Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370503/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szydłowo, Nowa Łubianka i Leżenica Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672115511
1.5.8.) Numer faksu: 672161236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2409430-459e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szydłowo, Nowa Łubianka i Leżenica Kolonia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2409430-459e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.54.2023.V
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Szydłowo, Nowa Łubianka i Leżenica Kolonia.
2. Istniejący stan zagospodarowania terenu:
1) Szydłowo – inwestycja znajduje się na działkach ewidencyjnych nr 127, 118, 102 (obręb Szydłowo). Istniejąca jezdnia o nawierzchni gruntowej o szerokości w przedziale 2,50 – 3,50 m. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego. Istniejąca droga pełni funkcję drogi wewnętrznej obsługującej przyległe nieruchomości oraz grunty rolne.
2) Nowa Łubianka – inwestycja znajduje się na działce ewidencyjnej nr 72 (obręb Nowa Łubianka). Istniejąca jezdnia o nawierzchni gruntowej o szerokości w przedziale 4,00 – 5,50 m. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego. Istniejąca droga pełni funkcję drogi wewnętrznej obsługującej przyległe nieruchomości oraz grunty rolne.
3) Leżenica Kolonia – inwestycja znajduje się na działce ewidencyjnej nr 181 (obręb Leżenica). Istniejąca jezdnia o nawierzchni gruntowej. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego. Istniejąca droga pełni funkcję drogi wewnętrznej obsługującej przyległe nieruchomości oraz grunty rolne.
3. Projektowane zagospodarowanie terenu. Geometrię projektowanych 3 odcinków dróg wpisano w ich istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty mające na celu poprawę geometrii trasy oraz zlokalizowanie jej w granicach istniejącego pasa drogowego. Nawierzchnię projektowanych dróg o szerokości 4,00 m zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm (kruszywo granitowe), które należy ułożyć na istniejącej nawierzchni gruntowej wyprofilowanej do projektowanych spadków poprzecznych wynoszących 2-3% (spadek daszkowy). Odwodnienie projektowanej jezdni odcinków dróg zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych w istniejące pobocze gruntowe oraz w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego. Projektowane odwodnienie nie spowoduje negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek.
1) Szydłowo - początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na wysokości działki nr 139, natomiast koniec w km 1+500,00 na wysokości działki nr 141 (strona lewa). Długość projektowanego odcinka wynosi 1.500,00 m.
2) Nowa Łubianka - początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na wysokości połączenia działki nr 72 z DK10 (działka nr 120), natomiast koniec w km 0+650,00 w stronę zabudowań. Długość projektowanego odcinka wynosi 650,00 m.
3) Leżenica Kolonia - początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na wysokości połączenia działki nr 181 z działką nr 186, natomiast koniec w km 0+530,00 w stronę zabudowań. Długość projektowanego odcinka wynosi 530,00 m.
4. Rozwiązania konstrukcyjne
W ramach planowanej inwestycji zaprojektowano następujące rozwiązania konstrukcyjne:
Konstrukcja jezdni:
- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm
gr. 10 cm (mieszanka granitowa)
- istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane do projektowanych spadków.
5. Kruszywo dostarcza wykonawca we własnym zakresie.
6. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
7. Podczas przejazdu walcem po drogach innych niż gruntowe [np.: drogi asfaltowe, drogi z kostki betonowej], walec musi być zabezpieczony gumą.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
10. W przypadku awarii sprzętu lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających wykonywanie, objętych niniejszą umową, Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć sprzęt zastępczy na warunkach identycznych jak w umowie.
11. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po realizacji zadania.
12. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45000000-7 – roboty budowlane
45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
14. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia oraz technologia jego wykonywania.
Przedmiot zamówienia stanowi spójny i zwarty ustrój budowlany. Wszystkie elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym oraz w tym samym czasie. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność robót budowlanych, brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.
Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.
Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.
Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405014,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468879,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302678,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługu Sprzętem Drogowym Paweł Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642526517
7.3.3) Ulica: Staszica 58a
7.3.4) Miejscowość: Ujście
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTEM DROGOWYM PAWEŁ WRÓBEL
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTEM DROGOWYM PAWEŁ WRÓBEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302678,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Budowa sieci wodociągowej w Tarnowie
- Budowa oświetlenia drogowego w Dobrzycy i Krępsku
- Remont dróg, profilowanie i wyrównywanie dróg gruntowych
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.