eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie drobnych robót remontowych sanitarnych w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie drobnych robót remontowych sanitarnych w budynkach Instytutu
Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ci@itb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie drobnych robót remontowych sanitarnych w budynkach Instytutu
Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26a9fc7-5687-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 01.07.2022 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym.Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część 3 stanowiły – drobne prace sanitarne.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wpłynął tylko kosztorys ofertowy złożony przez Wykonawcę.Zamawiający nie uznał dołączonego kosztorysu ofertowego jako oferty i w związku z tym przyjął, iż w danym postępowaniu w części nr 3 nie została złożona żadna oferta i unieważnił postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 pzp.W dniu 26.08.2022 r. Zamawiający wszczął ponownie postępowanie w trybie podstawowym- podzielone na dwie części. Część 2 stanowiły drobne prace sanitarne.W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wpłynęła jedna oferta,która nie zawierała wymaganych dokumentów wskazanych w SWZ .Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp i unieważnił postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 pkt 2 pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TO.260.25TA.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wykonywanie drobnych robót remontowych sanitarnych w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 (Śródmieście) i ul. Ksawerów 21 (Mokotów) ” obejmujących w szczególności:
1. Wykonanie nowych instalacji wod-kan
2. Wykonanie nowych instalacji c.o.
3. wymianę uszkodzonych zlewów, umywalek, pisuarów, misek klozetowych;
4. wymianę uszkodzonych term;
5. wymianę armatury;
6. wymianę zaworów;
7. wymianę, czyszczenie ( przepychanie ) rur kanalizacyjnych : żeliwnych, kamionkowych i z PCW oraz syfonów i kratek ściekowych
8. oczyszczenie osadników pod zlewami w laboratoriach (patrz. załączone zdjęcie)
9. usuwanie awarii na rurociągach wody (z wymianą fragmentów rur stalowch, , rur z tworzywa)
10. odpowietrzanie grzejników; wymiana uszkodzonych zaworów, odpowietrzeń pionów
11. usuwanie awarii na rurociągach instalacji c.o.
12. inne prace konserwacyjno-remontowe w zakresie instalacji sanitarnych;
13. prace towarzyszące -wykończeniowe związane z usuwaniem skutków awarii – przekucia przez ściany i stropy, zamurowanie przekuć , malowanie, .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97878,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brand Instal Junior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521998141

7.3.3) Ulica: Wał Miedzeszyński 422a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-994

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.