eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary"Sprzedaż i dostawa nowej zamiatarki chodnikowej z osprzętem"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa nowej zamiatarki chodnikowej z osprzętem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684794600

1.5.8.) Numer faksu: 684794602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8191f17d-2c91-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzedaż i dostawa nowej zamiatarki chodnikowej z osprzętem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8191f17d-2c91-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103947/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Sprzedaż i dostawa nowej zamiatarki chodnikowej z osprzętem”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JG/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowej zamiatarki chodnikowej z osprzętem o następujących parametrach technicznych:
1) Fabrycznie nowa, przegubowa zamiatarka chodnikowa,
2) Rok produkcji 2024 lub nowa zamiatarka nieużywana rok produkcji 2023 z zachowaniem okresu gwarancji,
3) Produkcja seryjna,
4) Moc silnika min: 25 KM, silnik benzynowy,
5) Norma emisji spalin: min STAGE V,
6) Napęd stały, hydrostatyczny na 4 koła,
7) Prędkość transportowa: min 20 km/h; (pojazd wolnobieżny, bez homologacji – bez potrzeby rejestracji),
8) Dopuszczalna masa całkowita: DMC max 2500 kg
9) Niezależne zawieszenie 4 kół,
10) Maksymalna wysokość zamiatarki 2200 mm ze światłem ostrzegawczym,
11) Szerokość zamiatarki do 1600 mm,
12) Licznik godzin pracy,
13) Wspomaganie układu kierowniczego,
14) Regulowane ustawienie kierownicy-min. w dwu zakresach,
15) Regulowane ustawienie pulpitu sterującego,
16) Kabina operatora oszklona, boczne drzwi z przesuwnymi szybami wyposażona w klimatyzację oraz ogrzewanie,
17) Siedzenie operatora na zawieszeniu pneumatycznym, regulowane, umieszczone centralnie,
18) Tempomat,
19) Wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczem,
20) Sygnał akustyczny cofania,
21) Kamera cofania umieszczona w tylnym zderzaku oraz kamera z tyłu ssawy,
22) Oświetlenie pojazdu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
23) Sygnalizator ostrzegawczy - barwy pomarańczowej umieszczony na dachu kabiny typu LED,
24) Pojemnik na odpady min: 500 l pojemności użytkowej, wykonany ze stali nierdzewnej lub materiału odpornego na ścieranie i korozję,
25) Zbiornik wody czystej – min: 120 l,
26) Wysokość opróżniania zbiornika zanieczyszczeń min: 1300 mm, opróżnianie hydrauliczne,
27) Zespół zamiatający składający się z co najmniej 2 szczotek talerzowych,
28) Szerokość zamiatania min: 1600 mm,
29) Automatyczne podnoszenie przedniej klapy ssawy do zbierania gabarytowych zanieczyszczeń,
30) Hydrauliczne podnoszenie ssawy z kabiny operatora,
31) Regulacja docisku szczotek,
32) Szczotki talerzowe umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie,
33) Regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora,
34) Regulowana prędkość obrotowa szczotek z kabiny operatora oraz kierunek obrotu,
35) System zraszania wodą: dysze na szczotkach bocznych,
36) System recyrkulacji wody,
37) Myjka wysokociśnieniowa z automatycznie zwijanym wężem o długości min: 10 m i min: 120 bar,
38) Ręczny wąż ssawny o długości min: 5000 mm,
39) Manualne narzędzie do czyszczenia otworu ssawnego,
40) Rura do liści o średnicy min. 100 mm i długości min. 5000 mm,
41) Podgląd ssawy roboczej,
42) Układ szybkiego montowania osprzętu (narzędzi) z przodu i z tyłu zamiatarki,
43) Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz hydrauliki,
44) Pług hydrauliczny, regulowany z kabiny w trzech płaszczyznach o szerokości roboczej od 1300-1490 mm z gumową listwą zgarniającą – wysokość max: 570 mm,
45) Posypywarka z elektryczną regulacją posypywania o pojemności min 250 l, ładowności min. 220 kg i rozrzutem 1 – 6 m z systemem automatycznego zatrzymania posypywania w przypadku zatrzymania urządzenia, umożliwiająca rozrzucenie piasku, żwiru, soli i mieszanki. Dokonywanie wyboru rodzaju pracy z pozycji kabiny (talerzowy w przedziale 1-6 m lub wałkowy – min. szer. 1 m),
46) Plandeka na posypywarkę i pojemnik na środek stały oraz chłodnicę lub plandekę okrywającą tylko posypywarkę wraz z platformą ładunkową,
47) Wózek dostawny do zbiornika zamiatarki oraz do posypywarki,
48) Kolor maszyny bazowej RAL 2011,
49) Pojazd fabrycznie powinien być przygotowany i uniemożliwiający zamontowanie GPS.


2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Odbiór zamiatarki dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników,
2) Cena zamiatarki powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch,
3) Gwarancja na przedmiot zamówienia nie mniej niż 24 miesiące, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru,
4) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy gwarancyjne i obsługę serwisową zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż 5 dni roboczych Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego awarii pojazdu.
5) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz mobilny serwis na terenie Polski,
6) Dostarczona zamiatarka musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
7) W dniu dostawy zamiatarki chodnikowej Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów:
instrukcję obsługi i eksploatacji maszyny w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) oraz książkę serwisową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144431-8 - Zamiatarki zasysające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421855,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461077,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421855,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD AUTO-SERVICE Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581680112

7.3.3) Ulica: Hutnicza 20

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, że powierzy podwykonawcy Integra Service Sp. z o.o. (nazwa podwykonawcy) wykonanie następującej części zamówienia: obsługi serwisowej i przeglądów gwarancyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421855,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.