Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00323237/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00339506/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Bobrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564913350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e57bf079-0e97-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Bobrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57bf079-0e97-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033402/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Bobrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4546721,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy
w Bobrowie” zwane dalej „robotami budowlanymi”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ – dokumentacja projektowa.
3. Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje: Rozbudowę i przebudowę budynku Urzędu Gminy w Bobrowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w następującym zakresie:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Roboty przygotowawcze.
3) Roboty ziemne, fundamentowe.
4) Kondygnacja piwniczna.
5) Warstwy podposadzkowe piwnicy.
6) Kondygnacje nadziemne.
7) Przebudowa klatki schodowej i komunikacji.
8) Stropodach
UWAGA: zamawiający w trakcie wykonania zadania planuje uzyskać zmianę pozwolenia na budowę w zakresie zamiany dachu dwuspadowego (krokwiowego) na części dobudowanej na stropodach z płyt korytowych (zgodnie z kosztorysem). Rozliczenie za wykonanie prac nastąpi zgodnie z §1 ust 6 umowy
9) Dach, pokrycie, orynnowanie.
10) Stolarka.
11) Schody zewnętrzne.
12) Roboty wykończeniowe piwnicy.
13) Roboty wykończeniowe parter.
14) Roboty wykończeniowe piętro.
15) Elewacja.
16) Przebudowa - część istniejąca.
17) Roboty budowlane – piwnica.
18) Roboty budowlane – parter.
19) Roboty budowlane – piętro.
20) Stolarka.
21) Dach, pokrycie.
22) Schody zewnętrzne.
23) Docieplenie ścian poniżej terenu.
24) Elewacja.
25) Chodniki.
26) Ogrodzenie zewnętrznych pomp.
27) Tereny zewnętrzne.
28) Przygotowanie terenu.
29) Tereny utwardzone.
30) Tereny utwardzone kratą betonową.
31) Tereny zielone.
32) Ogrodzenia.
33) Regały archiwalne.
34) Instalacje teletechniczne.
35) Trasy kablowe.
36) Monitoring.
37) Instalacja internetowa.
38) Instalacja alarmowa i telefoniczna.
39) Winda wewnętrzna.
40) Instalacja fotowoltaiczna.
41) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części nowej i istniejącej.
42) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnej wodociągowej, kanalizacyjnej p.poż, przyłączy i kotłowni w części nowej i istniejącej.
Istotne ustalenia oraz zobowiązania dla Wykonawcy dotyczące prac na placu budowy:
4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną oraz przedmiarem.
5. Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek. Wszelkie prace, które nie zostały ujęte w projekcie budowlanym należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.
6. Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt budowlany i techniczny (wszystkie branże). W ofertę należy wkalkulować wszystkie koszty również nieujęte w dokumentacji a niezbędne do wykonania zadania tj. roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, koszty wywozu i utylizacji odpadów, jak również wszelkich badań a także opłat.
8. Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
9. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia (koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca).
Pracami budowalnymi są objęte pomieszczenia wynajęte poczcie i bankowi w których będzie odbywać się obsługa interesantów oraz dostawy materiałów, korespondencji.
Istniejące pomieszczenia urzędu będą sukcesywnie przekazywane wykonawcy na okres niezbędny do wykonania prac. Proponowany harmonogram prac został opisany w dokumentacji. Oczekujemy od wykonawcy wykonania prac etapami, w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu przez bank, pocztę i częściowo biura urzędu gminy
(parter – 2 pomieszczenia). W części piwnic znajduje się archiwum które zostanie przeniesione w momencie zakończenia i wyposażenia archiwum zaprojektowanego w dobudowanej części obiektu.
10. Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 1 egz. (forma papierowa i elektroniczna)
13. Inne obowiązki, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji.
14. O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy „o odpadach” z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2021 r., poz. 779). Wszystkie materiały nienadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót będą stanowiły własność Wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zastosowanie będą miały normy obowiązujące na dzień składania ofert o ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej. Roboty należy wykonać w bezpieczny sposób, ściśle w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania.
17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia.
18. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
19. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
20. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
21. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5708164,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8823162,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5708164,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441825302
7.3.4) Miejscowość: Kamień Duży 1C
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5708164,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BOBROWO
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- Roboty budowlane w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: przetargi BOBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.