eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KisieliceRemont i przebudowa budynków Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynków Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b2c14cb-e828-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa budynków Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2c14cb-e828-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053655/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5317557,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest robota budowlana pn. Remont i przebudowa budynków Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Zadanie I – Wykonanie prac objętych umową oraz dokończenie prac rozpoczętych przez poprzedniego Wykonawcę
1) prace konserwatorskie
2) prace restauratorskie( elewacje, wnętrza, stolarka drzwiowa, posadzki schody)
3) roboty ( sanitarne , elektryczne, budowlane) w budynku wpisanym do rejestru zabytków
4) roboty (sanitarne, elektryczne, budowlane) w drugim budynku Zespołu Szkół i hali sportowej
5) zagospodarowanie terenu wokół w/w budynków w zakresie:
a) remont jednego boiska wielofunkcyjnego,
b) wymiany ogrodzenia
Zadanie II - Usuniecie wad i usterek po poprzednim Wykonawcy

UWAGA: W „Ekspertyzie technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej” będącej załącznikiem do projektu, roboty polegające na zabezpieczenie drewnianych elementów konstrukcji dachu na budynku B do stanu nierozprzestrzeniania ognia (NRO) nie podlegają wycenie.
Wycenić do oferty należy tylko wykonanie zabezpieczenia widocznych elementów drewnianych zgodnie z załączonym przedmiarem.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert tylko na jedno Zadanie.
3. Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający wystąpił do instytucji dotującej BGK z wnioskiem o korektę zakresu inwestycji, w związku z powyższym postępowanie zostanie rozstrzygnięte po uzyskaniu odpowiedzi na złożony wniosek o korekty zakresu.
4. Zakres prac: prace konserwatorskie, restauratorskie (elewacje, wnętrza, stolarka drzwiowa, posadzki, schody) i roboty (sanitarne, elektryczne, budowlane) w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Roboty ( sanitarne, elektryczne, budowlane)w drugim budynku ZS i hali sportowej. Zagospodarowanie terenu wokół w/w budynku w zakresie remontu boiska wielofunkcyjnego, wymiany ogrodzenia.
5. Dokumenty załączone należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu robót, ani do zmiany sposobu ich wykonania.
6. W przypadku zaistnienia rozbieżności pomiędzy dokumentami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, będzie miała zastosowanie następująca hierarchia ważności dokumentów:
1) projekt budowlany z 2013 r.
2) projekt wykonawczy, przedmiar robót,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
7. Dopuszczamy wykonanie odkrywek miejscowych o charakterze niszczącym, które nie będą naruszały struktury zabytku. Odkrywki można wykonać wyłącznie pod nadzorem Zamawiającego.
8. Przed złożeniem oferty, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej, opisanej w Rozdz. XXVII niniejszej SWZ.
9. Prace powinny rozpocząć się od bud. A, rozpoczęcie robót na kolejnych budynkach (B i C) może nastąpić w przypadku zakończenia prac i oddania do użytkowania budynku (A), w którym zostały zakończone prace. Po akceptacji Inspektora Nadzoru oraz użytkownika szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie drobnych prac nie kolidujących z zajęciami dydaktycznymi odbywającymi się na terenie szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262310-7 - Zbrojenie

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6628332,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6823043,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6628332,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Concept- Projektowanie Architektoniczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761784479

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106/39

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dobromir Dombek Pracownia Konserwacji Zabytków Restor, ul. Słowackiego 61/4, Toruń


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6628332,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.