Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00407025/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż półki dyskowej do macierzy dyskowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 78 22 397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323f3be0-5383-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż półki dyskowej do macierzy dyskowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323f3be0-5383-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041354/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż półki dyskowej do macierzy dyskowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZOB.281.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż półki dyskowej do macierzy dyskowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Zamówienie dotyczy rozbudowy eksploatowanej macierzy dyskowej NetApp FAS8300
Szczegółowy zakres dostawy:
1) Półka dyskowa do macierzy NetApp FAS 8300 - Wysokość 2U, 24 sloty na dyski twarde 2,5’’ wyposażona w moduły IOM 12G,
2) Dyski SSD 2,5’’ do macierzy NetApp FAS8300,
3) Pojemność pojedynczego dysku : 1800 GB,
4) Ilość sztuk: 6,
5) Komplet szyn montażowych, kabli Sas, kabli zasilających oraz innych elementów, niezbędnych do prawidłowego montażu i pracy dostarczanej półki dyskowej.
Szczegółowy zakres usług wdrożeniowych - instalacyjnych
1) Montaż półki dyskowej,
2) Dołączenie półki dyskowej do macierzy,
3) Konfiguracja dysków i dołożenie ich do puli zasobów dyskowych w macierzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej wyposażonego w videorejestrator.
- Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
- Renowacja boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 12 przy ul. Suwalskiej 5 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- TP61_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na zakup 21 sztuk komputerów
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.