eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ
MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Goplańska 42

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-954

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414770

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406887

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 131 ust. 2 Ustawy, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień
16.07.2024 r.
a) w obiekcie przy ul. Goplańskiej 42, pracownik będzie dostępny o godz. 10:00 przed wejściem do budynku;
b) w obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 26 pracownik będzie dostępny o godz. 12.00 w holu przed kasami;
c) w obiekcie przy ul. Brzeskiej 12, pracownik będzie dostępny o godz. 14.00; główne wejście z domofonem do biur.
2. Wizja będzie rozpoczynała się o każdej pełnej godzinie, podanej powyżej Przedstawiciele umocowani przez Wykonawców powinni stawić się punktualnie o wyznaczonej w danej lokalizacji godzinie.
3. Zgłoszenia w zakresie przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesyłać na adres e-mail: biuro@mteatr.pl - najpóźniej do dnia 15 lipca 2024 r. do godz. 11:00.
4. Po otrzymaniu zgłoszeń, Zamawiający ustali harmonogram przeprowadzenia wizji w poszczególnych obiektach, o czym poinformuje Wykonawców drogą mailową jeszcze w tym samym dniu, tj. 15 lipca 2024r. do godz. 15.30
5. Po przeprowadzonej wizji zostanie sporządzony protokół potwierdzający odbycie wizji lokalnej. - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
6. Wizja lokalna jest obligatoryjna w każdej z trzech lokalizacji. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy,

Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 131 ust. 2 Ustawy, Zamawiający wyznacza dodatkowy w związku ze zmianami SWZ termin wizji lokalnej na dzień
18.07.2024 r.
a) w obiekcie przy ul. Goplańskiej 42, pracownik będzie dostępny o godz. 10:00 przed wejściem do budynku;
b) w obiekcie przy ul. Jagiellońskiej 26 pracownik będzie dostępny o godz. 12.00 w holu przed kasami;
c) w obiekcie przy ul. Brzeskiej 12, pracownik będzie dostępny o godz. 14.00; główne wejście z domofonem do biur.
2. Wizja będzie rozpoczynała się o każdej pełnej godzinie, podanej powyżej Przedstawiciele umocowani przez Wykonawców powinni stawić się punktualnie o wyznaczonej w danej lokalizacji godzinie.
4. Po przeprowadzonej wizji zostanie sporządzony protokół potwierdzający odbycie wizji lokalnej. - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
5. Wizja lokalna jest obligatoryjna w każdej z trzech lokalizacji. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j Dz. U. 2023 poz. 46 ) jeśli zmiany określone w ust 1 pkt. 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.,
5) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert,
2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą być dokonywane w zakresie:
1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy:
a) spowodowanej uzasadnionymi przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego,
b) wskutek zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących mających zastosowanie przy wykonaniu umowy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
2) zmiany terminu wykonania umowy lub terminów płatności oraz wynagrodzenia w przypadkach:
a) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji przedmiotu umowy niewynikającego z winy Wykonawcy,
b) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy o skrócenie okresu realizacji przedmiotu umowy,
c) jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego w tym wstrzymania/przerwania/ wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej
d) gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację niniejszej umowy nie została wykorzystana, zaś Wykonawca realizował umowę prawidłowo, terminowo i z najwyższą starannością, i zobowiąże się zapewnić nie pogorszony standard jej dalszego wykonywania, termin realizacji może być przedłużony do czasu wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w wartości umowy wskazanej w umowie,
e) zwiększenie wynagrodzenia w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć wcześniej, np. w sytuacji konieczności zwiększenia zakresu prac, zwiększenia obsady;
f) zmniejszenie wynagrodzenia w sytuacji zmian funkcjonalno–organizacyjnych Zamawiającego -zmniejszenia powierzchni, zmniejszenia zakresu świadczonych usług;
g) wydłużenie czasu trwania Umowy w przypadku nie zakończenia procedury wyłonienia następnego wykonawcy, nie dłużej jednak niż o trzy miesiące, wraz ze zwiększeniem szacunkowej wartości Umowy na podstawie wynagrodzenia Wykonawcy za ostatnie 3 miesiące wykonywania Umowy.
3. Zamawiający przewiduje ponadto zmiany umowy przewidziane w art. 454 i 455 Pzp.
4. Wykonawca wyraża zgodę i przyjmuje do wiadomości, iż w przypadku zaistnienia innych okoliczności, bez względu na ich charakter, w tym leżących po stronie Zamawiającego lub innych podmiotów skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, o ile ich pojawienie się nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Zamawiającego możliwa jest uzasadniona tymi okolicznościami zmiana:
a) sposobu wykonania umowy, w tym zmiana zakresu lub wyłączenia z realizacji części przedmiotu umowy,
b) zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 5 niniejszej umowy,
c) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizację przedmiotu umowy, zgodnie z jej treścią i w sposób należyty.
Szczegółowy opis zmian - PPU

Po zmianie:
Zmienia się zapis w paragrafie 15 ust 1 pkt f PPU - załącznik nr 1 do SWZ na
Zmiany istotnych postanowień umowy mogą być dokonywane w zakresie:
f) zmniejszenie wynagrodzenia w sytuacji zmian funkcjonalno–organizacyjnych Zamawiającego - zmniejszenia powierzchni, zmniejszenia zakresu świadczonych usług nie więcej niż o 10% wartości umowy określonej w § 5 ust. 1. ;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-22 11:00

Po zmianie:
2024-07-24 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-22 11:30

Po zmianie:
2024-07-24 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-20

Po zmianie:
2024-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.