eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie,,Zakup nowego pojazdu typu "Mikrobus" przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Opolu Lubelskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup nowego pojazdu typu "Mikrobus" przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Opolu Lubelskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432734532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@zeas.opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

obsługa administracyjno-finansowa i organizacyjna szkół

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup nowego pojazdu typu "Mikrobus" przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Opolu Lubelskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55762764-cad0-4273-9c3a-271eec8f61e6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.opolelubelskie.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.opolelubelskie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/ (Uwaga: Aby znaleźć na platformie zakupowej ZETO
niniejsze postępowanie należy z menu po lewej stronie wybrać z zakładki „Jednostka” ZEAS i przejść do niniejszego postępowania), poczty elektronicznej: zeas@zeas.opolelubelskie.pl - którą należy traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Tożsamość i dane kontaktowe administratora: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół, reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Tadeusza Kościuszki 4. Numer telefonu 81 827-32-21
lub adres email: zeas@zeas.opolelubelskie.pl
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Wojciech Podlaski
iod.zeas@opolelubelskie.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych: Wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji
konkursu, zapytania ofertowego realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia,
realizacji i rozliczenia umowy.
4. Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
5. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f): nie dotyczy
6. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją: Poczta Polska S.A., bank obsługujący
jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne, Prezes Urzędu Zamówień
Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i
zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie
Podmioty świadczące usługi utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych Organy uprawnione na mocy przepisów odrębnych
7. Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu
lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony: nie dotyczy
8. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu: Zgodnie z art.
78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
9. Inne informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania: Prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych
10. Informacje o prawie do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a):
Osobie przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych
11. Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego: Osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
12. Informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy
osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych: Podanie
danych osobowych jest obowiązkowe, niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia
13. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAS.2.23.231.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu osobowego „Mikrobus” przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty brutto - Cn – 60 %
b) Okres gwarancji mechanicznej – R – 40 %

Punkty za kryterium „Cena” czyli C zostaną obliczone według wzoru:

C = (C min/Cb x 60 pkt)

gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena,
C min - cena najniższa podana przez Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty,
Cb - cena oferowana przez badanego wykonawcę ustalona w oparciu o wypełniony formularz oferty.

Punkty za kryterium „Okres gwarancji mechanicznej” czyli R.

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium okres gwarancji mechanicznej (na silnik, wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne oraz zabudowę samochodu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych) wynosi od 0 do 40, które zostaną przyznane w następujący sposób:

Okres gwarancji 2 lata – 0 pkt
Okres gwarancji 3 lata – 40 pkt

Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w Formularzu oferty okresu gwarancji. Oferta najkorzystniejsza może otrzymać maksymalnie 40 pkt. Minimalny okres gwarancji w podanym kryterium wynosi 2 lata, nie mniej jak 3 lata.
W przypadku, gdy Wykonawca poda okres gwarancyjny krótszy niż 2 lata, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 2 lata.



Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:

P = C + R

gdzie:
P – przyznana ilość punktów
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji mechanicznej”


Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w/w kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Części VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa.
b) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa.
c) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

a) oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 7), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 670), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 114 ust. 2 i 3 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
a) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części VII ust. 2 SWZ musi być spełniony przez wykonawców łącznie;
b) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.opolelubelskie.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.