Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371687/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 53 im. S. Żeromskiego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wyzwolenia 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-423
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola53katowice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp53.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453ade8c-2d64-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/378/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem przebudowę sanitariatów męskich oraz montaż grzejników wraz z zaworami w sanitariatach żeńskich. Sanitariaty znajdują się w pomieszczeniach piwnic przy kuchni.
Zestawienie pomieszczeń, które zostaną wydzielone podczas przebudowy sanitariatów:
POM. 0.2 WC PERSONELU 1 – pow. 4,14 m2
POM. 0.3 WC PERSONELU 2 – pow. 2,60 m2
POM. 0.4 WC CHŁOPCÓW 2 – pow. 12,75 m2
POM. 0.5 WC CHŁOPCÓW 1 – pow. 28,95 m2
Prace będą wykonywane min. w poniższym zakresie:
1. Posadzki:
a) skucie wierzchnich warstw posadzek i wykonanie koniecznych bruzdowań w celu rozprowadzenia instalacji,
b) wykonanie wylewki wraz z izolacją,
c) wykonanie wylewki samopoziomującej,
d) ułożenie płytek gresowych w kolorze białym, 60x60 z fugą w kolorze szarym,
e) montaż kratek odpływowych wskazanych w części rysunkowej.
2. Ściany:
a) wyburzenia ścian działowych wskazanych w części rysunkowej,
b) skucie tynku na pozostałych ścianach i położenie nowego tynku,
c) wymurowanie dodatkowych ścianek działowych,
d) obłożenie ścian płytką o wym. 30*60 cm w kolorze białym z fugą szarą.
3. Sufity
a) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych 60x60 cm z uwzględnieniem obudowy istniejących instalacji oraz rury tranzytowej biegnącej przez sanitariaty męskie,
W razie braku możliwości zabudowania instalacji należy pozostawić je bez zmian, ewentualnie przemalować.
b) montaż anemostatów i opraw oświetleniowych.
4. Stolarka drzwiowa
a) montaż drzwi z kratką nawiewną w kolorystyce szarości zgodnie z zestawieniem,
b) montaż systemowych kabin sanitarnych z drzwiami w kolorystyce zgodnie z częścią rysunkową.
5. Dodatkowe prace
Nie przewiduje się ingerencji w konstrukcję budynku.
Instalacje elektryczne i sanitarne należy wykonywać zgodnie z załączonym projektem branżowym.
6. Elementy wyposażenia wnętrz - podstawowe elementy wyposażenia projektowanych sanitariatów, zakres sanitarny:
miski ustępowe stojące kompaktowe,
pisuary oraz umywalki wiszące- ceramiczne, białe; należy stosować podział na ustępy dla młodszych i starszych uczniów (elementy do zawieszenia na niższej wysokości niż standardowo, wskazane na rzucie technologii - W2),
baterie łazienkowe w kolorze czarnym matowym, ceramiczne,
brodzik prysznicowy akrylowy, kwadratowy 90x90x15 cm, antypoślizgowy, biały,
kabiny sanitarne wykonać z materiału HPL,
Wymiary wskazane na rysunkach w zróżnicowanej kolorystyce rozróżniającej sanitariaty przeznaczone dla starszych i młodszych użytkowników. Kabiny dla starszych uczniów należy wykonać w kolorze popielatym, dopasowanym do posadzki, natomiast kabiny dla uczniów młodszych w kolorach zielonym w sanitariatach chłopięcych. Dodatkowe elementy (np. mocowanie) zaleca się w kolorze czarnym, dopasowanym do elementów dekoracyjnych, baterii łazienkowych itp.
grzejniki płytowe w kolorze białym w sanitariatach przeznaczonych dla dzieci zaopatrzyć w regulatory dopływu ciepła.
zawory ze złączką podstawowe -wskazane na rzucie technologii - W2.
7. Instalacje elektryczne:
montaż nowej instalacji elektrycznej w sanitariatach męskich,
montaż rozdzielnic kompletnych w sanitariacie męskim,
przygotowanie podłoża i montaż opraw lamp LED w sufitach podwieszonych wraz z czujnikiem ruchu,
montaż lamp awaryjnych, oraz lamp kierunkowych,
montaż puszek, łączników klawiszowych, gniazd itp.,
inne prace zgodnie z przedmiarem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539629,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 Invest sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 954 276 74 93
7.3.3) Ulica: Graniczna 25A/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-017
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.