Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 6156000
1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15acd49a-4b9d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021199/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową promenady zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap”, dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 6 – „Kultura i dziedzictwo”, Działania 6.2 – „Dziedzictwo naturalne” Poddziałania 6.2.1 – „Infrastruktura uzdrowiskowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 301 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm), ponieważ w uprzednio dwukrotnie przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione .
Pierwsze postępowanie o zamówienie publiczne zostało wszczęte poprzez publikację w dniu 15.07.2022 r. ogłoszenia o zamówieniu pod nr 2022/BZP 00258364/01, w wyznaczonym na 01.08.2022 r. terminie skłania ofert nie złożono żadnej oferty;
Drugie postępowanie o zamówienie publiczne zostało wszczęte poprzez publikację w dniu 08.08.2022 r. ogłoszenia o zamówieniu pod nr 2022/BZP 00295900/01, w wyznaczonym na 23.08.2022 r. terminie skłania ofert nie złożono żadnej oferty;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: cds-148610-2dcb089e-040d-11ed-8000-d680d39e541a; ocds-148610-c1d87d91-1490-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15261494,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Prace naprawcze – branża budowlanaPrzedmiotem zamówienia części 1 - Prace naprawcze – branża budowlana jest:
2.1.1. W zakresie części drewnianej:
a) naprawa geometrii poprzez rektyfikację położenia dźwigarów głównych hali, po uprzednim demontażu świetlików, witryn oraz demontażu warstw pokrycia dachu i warstw izolacyjnych dachu;
b) zmiana wykonanych warstw izolacyjnych dla dachów pokrytych z dachówki i blachy trapezowej – wymiana zastosowanych płyty termoizolacyjne Thermano gr. 14 cm oraz wodoodpornej sklejki trudnopalnej z certyfikatem reakcji na ogień Bfl-s1, na wełnę mineralną, wymiana sklejki na sklejkę niezapalną liściastą, wodoodporną klasy reakcji na ogień B-S1;
c) naprawa dźwigarów - poprzez sklejanie, dokręcanie wkrętami dla dźwigarów, zabezpieczenie powierzchni drewnianych preparatem do niezapalności zgodnie z projektem.
d) Stężenia – wykonanie dodatkowych stężeń, oczyszczenie i wykonanie ocynku wraz z powłoką poliestrową istniejących stężeń.
e) Uzupełnienie brakujących śrub i zabezpieczenie istniejących.
f) Impregnacja konstrukcji drewnianych po ich odkryciu.
2.1.2. W zakresie części żelbetowej i tradycyjnej:
a) wzmocnienia ścian zewnętrznych fundamentowych z wykorzystaniem płaskowników stalowych naklejanych i kołkowanych do ścian;
b) wzmocnienia stropu podbasenia (osie 9-13 G-F) z wykorzystaniem belek stalowych HEB120;
c) wzmocnienia stropu podbasenia i jacuzzi w rejonie jacuzzi i płyt jacuzzi - dodatkowe podparcia ze słupów HEB120;
d) wzmocnienie stropu podbasenia (osie 15-17 E) z wykorzystaniem belek stalowych HEB120;
e) wzmocnienie stropu podbasenia - wykonanie nadlewki z betonu C30/37 XD3 gr. 7 cm zbrojonej;
f) zabezpieczenie płyty podbasenia od spodu farbami odpornymi na chlorki;
g) naprawa uszkodzonych posadzek podbasenia;
h) wykonanie bloków betonowych pod urządzenia technologiczne podbasenia;
i) naprawa pokrycia z papy na dachach płaskich na konstrukcji żelbetowej;
2.1.3. W pozostałym zakresie:
a) montaż nowych fasad zewnętrznych i witryn zgodnych z wymaganiami projektu;
b) poprawa obróbek blacharskich, odwodnienia dachów;
Szczegółowy zakres określony został w projekcie wykonawczym konstrukcji, w projektach wykonawczych architektury, ekspertyzie stanu technicznego, STWiOR oraz pomocniczo przedmiarze robót branży budowlanej (w zakresie napraw konstrukcji, poz. od 1- do 148) oraz przedmiarze robót branży sanitarnej (w zakresie poz. 2), które są dostępne pod linkiem https://bip.goldap.pl/pl/1227/6528/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-przedmiocie-dokonczenia-budowy-zakladu-przyrodoleczniczego-w-uzdrowisku-goldap.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4992435,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 2 - Kontynuacja budowy wraz z usunięciem wad w zakresie pozostałych branżPrzedmiotem zamówienia części 2 postępowania będzie kontynuacja budowy w zakresie pozostałym do wykonania z uwzględnieniem korekt wykonanych już robót. Zmiany do wprowadzenia – zmiany nieistotne zgodnie z kwalifikacją projektanta.
Zakres prac kontynuacyjnych szczegółowo przedstawiają projekty wykonawcze zmian (uzupełniające) opracowane przez MSW Biuro Architektoniczne Piotr Marcinkowski (uszczegóławiające wprowadzanie odstępstwa od projektu budowlanego), które należy rozpatrywać łącznie z dokumentacją pierwotną opracowaną przez Biuro Projektowe Vitaro z zastrzeżeniem: jeżeli dokumentacja uzupełniająca nie wprowadza rozwiązań zamiennych dla pierwotnie zaprojektowanych rozwiązań, do realizacji należy przyjąć rozwiązania wypracowane w pierwotnej dokumentacji.
Przedmiotem zamówienia części 2, będzie w szczególności:
2.2.1. W zakresie architektury, konstrukcji:
a) część zabiegowa:
- korekta układu funkcjonalnego (pomieszczenia zabiegowe, łazienki) wyburzenie części ścianek istniejących, budowę nowych,
- wykonanie magazynków i wc personelu,
- wykonanie recepcji w formie zabudowy oraz poczekalni,
- wykonanie zaplecza szatniowego z toaletami dla pacjentów oraz aneksu wypoczynkowego po zabiegach,
- wykończenie pomieszczeń.
b) szatnie i umywalnie basenowe:
- korekta układu funkcjonalnego wyburzenie części ścianek istniejących i przebicia, nowe nadproża w ścianie nośnej oraz budowę nowych ścianek (zmiana układu wewnętrznego szatni, wydzielenie pomieszczeń ratownika poza szatniami),
- wykonanie szatni z łazienką dla ratowników oraz pomieszczenia ratowników,
- wykończenie pomieszczeń.
c) hol główny:
- wydzielenie strefy bezpieczeństwa dla ścianki wspinaczkowej,
- wykonanie: recepcji ścianki, recepcji basenu, punktu cafe z zapleczem, recepcji zabiegowej w formie zabudowy meblowej,
- wykonanie kącika dla dzieci,
- salki konsumpcji z automatami,
- toalet ogólnych,
- wykończenie pomieszczeń.
d) część odnowy biologicznej:
- wykonanie kompleksu saun: sauna bio, sauna fińska, 2 łaźnie parowe, 2 aneksy z natryskiem, przestrzeń wypoczynku, wc,
- wykonanie magazynku czystego i brudnego oraz w bliskim sąsiedztwie odnowy szatni damskiej i męskiej wraz z łazienkami dla personelu oraz pomieszczenia socjalnego,
- wykończenie pomieszczeń.
e) korekta układu funkcjonalnego na I piętrze (magazynku) wykonanie serwerowni wraz z korytarzem i pomieszczeniem porządkowym, wykończenie pomieszczeń,
f) wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych, zamurowanie okna w osi 5, dokończenie pokrycia dachowego, dokończenie elewacji budynku, dokończenie montażu niecek basenowych,
g) wykonanie wzmocnień dla przejść instalacyjnych w stropach podbasenia nad parterem oraz 1 piętrem,
h) wykonanie podkonstrukcji pod zieleń, aranżacja wnętrza zielenią – nasadzenia w donicach, na belkach.
2.2.2. W zakresie zagospodarowania terenu:
a) dokończenie robót drogowych (utwardzenia) ok. 10 %,
b) wykonanie oznakowania, dostawa i montaż małej architektury, wykonanie ogrodzenia przepompowni,
c) urządzenie terenów zieleni: nasadzenia drzew, krzewów, traw ozdobnych, wykonanie trawników.
2.2.3. Branża elektryczna:
a) demontaż istniejących na budowie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
b) wykonanie wszystkich instalacji jako nowe tj.:
instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego,
instalacji gniazd wtykowych,
instalacji zasilających urządzenia technologiczne,
instalacji uziemiającej i odgromowej,
instalacji ochrony przeciwporażeniowej i połączeń wyrównawczych,
instalacji logicznych,
instalacji kamer ochrony,
instalacji kontroli dostępu KD,
instalacji SSWiN,
instalacji systemu przyzywowego,
instalacji systemu ESOK,
instalacji systemu nagłośnienia,
instalacji systemu domofonowego,
inne instalacje teletechniczne,
sieci elektryczne w terenie,
kanalizacji kablowej teletechnicznej w terenie,
rozdzielnice zasilające.
2.2.4. Branża sanitarna:
a) instalacje zewnętrzne:
- wykonanie przyłącza solankowego,
- wykonanie zewnętrznej kanalizacji technologicznej – zbiornik na ścieki technologiczne,
- doposażenie istniejących studzienek od wymienników gruntowych o armaturę odpowietrzającą, odwadniającą, odcinającą, rozdzielczą,
- korekta wyjścia kanalizacji sanitarnej z budynku oraz jej trasy (demontaż istniejącej kanalizacji i montaż nowej).
b) instalacje wewnętrzne:
- demontaż części istniejących instalacji wody oraz przyborów w związku z korektami w istniejącym układzie funkcjonalnym, wykonanie instalacji w nowych pomieszczeniach, montaż dodatkowych hydrantów,
- rozdzielenie instalacji technologicznej i sanitarnej - fragmenty istniejącej instalacji do demontażu,
- przepięcie wpustu dachowego z kanalizacji sanitarnej do kolektora zbiorczego kanalizacji deszczowej,
- demontaż części istniejących szaf rozdzielaczowych w holu wraz z instalacją rurową od źródła ciepła, montaż w nowych lokalizacjach,
- wykonanie instalacji ogrzewania budynku - ogrzewanie płaszczyznowe (część basenowa, doprowadzenie ciepła technologicznego do nowoprojektowanych central oraz wymienników ciepła zlokalizowanych na poziomie piwnic (do podgrzewu wody basenowej),
- wykonanie ogrzewania podłogowego,
- montaż wentylacji w docelowych lokalizacjach z wykorzystaniem istniejących złożonych na budowie central,
- wykonanie instalacji chłodzenia dla pomieszczenia serwerowni,
- wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej oraz grawitacyjnej dla pomieszczeń podbasenia- pom. chlorowni, ph i koagulatu,
- wykonanie dodatkowej nitki nawiewu -wzdłuż przeszkleń hali basenowej,
- wykonanie nawiewu dla nawiewników szczelinowych - puszki rozprężne hali basenowej,
- wykonanie czerpni przy osi 2 i wyrzutni przy osi 9.
Uwaga: Zdemontowane rury, przybory do wykorzystania ponownego w nowych lokalizacjach po uprzedniej ocenie ich przydatności.
2.2.5. Dostawa wyposażenia:
- wyposażenie meblowe,
- wyposażenie medyczne,
- wyposażenie gospodarcze,
- wyposażenie AGD.
Szczegółowy zakres prac dotyczący części 2 określony został w:
- projektach wykonawczych uzupełniających opracowanie MSW P. Marcinkowski,
- kwalifikacjach odstępstw,
- STWiORB uzupełniających opracowanie MSW P. Marcinkowski,
- przedmiarze robót branży budowlanej (w zakresie poz. od 149 do 463), przedmiarach robót branży sanitarnej (bez uwzględniania poz. 2 dla instalacji wewnętrznych) oraz przedmiarach robót branży elektrycznej dostępnych pod linkiem https://bip.goldap.pl/pl/1227/6528/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-przedmiocie-dokonczenia-budowy-zakladu-przyrodoleczniczego-w-uzdrowisku-goldap.html
oraz
- projektach wykonawczych dla poszczególnych branż opracowanych przez VITARO
- STWiORB dla poszczególnych branż opracowanie VITARO
dostępnych pod linkiem http://bip.goldap.pl/pl/1227/5732/przetarg-nieograniczony-na-budowe-zakladu-przyrodoleczniczego-wraz-z-rozbudowa-promenady-zdrojowej.html
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 10269058,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 5 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022, poz. 1710), zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Podstawa faktyczną decyzji zamawiającego o unieważnieniu postępowania jest fakt, iż:
1) niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie Część 1 - Prace naprawcze – branża budowlana, Część 2 - Kontynuacja budowy wraz z usunięciem wad w zakresie pozostałych branż,
2) zamawiający przewidział termin wykonania poszczególnych części od podpisania umowy: Część 1– 3 miesiące Część 2– 12 miesięcy, jednak nie później niż do 31.10.2023 r.
3) zamawiający przewidział, że: „Zamawiający nie ogranicza liczby części do których potencjalni wykonawcy mogą składać oferty, a także nie określa maksymalnej liczby części, do których może zostać udzielone zamówienie temu samemu wykonawcy. Wykonawcy mogą składać oferty do wszystkich części zamówienia.”
4) Co istotne tożsame zapisy, zostały przewidziane w SWZ w postępowaniu uprzednio prowadzonym w trybie bez przeprowadzania negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. (znak ZP-WIK.271.17.2022 oraz ZP-WIK.271.23.2022),
5) Wszyscy wykonawcy w trakcie negocjacji zgłaszali postulat niemożliwości wykonania zamówienia w terminie do dnia 31.10.2023 r. w sytuacji gdy jest ono podzielone na dwie części, a prace potencjalnie dwóch różnych wykonawców będą się na siebie nakładały. Wykonawcy zwracali także uwagę, że ze względu na technologię prac naprawczych w szczególności w zakresie konstrukcji drewnianej będzie możliwe ich wykonywanie w dodatnich temperatura tj. dopiero wiosną, a to uniemożliwia zrealizowanie 1 części w terminie 3 miesięcy jak przewidział to zamawiający,
6) Zamawiający nie mógł w prowadzonym postępowaniu w trybie negocjacji bez ogłoszenia połączyć zamówienia w jedną część, ponieważ zgodnie z przepisem stanowiącym podstawę wyboru tego trybu „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione” w konsekwencji zatem Zamawiający uznał, że połączenie dwóch części zamówienia w jedną i tym samym zmiana terminów wykonania zamówienia byłaby istotną zmianą warunków zamówienia przewidzianych w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym, a zatem byłoby to niedozwolone w tym [postępowania. W konsekwencji zatem zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym (brak możliwości połączenia dwóch części a jednocześnie zapewnienia wykonawców że nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia z podziałem na części), a okoliczności tej nie dało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 5 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022, poz. 1710), zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Podstawa faktyczną decyzji zamawiającego o unieważnieniu postępowania jest fakt, iż:
1) niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie Część 1 - Prace naprawcze – branża budowlana, Część 2 - Kontynuacja budowy wraz z usunięciem wad w zakresie pozostałych branż,
2) zamawiający przewidział termin wykonania poszczególnych części od podpisania umowy: Część 1– 3 miesiące Część 2– 12 miesięcy, jednak nie później niż do 31.10.2023 r.
3) zamawiający przewidział, że: „Zamawiający nie ogranicza liczby części do których potencjalni wykonawcy mogą składać oferty, a także nie określa maksymalnej liczby części, do których może zostać udzielone zamówienie temu samemu wykonawcy. Wykonawcy mogą składać oferty do wszystkich części zamówienia.”
4) Co istotne tożsame zapisy, zostały przewidziane w SWZ w postępowaniu uprzednio prowadzonym w trybie bez przeprowadzania negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. (znak ZP-WIK.271.17.2022 oraz ZP-WIK.271.23.2022),
5) Wszyscy wykonawcy w trakcie negocjacji zgłaszali postulat niemożliwości wykonania zamówienia w terminie do dnia 31.10.2023 r. w sytuacji gdy jest ono podzielone na dwie części, a prace potencjalnie dwóch różnych wykonawców będą się na siebie nakładały. Wykonawcy zwracali także uwagę, że ze względu na technologię prac naprawczych w szczególności w zakresie konstrukcji drewnianej będzie możliwe ich wykonywanie w dodatnich temperatura tj. dopiero wiosną, a to uniemożliwia zrealizowanie 1 części w terminie 3 miesięcy jak przewidział to zamawiający,
6) Zamawiający nie mógł w prowadzonym postępowaniu w trybie negocjacji bez ogłoszenia połączyć zamówienia w jedną część, ponieważ zgodnie z przepisem stanowiącym podstawę wyboru tego trybu „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione” w konsekwencji zatem Zamawiający uznał, że połączenie dwóch części zamówienia w jedną i tym samym zmiana terminów wykonania zamówienia byłaby istotną zmianą warunków zamówienia przewidzianych w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym, a zatem byłoby to niedozwolone w tym [postępowania. W konsekwencji zatem zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym (brak możliwości połączenia dwóch części a jednocześnie zapewnienia wykonawców że nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia z podziałem na części), a okoliczności tej nie dało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania.
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.