Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Radziłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc0cfa42-1821-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0cfa42-1821-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.10.2024 AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczegoSzczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Rok produkcji
a) ciągnik fabrycznie nowy - dopuszcza się rok produkcji 2023 lub 2024,
b) masa wysyłkowa - nie mniejsza niż 5400 kg,
c) rozstaw osi - nie mniej niż 2600 mm
2. Silnik
a) wysokoprężny o mocy znamionowej nie mniejszej niż 125 KM
b) ilość cylindrów – 4
c) pojemność – powyżej 4400 cm3
d) norma emisji spalin Stage V
3. Napęd
a) skrzynia biegów 24x24, (dopuszczalna jest skrzynia biegów 17x16)
b) rewers sterowany elektrohydraulicznie, dwusprzęgłowa skrzynia biegów
c) napęd na cztery koła załączany elektrohydraulicznie
d) amortyzacja przedniej osi napędowej
4. Układ hamulcowy
a) hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydrauliczne
b) instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa
5. Układ hydrauliczny
a) minimum 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika + złącza LS
b) minimum 1 para wyjść hydraulicznych z przodu ciągnika
c) tylny TUZ o udźwigu ponad 5200 kg
d) przedni TUZ o udźwigu około 2500 kg z amortyzacją
e) TUZ kat. 3 z zabezpieczeniami
f) sterowanie tylnym TUZ-em z błotnika
g) wydatek pompy hydraulicznej powyżej 110 l/min – pompa tłoczkowa
h) hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
i) gniazdo elektryczne przy przednim TUZ
6. WOM
a) hydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem
b) 3 prędkości WOM – minimum 540/540E/1000 – tył
c) przedni WOM – 1000 obr/min
d) łącznik tylny
7. Kabina
a) homologacja na 2 osoby w kabinie
b) klimatyzacja i ogrzewanie
c) amortyzowana kabina dwudrzwiowa, zamykana na klucz
d) fotel amortyzowany pneumatycznie
e) fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa
f) lusterka zewnętrzna
g) wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej
h) wyświetlacz monochromatyczny
i) nie mniej niż po 4 lampy robocze z przodu i tyłu ciągnika w technologii LED
j) lampa ostrzegawcza
k) radio
8. Inne parametry
a) opony radialne nie mniejsze niż – przód 480/65 R28, tył 600/65 R38
b) zaczep główny transportowy automatyczny
c) zaczep dolny rolniczy
d) wielootworowa belka zaczepowa
e) obciążenie kół tylnych nie mniej niż 6x 60 kg
f) ciągnik posiada możliwość pracy z pługiem do odśnieżania, kosiarką i ramieniem wysięgnikowym do koszenia rowów i poboczy
9. Wyposażenie
a) gaśnica
b) trójkątna tablica wyróżniająca
c) błotniki kół przednich
d) trójkąt ostrzegawczy
e) apteczka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 451000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II: Zakup i dostawa kosiarki na wysięgnikuSzczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a) Parametry techniczne ramienia wysięgnikowego:
fabrycznie nowe, rok produkcji 2023 lub 2024
zasięg ramienia – nie mniejszy niż 6,5 metra
wymagana wydajność pompy – min. 90 l/min
obroty WOM – min. 540 obr/min
współpraca z ciągnikiem o mocy nie mniejszej niż 125 KM
- masa powyżej 1100 kg
sterowanie elektro-proporcjonalne (możliwość sterowania trzema siłownikami jednocześnie, ruch ramienia zależy od stopnia wychylenia joysticka
zbiornik oleju 180 - 200 l
wskaźnik poziomu i temperatury oleju
wał napędowy przegubowo-teleskopowy.
b) Parametry techniczne głowicy mulczującej (koszącej)
- fabrycznie nowa
- szerokość robocza 1,2 m
- średnica wału bijakowego nie mniejsza niż 130 mm
- liczba noży 16 - 26 szt.
- regulowany wał kopiujący
- hartowane płozy ślizgowe
- masa nie mniejsza niż 270 kg.
* Dostawca zespołu narzędzi zobowiązany jest dokonać uruchomienia sprzętu na ciągniku zamawiającego w celu sprawdzenia czy kosiarka na wysięgniku jest sprawna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 120647,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418077 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADLER AGRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052200218
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 62A
7.3.4) Miejscowość: Zascianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418077 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WITOLD MISIUDA - WIMEX24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260485912
7.3.3) Ulica: 15
7.3.4) Miejscowość: Samborzec
7.3.5) Kod pocztowy: 27-650
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania zieleni przydrożnej na terenie Gminy Rząśnia
- Zakup dwóch nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO "
- Doposażenie jednostki w urządzenia niezbędne do świadczenia usług - zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.