego projektu.
h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu albo zawiadomienie o zakończeniu budowy wraz z oświadczeniem o braku sprzeciwu przez właściwy organ nadzoru budowlanego. (decyzja prawomocna).
i) Świadectwo charakterystyki energetycznej (jeżeli będzie wymagane).
j) Inne wymagane przepisami prawa dokumenty niezbędne do procesu zakończenia realizacji inwestycji.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) przywrócenie terenu placu budowy do stanu pierwotnego każdej nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia,
b) prowadzenie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zachowaniem bezpieczeństwa BHP;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający stwierdził, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia dla zadania 3 - wykonanie sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Kościernica.Jak stanowi art.103 cyt. wyż. ustawy pzp, zamówienia na roboty budowlane opisuje się za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Krótki opis przedmiotu zamówienia został zawarty jedynie w swz, brak udostępnienia w/w dokumentów na platformie e-Zamówienia oraz stronie internetowej zamawiającego.
Opisany stan faktyczny mógł mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innych produktów, niż oczekiwane przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia, który nie pozwala na złożenie porównywalnych ofert, stanowi wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania, ponieważ na tym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć (KIO 2176/19).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7982700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8685030,00 PLN
INNE PRZETARGI POLANÓW
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Polanowie"
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.