Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00312767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00325700/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e41173b3-0c3a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e41173b3-0c3a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223886/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OF. 261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215404,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu, al. Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz.
Prace remontowe prowadzone będą w pomieszczeniach biurowych położonych w piwnicy, na parterze i na I piętrze. W związku z tym, iż przedmiot umowy wykonywany jest w czynnym budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu i Sądu Rejonowego w Sieradzu, Zamawiający zakłada się etapowanie robót, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wypłacane jest po wykonaniu całości przedmiotu umowy:
etap 1 – pomieszczenia: 53, 103a, 108, 108a, 108b,
etap 2 – pomieszczenia: 26, 29, 30,
etap 3 – pomieszczenia: 51, 56, 114a, 123, 128,
etap 4 – pomieszczenia: pokój ławników, centrali telefonicznej, szatni ochrony, 13, 16, 52
1) Zakres robót przewiduje :
a) naprawa ścian po wykuciach, naprawa spękań tynków;
b) wykonanie ścianki działowej pomiędzy pokojami 108a i 108b – zamurowanie drzwi;
c) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych;
d) przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki z płytek wraz z wykonaniem cokolików;
e) tynkowanie ścian;
f) demontaż starych sufitów podwieszanych z paneli metalowych;
g) montaż sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z wypełnieniem z tworzyw z włókien mineralnych;
h) przeniesienie gniazd elektrycznych i internetowych;
i) roboty malarskie.
2) W zakres robót wchodzi wykonanie robót towarzyszących i zabezpieczeniowych:
a) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej ;
b) zabezpieczenie gniazd instalacji logicznej, elektrycznych, elementów instalacji ppoż, itp;
c) przenoszenie mebli;
d) wyniesienie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych.
3) Szczegółowy zakres robót dla każdego etapu określa Przedmiar Robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222343,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276431,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222343,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. "SAF-BUD" SZAFARZ DARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271484971
7.3.3) Ulica: Oksińskiego 62
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ
jakie przetargi wygrała firma
P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222343,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.