eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/931595

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613c87ef-18ec-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest budowa strzelnicy kulowej do wykonywania strzelań na odległości 50m, uwzględniająca realizację zadania pn."Budowa powiatowej strzelnicy sportowej" zgodnie z wytycznymi ogłoszonego Konkursu ofert Ministra Obrony Narodowej "Strzelnica w powiecie 2023" nr 2/2023/CWCR spełniająca minimalne wymagania warunków technicznych zapewniających bezpieczeństwo użytkowania strzelnicy cywilnej przez wojsko (dla wariantu I strzelnicy) w miejscu istniejących odkrytych strzelnic sportowych zlokalizowanych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji na działce nr 355/10 w Sierakowie ul. Leśna gm. Rawicz.
2. Zakres prac przy realizacji zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym prac polegających na robotach wyburzeniowych, rozbiórkowych, ziemnych, konstrukcyjno - budowlanych, instalacyjnych elektrycznych, wyposażeniem obiektu w niezbędne urządzenia do prowadzenia i elektronicznego monitorowania procesu strzelań w szczególności:
a) wyburzenie dwóch betonowych przesłon poprzecznych,
b) rozebranie jednej przesłony poprzecznej o konstrukcji stalowej,
c) rozebranie istniejącego drewnianego zadaszenia stanowisk strzeleckich wraz z nawierzchniami,
d) rozebranie nasypu ziemnego za stanowiskami strzeleckimi wraz z nawierzchniami,
e) wykonanie wiaty strzeleckiej z daszkiem balistycznym i częścią szkoleniową,
f) wykonanie kulochwytu głównego,
g) wykonanie dwóch przesłon poprzecznych,
h) wykonanie przesłon górnych z zadaszeniem kulochwytu,
i) wykonanie lewego zabezpieczenia bocznego,
j) wykonanie korekty ukształtowania prawego zabezpieczenia bocznego (wału ziemnego),
k) wykonanie instalacji elektrycznych wiaty strzeleckiej,
l) wykonanie systemu ostrzegawczego o prowadzonych strzelaniach (słupy z chorągiewkami sygnalizacyjnymi i system oświetlenia ostrzegawczego),
m) wyposażenie strzelnicy w figury bojowe wraz z elektronicznym systemem kontroli i sterowania,
n) wywóz i utylizacja gruzu,
o) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
p) wykonanie innych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zadania.
Uwaga: dokładny zakres inwestycji określony został w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branży),
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają załączone dokumenty projektowe. Przedmiar robót / kosztorys zerowy mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie),
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Wykonawca w ramach odbioru robót budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu zadania,
2) dziennik budowy,
3) wyniki badań laboratoryjnych lub inne pomiary (jeżeli były wykonywane),
4) dokumentacja inwentaryzacyjna powykonawcza - 3 egz.,
5) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru (pdf i ath) (jeśli będzie taka potrzeba),
6) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną itp. wbudowanych materiałów i urządzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
7) inne niezbędne dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności Prawa budowlanego,
8) oryginał pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie do PINB zakończenia robót (jeżeli będzie wymagane),
9) oryginał pozytywnej opinii/akceptacji instytucji naukowo - badawczej uprawnionej do prowadzenia badań z zakresu balistyki zewnętrznej i końcowej w celu spełnienia wymagań warunków zapewniających bezpieczeństwo podczas strzelań przez żołnierzy Sił Zbrojnych RP,
10) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na cały okres jej obowiązywania (w tym okres rękojmi
za wady) – w przypadku gdy wcześniej wniesione zabezpieczenie nie obejmowało tego okresu.
5. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie rozwiązania równoważne w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy
i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane
przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnej równoważności. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
6. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Wymienione w dokumentacjach projektowych, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.
8. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegające na wykonaniu robót montażowych konstrukcji stalowych
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
9. Zadanie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej w ramach konkursu "Strzelnica w powiecie".
10. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

35210000-9 - Cele strzelnicze

37462180-9 - Tarcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3681427,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5781000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3681427,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222515788

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3681427,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.