eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczePrzebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0b0135f-3348-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b0135f-3348-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037152/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa rozbudowa nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących pomieszczeń kuchni n

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: WND-RPPD.08.04.01-20-0085/20 pod nazwą: „Poprawa jakości usług medycznych w zakresie leczenia schorzeń układu kostno – stawowo – mięśniowego, w tym diagnostyki obrazowej świadczonych przez SPZOZ w Siemiatyczach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/12/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5371081,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu
użytkowania pomieszczeń po dawnej centralnej sterylizacji na potrzeby Pododdziału Ortopedycznego oraz istniejących
pomieszczeń kuchni na potrzeby Oddziału Jednego Dnia”
2. Skrócony zakres prac planowanej inwestycji w szczególności:
- roboty rozbiórkowe (częściowa rozbiórka istniejącego budynku), w tym miedzy innym Odgruzowanie kanałów
wentylacyjnych. Zakres dotyczy wszystkich istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej, znajdującej się w części oddziału
ortopedycznego. Remont kanałów kominów grawitacyjnych- 16 szt.
- roboty konstrukcyjne (żelbetowe, murowe z elementami konstrukcji stalowych),
- roboty pokrywcze (dostosowanie istniejącego pokrycia dachowego do przepisów ppoż i budowlanych),
- roboty wykończeniowe,
- roboty instalacyjne ( sanitarne i elektryczne),
- wyniesienie z pomieszczeń kuchni znajdującego się tam sprzętu wraz z piecami/kotłami i umieszczenie ich w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego,
- dostawa i montaż/instalacji, wyposażenia drobnego/dodatkowego - pod tym pojęciem Zamawiający rozumie:
a. Montaż wyposażenia wandaloodpornego ze stali nierdzewnej dla niepełnosprawnych należy przewidzieć w
pomieszczeniu 1.09 i 1.28. Jako wyposażenie przewiduje się: zestaw przy prysznicu – krzesełko odkładane nierdzewne z
„ciepłym” siedziskiem, pochwyt kątowy poziomy z elementem pionowym montowanym do ściany i drugi pochwyt pionowy.
Zestaw przy umywalce - 2 szt. pochwyty mocowane do ścian poziome, lustro, uchylny zestaw przy wc - uchwyt uchylny do
wc i uchwyt poziomy – mocowanie do ściany. Nie dopuszcza się montażu zestawów do posadzki.
b. Zestawy przyumywalkowe w ilości umywalek, zestawy natryskowe w ilości natrysków, zestawy wc w ilości muszli
ustępowych wc.
c. Wycieraczki - wymiary to 80x120 cm.
d. Dostawa i montaż prowadnic wraz z kotarami wchodzi w zakres zamówienia: I etap: 5 szt. 145x200 i 1 szt. 220x200; II
etap: 2 szt. 245x200 i 1 szt. 145 x200. Całość jako system jednego producenta składający się z: kotary bawełnianopoliestrowej
w kolorystyce (6 kolorów do wyboru przez Zamawiającego - łosiowy, biały, niebieski jasny, niebieski ciemny,
seledynowy i żółty); wykonanej z anodowanego aluminium szyny prowadnicy wraz z łukiem i guzikiem dostępu do szyny,
zaczepów z haczykami z nylonu (min. 10 szt. na 1 mb), tuby montażowej aluminiowej z regulacją zawiesia - tuba
wyposażona w systemowe przejście przez sufit podwieszany.
e. Należy zamontować pojemniki na ręczniki do rąk. Nie przewiduje się montażu suszarek.
f. Wykonawca dostarczy oraz o ile jest to wymagane zainstaluje/zamontuje wyposażenie dodatkowe przewidywane
wielobranżową dokumentacją projektową (lustra; haczyki; tabliczka informacyjna przydrzwiowa; napisy nad drzwiami oraz
inne elementy wymienione wielobranżową dokumentacją, a nie wymienione niniejszym OPZ).
g. Sprzęt p.poż. znaki p.poż. i instrukcję bezpieczeństwa.
h. Pozostałe elementy stanowiące wyposażenie drobne/dodatkowe nie wymienione OPZ, a uwzględnione/wymienione
wielobranżową dokumentacją projektową.
Niniejszy opis nie stanowi katalogu zamkniętego. Wykonawca przy prawidłowej kalkulacji oferty oraz późniejszym
wykonywaniu zamówienia jest zobligowany do stosowania wytycznych wielobranżowej dokumentacji projektowej zarówno w
zakresie wykonywanych prac oraz dostaw/instalacji/montażu wyposażenia drobnego/dodatkowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac został opisany na podstawie art. 103 ust. 1 PZP jako
wielobranżowa dokumentacja robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do wykonania wszelkich prac opisanych wielobranżową dokumentacją projektową, a nie
wymienionych w przedmiarach robót. Co oznacza nadrzędność projektu budowlanego nad przedmiarami robót.
5. Wielobranżowa dokumentacja projektowa, a zwłaszcza projekt budowlano - wykonawczy stanowi integralną część SWZ
oraz przyszłej umowy. W odniesieniu do przyszłej zawartej umowy art. 648 § 2 KC ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 1740 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
6. Wielobranżowa dokumentacja budowlana w tym przedmiary, zawiera prace podzielone na etap I oraz etap II.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace związane z powyższymi etapami.
7. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia (załącznik nr
1) oraz wymogami niniejszej SWZ i zawartej umowy.
8. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi
i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., a także zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, projektanta oraz w
uzgodnieniu z Zamawiającym.
9. Prace konieczne i niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, a nieobjęte przedmiarami robót nie stanowią robót
dodatkowych. Wykonawca prac analizując dokumentacje projektową winien te roboty przewidzieć na etapie składania oferty
i ująć je w swoich kosztach. Załączony do SWZ przedmiar robót (stanowi część wielobranżowej dokumentacji robót
budowlanych) jest tylko elementem pomocniczym do przygotowania oferty i na jego podstawie Oferent nie może ubiegać się
o roboty dodatkowe czy też roboty towarzyszące lub uzupełniające. Oferta ma status oferty ryczałtowej przy kalkulacji której
Oferent ma obowiązek uwzględnić wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze oraz roboty towarzyszące a wynikające z
dokumentacji projektowej, a także inne prace wynikające z prawidłowego i zgodnego z projektem oraz sztuką budowlaną
wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty:
opłat za ewentualne zajęcie pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wersją elektroniczną,
zabezpieczenia dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, odtworzenia zniszczonych nawierzchni
ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych
szkód powstałych w trakcie robót, robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w
tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu Wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej,
odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych w tym wykonanie
niezbędnych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy), energii elektrycznej i wody zużytej na potrzeby realizacji
zamówienia a także inne prace i czynności związane z przestrzeganiem przepisów bhp oraz przepisów p.pożarowych.
11. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia.
12. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich
dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz w obiektach użyteczności publicznej – w
szczególności w obiektach służby zdrowia, oraz być zgodne z wymogami zawartymi w SWZ oraz projekcie budowlanowykonawczym,
wielobranżowej dokumentacji robót budowlanych i przedmiarach.
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją
przetargową. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje
zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych i powinny być zgodne z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt oraz ich utylizację zgodnie z
obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia
Zamawiającemu dokumentów potwierdzających utylizację materiałów z rozbiórki w ilościach odpowiadających faktycznemu
zakresowi wykonanych prac rozbiórkowych.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie
oraz do zapewnienia bezpiecznego przejścia w miejscach wykonywanych robót, przy zachowaniu najwyższej staranności
przy wykonywaniu zadania na własny koszt uwzględniony w ofercie. Za wszystkie wymienione powyżej czynności i
zabezpieczenia oraz realizację prac koniecznych do wykonania - a nie wykazanych w przedmiarach robót - Wykonawca nie
może ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie u Zamawiającego– z tytułu tych czynności i prac uzupełniających a
niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego – wynikającego z zawartej umowy.
16. Usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na
jego koszt.
17. Prace budowlane mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość
wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00.
18. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją stanowiącą opis
przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, a także warunkami bhp. p.poż. i sanitarno-epidemiologicznymi
określonymi dla przedmiotu zamówienia.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6261496,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7008200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6261496,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Versamed Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382960698

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 14/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6261496,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.