Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00389786/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie pomieszczeń w Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku na potrzeby utworzenia strzelnicy pneumatycznej w Powiecie Limanowskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 33 37 800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie pomieszczeń w Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku na potrzeby utworzenia strzelnicy pneumatycznej w Powiecie Limanowskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de1f9514-2e14-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047513/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Dostosowanie pomieszczeń w Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku na potrzeby utworzenia strzelnicy pneumatycznej w Powiecie Limanowskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem pomieszczeń w Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku na potrzeby utworzenia strzelnicy pneumatycznej. Zadanie dofinansowane jest ze środków Ministra Obrony Narodowej w ramach programu „Strzelnica w powiecie 2024”.
2. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) Pomieszczenie strzelnicy pneumatycznej:
a) adaptacja dwóch pomieszczeń sal na pomieszczenie strzelnicy,
b) demontaż nieczynnych instalacji,
c) modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej,
d) zabudowa ścian bocznych płytami OSB wraz z płytami antyrykoszetowymi,
e) wykonanie kulochwytu na ścianie za traczami strzeleckimi,
f) wykonanie posadzki z płyt antyrykoszetowych,
g) wykonanie sufitu rastrowego,
h) wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
i) dostawa i montaż transportera tarcz,
2) Magazyn broni:
a) adaptacja pomieszczenia magazynowego na magazyn broni,
b) demontaż nieczynnych instalacji,
c) modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej,
d) wykonanie okładzin na ścianach z płyty g-k,
e) wykonanie sufitu rastrowego,
f) wykonanie posadzki z płyt gumowych,
g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
3) Dostawa wyposażenia strzelnicy pneumatycznej.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji.
4. Szczegółowe opisy i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Wszystkie wymienione dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
37462180-9 - Tarcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Na przedmiotowe zadanie Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 377 446,63 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację. W postępowaniu, do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 05.07.2024 r. do godz. 10:00 złożone zostały trzy oferty, gdzie oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 452 275,62 zł, a kolejne dwie na kwoty: 487 185,19 zł oraz 547 000,00 zł, zatem żadna z ofert nie mieści się w limicie ustalonym przez Zmawiającego. Po przeanalizowaniu sytuacji finansowej, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, wobec czego konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452275,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujętych w 18 zadaniach asortymentowych
- Dostawy produktu leczniczego Aflibercept 40 mg/ml fiolka dla Poradni Okulistycznej z Programu Lekowego i Chemioterapii
- Dostawy artykułów medycznych ujęte w 7 zadaniach
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Strażackiej,Zacisze,Łowieckiej w Świeradowie-Zdroju - I Etap "
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Strażackiej,Zacisze,Łowieckiej w Świeradowie-Zdroju - I Etap "
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Tarcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.