eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiOchrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55

1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1690f51-1bfc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1690f51-1bfc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023136/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 577496,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozór mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84. W zakres ochrony siedziby wchodzi ochrona budynków oraz terenu obiektu przy ul. Sejneńskiej 84.
2. Dodatkowo, Wykonawca zapewni funkcjonowanie grupy interwencyjnej, której zadaniem będzie patrolowanie (na zlecenie Zamawiającego) szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach oraz wsparcie ochrony obiektów (przy ul. Sejneńskiej 84 oraz ul. Noniewicza 71A) - na wezwanie dyżurującego pracownika ochrony, podczas wystąpienia sytuacji zagrożenia.
3. Ochrona obiektu przy ul. Sejneńskiej 84 w Suwałkach obejmuje wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami, dozór – posterunek jednoosobowy:
a)w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - od godz. 15:00 do godz. 6:00 dnia następnego;
b)w soboty oraz dni wolne od pracy - całodobowo.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy obchód całego obiektu.
4.Wymagania jakościowe głównych elementów przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uznaje, iż wszelkie wymagania jakościowe głównych elementów przedmiotu zamówienia odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia ujęte są w przedmiocie zamówienia. Usługa wskazana w opisie przedmiotu zamówienia może być realizowana przez większość podmiotów działających w danej branży. Zamawiający zakłada, że przedmiot zamówienia ma określone standardy jakościowe.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 5 (wzór umowy) do SWZ, w załączniku nr 6 do SWZ oraz w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79713000-5 - Usługi strażnicze

79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662320,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1231361,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662320,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja ochrony Osób i Mienia „KASTA” Katarzyna Drozdowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660260841

7.3.3) Ulica: Szumiących Traw 1/1

7.3.4) Miejscowość: Porosły

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazd grupy interwencyjnej do szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A lub do bazy ZDIZ w Suwałkach przy ul. Sejneńskiej 84


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662320,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.