Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344923/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. SŁONECZNEJ W HENRYKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748163851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c595b405-3007-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. SŁONECZNEJ W HENRYKOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c595b405-3007-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018585/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa drogi gminnej ul. Słonecznej w Henrykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344923/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Słonecznej w Henrykowie wraz z budową miejsc postojowych oraz wykonaniem podjazdu do remizy OSP.
3) Lokalizacja inwestycji Obręb 0007 Henryków – działki nr 235, nr 262 oraz 65/9.
4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową składającą się z dwóch opracowań:
a) opracowanie nr 1 - dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej oraz przebudowa łącznika ul. Słonecznej w Henrykowie”,
b) opracowanie nr 2 – dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa ulicy Słonecznej i remont podjazdu do budynku remizy OSP w Henrykowie”.
5) Zakres robót obejmuje:
a) Wymianę nawierzchni asfaltowej na odcinku od drogi powiatowej
do łącznika – 1260 m2 (od km 0+007,08 do km 0+266,59) - zgodnie
z opracowaniem nr 1, oraz przy budynku OSP w ilości 727 m2 – zgodnie
z opracowaniem nr 2 . Łączna ilość nawierzchni asfaltowej: 1987 m2;
b) Wykonanie wzdłuż ul. Słonecznej chodnika (przy budynkach Nadleśnictwa Henryków) oraz wjazdy (wszystkie zjazdy lewostronne w kilometrażu od km 0+007,08 do km 0+266,59) z kostki kamiennej w łącznej ilości 265,00 m2 – zgodnie z rys nr 1 i nr 2 - zgodnie z opracowaniem nr 1;
c) Wykonanie skrzyżowania prawostronnego z drogą gminna na działce nr 65/9 (km 0+227,86) – zgodnie z opracowaniem nr 1;
d) Wykonanie zjazdu lewostronnego o szerokości 4,5 m w km 0+303,43 (w osi jezdni) – zgodnie z opracowaniem nr 1;
e) Wykonanie ośmiu miejsc parkingowych przy budynku nr 5 – 100,00 m2
z kostki kamiennej – zgodnie z opracowaniem nr 2;
f) Wymianę nawierzchni wraz z podbudową wjazdu do remizy OSP – 184,50 m2
z kostki betonowej – zgodnie z opracowaniem nr 2;
g) Wykonanie odwodnienia kanalizacji deszczowej przy budynku remizy OSP
– z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm w ilości ok. 52 mb, studzienka systemowa o średnicy 315-425 mm – zamknięcie rurą teleskopową, studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu;
h) Wykonanie regulacji istniejących wpustów, zasuw i studzienek.
6) W ramach zadania należy wykonać:
a) prace przygotowawcze,
b) rozebranie istniejącej nawierzchni,
c) wykonanie koryta pod miejsca postojowe i podjazd do remizy OSP,
d) wykonanie kanalizacji deszczowej,
e) ustawienie krawężników,
f) wykonanie podbudowy,
g) wykonanie nawierzchni.
7) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących prac zawartych
w opracowaniu nr 1:
a) przebudowy chodników i zjazdów prawostronnych od km 0+007,08 do km 0+399,36;
b) przebudowy ciągu pieszego na działce nr 65/9;
c) przebudowy łącznika od km 0+046,42 do km 0+338,47;
d) budowy miejsc parkingowych lewostronnych pomiędzy km 0+303,43 do km 0+338,47;
Wyżej wymieniony zakres został wykonany wcześniej lub nie jest przedmiotem aktualnego zamówienia.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy jezdni od km 0+266,59 do km 0+ 399,36;
8) Odwodnienie drogi następować będzie poprzez istniejące wpusty uliczne i kanalizację deszczową.
9) Wykonawca podczas przebudowy nawierzchni jezdni (frezowania i układania nawierzchni asfaltowej), ma obowiązek prowadzić prace w sposób umożliwiający komunikację w ciągu ul. Słonecznej. Zamawiający informuje że aktualnie prowadzone są roboty budowlane zawiązane z przebudową drogi wojewódzkiej nr 395 w Henrykowie. Sugeruje się aby termin rozpoczęcia prac związanych z remontem nawierzchni asfaltowej (jezdni) nastąpił po 01.04.2023r. (tzn. po zakończeniu prac na w/w drodze wojewódzkiej).
10) Wykonawca na własny koszt wykona projekt organizacji ruchu tymczasowego, uzyska zatwierdzenie projektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektem.
11) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną , wodą oraz za odprowadzone ścieki.
12) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji
a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
13) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zaleceń DWKZ – Decyzji nr 517/2022 r. z dnia 4 maja 2022 roku oraz Decyzji nr 1086/2020 z dnia 2 września 2020 roku, w szczególności do zawiadomienia o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac.
14) Teren, na którym ma zostać zrealizowana przedmiotowa inwestycja znajduje się na obszarze obserwacji archeologicznej dla średniowiecznej wsi w granicach nowożytnego siedliska wraz z obszarem zespołu pocysterskiego. Wobec tego
w trakcie prowadzenia robót ziemnych związanych z zamierzeniem, Wykonawca, stosownie do art. 31 ust. 1a pkt 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, obowiązany jest pokryć koszty badań archeologicznych oraz wykonać niezbędną dokumentację konserwatorską. Badania archeologiczne wymagają uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stosownie do przepisów art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca przed rozpoczęciem robót ziemnych zobowiązany jest
do uzyskania pozwolenia o którym mowa powyżej.
15) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ
w tym:
a) dokumentacja projektowa;
b) STWiORB;
c) przedmiar robót;
d) decyzje DWKZ;
e) kryteria w celu oceny równoważności.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane
na okres minimum 36 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp.
Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub
równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Szczegółowe informacje zawarto w dziale IV pkt 5 SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:ziemnych, przygotowawczych, wykończeniowych, brukarskich, wykonania odwodnienia, wykonania nawierzchni – prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę. zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,
Szczegółowe postanowienia zawarto w dziale IV pkt 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789747,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789747,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789747,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY "KRIBUD" RYSZARD Zapała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890253370
7.3.3) Ulica: Zwrócona 114
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie nawierzchni asfaltowej. Na dzień podpisania umowy, nazwa podwykonawcy nie jest znana.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY "KRIBUD" RYSZARD ZAPAŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY "KRIBUD" RYSZARD ZAPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789747,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.