eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L16/05/X - Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 53 im. S. Żeromskiego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wyzwolenia 18

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-423

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola53katowice@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp53.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453ade8c-2d64-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/378/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem przebudowę sanitariatów męskich oraz montaż grzejników wraz z zaworami w sanitariatach żeńskich. Sanitariaty znajdują się w pomieszczeniach piwnic przy kuchni.

Zestawienie pomieszczeń, które zostaną wydzielone podczas przebudowy sanitariatów:

POM. 0.2 WC PERSONELU 1 – pow. 4,14 m2
POM. 0.3 WC PERSONELU 2 – pow. 2,60 m2
POM. 0.4 WC CHŁOPCÓW 2 – pow. 12,75 m2
POM. 0.5 WC CHŁOPCÓW 1 – pow. 28,95 m2

Prace będą wykonywane min. w poniższym zakresie:

1. Posadzki:
a) skucie wierzchnich warstw posadzek i wykonanie koniecznych bruzdowań w celu rozprowadzenia instalacji,
b) wykonanie wylewki wraz z izolacją,
c) wykonanie wylewki samopoziomującej,
d) ułożenie płytek gresowych w kolorze białym, 60x60 z fugą w kolorze szarym,
e) montaż kratek odpływowych wskazanych w części rysunkowej.

2. Ściany:
a) wyburzenia ścian działowych wskazanych w części rysunkowej,
b) skucie tynku na pozostałych ścianach i położenie nowego tynku,
c) wymurowanie dodatkowych ścianek działowych,
d) obłożenie ścian płytką o wym. 30*60 cm w kolorze białym z fugą szarą.

3. Sufity
a) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych 60x60 cm z uwzględnieniem obudowy istniejących instalacji oraz rury tranzytowej biegnącej przez sanitariaty męskie,
W razie braku możliwości zabudowania instalacji należy pozostawić je bez zmian, ewentualnie przemalować.
b) montaż anemostatów i opraw oświetleniowych.

4. Stolarka drzwiowa
a) montaż drzwi z kratką nawiewną w kolorystyce szarości zgodnie z zestawieniem,
b) montaż systemowych kabin sanitarnych z drzwiami w kolorystyce zgodnie z częścią rysunkową.

5. Dodatkowe prace
Nie przewiduje się ingerencji w konstrukcję budynku.
Instalacje elektryczne i sanitarne należy wykonywać zgodnie z załączonym projektem branżowym.

6. Elementy wyposażenia wnętrz - podstawowe elementy wyposażenia projektowanych sanitariatów, zakres sanitarny:
 miski ustępowe stojące kompaktowe,
 pisuary oraz umywalki wiszące- ceramiczne, białe; należy stosować podział na ustępy dla młodszych i starszych uczniów (elementy do zawieszenia na niższej wysokości niż standardowo, wskazane na rzucie technologii - W2),
 baterie łazienkowe w kolorze czarnym matowym, ceramiczne,
 brodzik prysznicowy akrylowy, kwadratowy 90x90x15 cm, antypoślizgowy, biały,
 kabiny sanitarne wykonać z materiału HPL,
Wymiary wskazane na rysunkach w zróżnicowanej kolorystyce rozróżniającej sanitariaty przeznaczone dla starszych i młodszych użytkowników. Kabiny dla starszych uczniów należy wykonać w kolorze popielatym, dopasowanym do posadzki, natomiast kabiny dla uczniów młodszych w kolorach zielonym w sanitariatach chłopięcych. Dodatkowe elementy (np. mocowanie) zaleca się w kolorze czarnym, dopasowanym do elementów dekoracyjnych, baterii łazienkowych itp.
 grzejniki płytowe w kolorze białym w sanitariatach przeznaczonych dla dzieci zaopatrzyć w regulatory dopływu ciepła.
 zawory ze złączką podstawowe -wskazane na rzucie technologii - W2.

7. Instalacje elektryczne:
 montaż nowej instalacji elektrycznej w sanitariatach męskich,
 montaż rozdzielnic kompletnych w sanitariacie męskim,
 przygotowanie podłoża i montaż opraw lamp LED w sufitach podwieszonych wraz z czujnikiem ruchu,
 montaż lamp awaryjnych, oraz lamp kierunkowych,
 montaż puszek, łączników klawiszowych, gniazd itp.,
 inne prace zgodnie z przedmiarem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539629,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 Invest sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 954 276 74 93

7.3.3) Ulica: Graniczna 25A/1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-017

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.