eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na roboty budowlane: remont części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Marcinkowicach.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: remont części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Marcinkowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na roboty budowlane: remont części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Marcinkowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7483697-3c00-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Marcinkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 676351,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający udostępnia dokumentację projektową pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania Zespołu Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu ich do wymogów internatu (załącznik nr 1 do SWZ), dla której uzyskano Decyzję nr 737/2023 z dnia 20 czerwca 2023 roku wydaną przez Starostę Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu architektoniczno – budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
Niniejsze zamówienie obejmuje wyodrębniony z udostępnionej dokumentacji projektowej zakres robót dotyczący jedynie remontu części budynku szkolnego Zespołu Szkół w Marcinkowicach, nieobjęty ww. decyzją o udzieleniu pozwolenia na budowę. Tak więc przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mającej na celu dostosowanie ich do wymogów internatu.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem uwzględnia
w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murarskie i tynkarskie,
- montaż stolarki drzwiowej,
- dostawa i montaż wyposażenia,
- wymiana okładzin podłóg i schodów z wykładziny PCV,
- wymiana balustrad schodowych,
- wykonanie na tarasie posadzki z płytek ceramicznych oraz nowej balustrady,
- roboty remontowo – budowlane oraz wykończeniowe,
- roboty wewnętrzne wodno – kanalizacyjne,
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- montaż osprzętu elektrycznego,
- montaż okablowania strukturalnego,
- wykonanie systemu monitoringu.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek oraz teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie (działka ewid. nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec). Zarówno budynek szkoły, jak i sąsiadujące z nim pozostałe obiekty budowlane wraz z przylegającym terenem użytkowane są zgodnie z ich przeznaczeniem.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków z zachowaniem bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie i w położonych na nim budynkach;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dostępu do budynków oraz pozostałej infrastruktury (chodniki, parking itd.) znajdujących się na terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego przy drodze wewnętrznej;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń sąsiadujących z miejscem wykonywanych prac przed kurzem i brudem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony – z zastrzeżeniem uwagi zamieszczonej w pkt III niniejszej SWZ - za pomocą „dokumentacji technicznej” /zwanej również „dokumentacją projektową”/, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
• Projekt architektoniczno – budowlany opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt wykonawczy (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża konstrukcyjna) opracowana przez mgr. inż. Krzysztofa Łukasika,
• Projekt techniczny (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt wykonawczy (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt techniczny (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Pawła Majchera,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża architektoniczna) opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża elektryczna) opracowana przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża sanitarna) opracowana przez mgr inż. Pawła Majchera.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera:
• Ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem podłoża gruntowego (do celów projektowych) opracowaną przez mgr. inż. Krzysztofa Łukasika,
• przedmiary robót (w podziale odpowiednio dla branży architektonicznej i elektrycznej), które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
UWAGA nr 1:
Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem, z uwzględnieniem zapisu pkt III ppkt 3 tiret dwunaste SWZ, ujęty został w:
• Przedmiarze robót pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania
w Zespole Szkół w Marcinkowicach; Nazwa obiektu lub robót: Budynek Szkoły – prace remontowe (Przedmiar robót B1);
• Przedmiarze robót pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania w Zespole Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu do wymogów internatu – dotyczy remonty części budynku szkolnego, Branża: Instalacje elektryczne (Przedmiar robót B2).
UWAGA nr 2:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zamawiający będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji umowy z winy wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku, gdy polisa – o wymaganej przez zamawiającego sumie ubezpieczenia - wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny ofertowej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia obowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7a. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osobę odpowiedzialną za należyte wykonanie robót budowlanych posiadającą wymagane przez prawo uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zmianami).
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót) w terminie do 75 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych. Przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
8. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 1 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1155320,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360962,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1155320,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Michalik - "KAZBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120507341

7.3.4) Miejscowość: Cieniawa 228

7.3.5) Kod pocztowy: 33-333

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1155320,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.