eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługa przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane na terenie kompleksów wojskowych przez 17 WOG w Koszalinie (4 zadania).



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane na terenie kompleksów wojskowych przez 17 WOG w Koszalinie (4 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane na terenie kompleksów wojskowych przez 17 WOG w Koszalinie (4 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de8fd258-7f3c-4643-a2df-a811688bf3db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/17wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.17wog.wp.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane zostały w Regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/17wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3, tel. 261 456 210, e-mail: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
- w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, kontakt: telefon - 261 456 442;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie” - numer postępowania 22/WOG/U/Infrastr./24.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22/WOG/RB/Infrastr./24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
2. Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie według załączników od nr 1 do nr 8.
3. W ramach usługi przewiduje się wykonanie kontroli obiektów budowlanych według załączników od nr 1 do nr 3. Prace będące przedmiotem usługi podzielono na 4 zadania obejmujące lokalizacją poszczególne Sekcje Obsługi Infrastruktury Grup Zabezpieczenia (SOI GZ) tj.:
1) zadanie nr 1 – SOI GZ Koszalin,
w miejscowościach Koszalin, Kretomino, Polanów, Łazy, Darżewo, Kretomino – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4a) do SWZ.
2) zadanie nr 2 – SOI GZ Kołobrzeg,
w miejscowościach Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Gąski – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4b) do SWZ.
3) zadanie nr 3 – SOI GZ Darłowo,
w miejscowościach Darłowo, Dąbki, Żukowo Morskie – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4c) do SWZ.
4) zadanie nr 4 – Zegrze Pomorskie -– szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4d) do SWZ.

Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- drogowej bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń,

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
2. Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie według załączników od nr 1 do nr 8.
3. W ramach usługi przewiduje się wykonanie kontroli obiektów budowlanych według załączników od nr 1 do nr 3. Prace będące przedmiotem usługi podzielono na 4 zadania obejmujące lokalizacją poszczególne Sekcje Obsługi Infrastruktury Grup Zabezpieczenia (SOI GZ) tj.:
1) zadanie nr 1 – SOI GZ Koszalin,
w miejscowościach Koszalin, Kretomino, Polanów, Łazy, Darżewo, Kretomino – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4a) do SWZ.
2) zadanie nr 2 – SOI GZ Kołobrzeg,
w miejscowościach Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Gąski – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4b) do SWZ.
3) zadanie nr 3 – SOI GZ Darłowo,
w miejscowościach Darłowo, Dąbki, Żukowo Morskie – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4c) do SWZ.
4) zadanie nr 4 – Zegrze Pomorskie -– szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4d) do SWZ.

Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- drogowej bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
2. Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62 ust.1 kt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie według załączników od nr 1 do nr 8.
3. W ramach usługi przewiduje się wykonanie kontroli obiektów budowlanych według załączników od nr 1 do nr 3. Prace będące przedmiotem usługi podzielono na 4 zadania obejmujące lokalizacją poszczególne Sekcje Obsługi Infrastruktury Grup Zabezpieczenia (SOI GZ) tj.:
1) zadanie nr 1 – SOI GZ Koszalin,
w miejscowościach Koszalin, Kretomino, Polanów, Łazy, Darżewo, Kretomino – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4a) do SWZ.
2) zadanie nr 2 – SOI GZ Kołobrzeg,
w miejscowościach Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Gąski – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4b) do SWZ.
3) zadanie nr 3 – SOI GZ Darłowo,
w miejscowościach Darłowo, Dąbki, Żukowo Morskie – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4c) do SWZ.
4) zadanie nr 4 – Zegrze Pomorskie -– szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4d) do SWZ.

Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- drogowej bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń,

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kontroli okresowej obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
2. Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie według załączników od nr 1 do nr 8.
3. W ramach usługi przewiduje się wykonanie kontroli obiektów budowlanych według załączników od nr 1 do nr 3. Prace będące przedmiotem usługi podzielono na 4 zadania obejmujące lokalizacją poszczególne Sekcje Obsługi Infrastruktury Grup Zabezpieczenia (SOI GZ) tj.:
1) zadanie nr 1 – SOI GZ Koszalin,
w miejscowościach Koszalin, Kretomino, Polanów, Łazy, Darżewo, Kretomino – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4a) do SWZ.
2) zadanie nr 2 – SOI GZ Kołobrzeg,
w miejscowościach Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Gąski – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4b) do SWZ.
3) zadanie nr 3 – SOI GZ Darłowo,
w miejscowościach Darłowo, Dąbki, Żukowo Morskie – szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4c) do SWZ.
4) zadanie nr 4 – Zegrze Pomorskie -– szczegółowy wykaz obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych do kontroli wg. załącznika nr 4d) do SWZ.

Kontrolę okresową roczną przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zgodnie z art. 62 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- drogowej bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, cieplnych bez ograniczeń,
- sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń,

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże że:
a) dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalnościach:
- minimum jedną osobą, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami oraz aktualną przynależnością do Izby samorządu zawodowego oraz aktualne, na czas składania ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
- minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno-drogowej z uprawnieniami oraz aktualną przynależnością do Izby samorządu zawodowego;
- minimum jedną osobą, posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń i sieci instalacji, urządzeń cieplnych, sanitarnych, z uprawnieniami oraz aktualną przynależnością do Izby samorządu zawodowego;
- minimum jedną osobą, posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone zaświadczeniem wydanym na podstawie przepisów o dozorze technicznym i energetyce przez Urząd Regulacji Energetyki oraz osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane przynależące od Izby samorządu zawodowego.
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadające wskazanym uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie Prawo budowlane z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646, z 2022 r. poz. 1616),o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją podstawie dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją podstawie dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty ( załącznik nr 2 do SWZ),
2) Oświadczenie wymienione w ROZDZIALE 18 pkt 1 SWZ ( załącznik nr 3 do SWZ),
3) Oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 2 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji Ukrainy,
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o którym mowa w Rozdziale 20 pkt 3 SWZ (załącznik nr 7 do SWZ) - jeżeli dotyczy,
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

3 )Oświadczenie wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie o którym mowa w ROZDZIALE 20 pkt 3 SWZ ( załącznik nr 7 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 18 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/17wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.