Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380327/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022-2023 w Gminie Solina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@esolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: esolina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022-2023 w Gminie Solina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4509ab8d-4311-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022-2023 w Gminie Solina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380327/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276028,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bereżnica Wyżna, Wola Matiaszowa, Berezka. Długość dróg do utrzymania: 12,035 km.Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze złożoną ofertą, SWZ, aktualnie obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, a w przypadku ich braku z aktów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 3 ustawy PZP, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zwalczania śliskości nastąpi materiałem uszorstniającym (piasek) poprzez posypywanie odcinków dróg i chodników w miejscach niebezpiecznych wskazanych przez Zamawiającego. Odśnieżanie chodników na całej szerokości Wykonawca zobowiązuje się wykonać w taki sposób, aby przejścia dla pieszych nie były blokowane śniegiem, uniemożliwiającym lub utrudniającym swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy,
d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ, warunki realizacji zamówienia opisuje załącznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55174,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Solina, Bóbrka, Myczkowce. Długość dróg do utrzymania: 18,472 km w tym chodniki: 1 192 m.Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze złożoną ofertą, SWZ, aktualnie obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, a w przypadku ich braku z aktów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 3 ustawy PZP, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zwalczania śliskości nastąpi materiałem uszorstniającym (piasek) poprzez posypywanie odcinków dróg i chodników w miejscach niebezpiecznych wskazanych przez Zamawiającego. Odśnieżanie chodników na całej szerokości Wykonawca zobowiązuje się wykonać w taki sposób, aby przejścia dla pieszych nie były blokowane śniegiem, uniemożliwiającym lub utrudniającym swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy,
d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ, warunki realizacji zamówienia opisuje załącznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 82530,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Górzanka, Rybne, Wołkowyja. Długość dróg do utrzymania: 6,996 km.Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze złożoną ofertą, SWZ, aktualnie obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, a w przypadku ich braku z aktów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 3 ustawy PZP, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zwalczania śliskości nastąpi materiałem uszorstniającym (piasek) poprzez posypywanie odcinków dróg i chodników w miejscach niebezpiecznych wskazanych przez Zamawiającego. Odśnieżanie chodników na całej szerokości Wykonawca zobowiązuje się wykonać w taki sposób, aby przejścia dla pieszych nie były blokowane śniegiem, uniemożliwiającym lub utrudniającym swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy,
d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ, warunki realizacji zamówienia opisuje załącznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 31392,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bukowiec, Terka , Polanki. Długość dróg do utrzymania: 9,605 km w tym chodniki: 100 m.Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze złożoną ofertą, SWZ, aktualnie obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, a w przypadku ich braku z aktów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 3 ustawy PZP, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zwalczania śliskości nastąpi materiałem uszorstniającym (piasek) poprzez posypywanie odcinków dróg i chodników w miejscach niebezpiecznych wskazanych przez Zamawiającego. Odśnieżanie chodników na całej szerokości Wykonawca zobowiązuje się wykonać w taki sposób, aby przejścia dla pieszych nie były blokowane śniegiem, uniemożliwiającym lub utrudniającym swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy,
d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ, warunki realizacji zamówienia opisuje załącznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 42017,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Zawóz, Werlas, Sakowczyk, Rajskie. Długość dróg do utrzymania: 14,673 km.Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością, zgodnie ze złożoną ofertą, SWZ, aktualnie obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, a w przypadku ich braku z aktów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 3 ustawy PZP, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zwalczania śliskości nastąpi materiałem uszorstniającym (piasek) poprzez posypywanie odcinków dróg i chodników w miejscach niebezpiecznych wskazanych przez Zamawiającego. Odśnieżanie chodników na całej szerokości Wykonawca zobowiązuje się wykonać w taki sposób, aby przejścia dla pieszych nie były blokowane śniegiem, uniemożliwiającym lub utrudniającym swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych,
b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy,
d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ, warunki realizacji zamówienia opisuje załącznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64913,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 59 588,68 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77349,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81200,35 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18-10-2022 r. do godz. 10:00 na część nr 2 zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 33 903,71 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49132,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49132,05 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40538,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48812,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40538,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo-Budowlane Jerzy Hryniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370934983
7.3.3) Ulica: Bukowiec 26A
7.3.4) Miejscowość: Polańczyk
7.3.5) Kod pocztowy: 38-610
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40538,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69502,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69502,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69502,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Wronowski Kamil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365805360
7.3.3) Ulica: Myczków 69
7.3.4) Miejscowość: Polańczyk
7.3.5) Kod pocztowy: 38-610
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69502,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.