eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówAwaryjny remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjny remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Szkolne 18

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsz2.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6cad8b9-3176-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjny remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6cad8b9-3176-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00349140/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Awaryjny remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z treścią art. 305 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W poprzednio prowadzonym postępowaniu w przedmiocie Awaryjny remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie nr zamówienia 1.2021 identyfikator postępowania: ocds-148610-8de509c8-1ce9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 nie złożono żadnej oferty. Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
W związku z powyższym przeprowadzenie postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP jest w pełni zasadne.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8de509c8-1ce9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie awaryjnego remontu pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odwodnienia dachu budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Krakowie.
1. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie zadeklarowanym Wykonawca zobowiązany jest m.in. do wykonania następujących podstawowych robót budowlanych:
1) montażu rusztowań i zadaszeń ochronnych,
2) demontażu istniejącej instalacji odgromowej (w miejscach kolizji na czas prowadzenia robót),
3) demontażu istniejącego pokrycia z papy (pas krawędziowy szerokości 1,0 m, na całej długości wymienianych w ramach niniejszego remontu obróbek i instalacji odwodnienia),
4) demontażu istniejących rynien i rur spustowych,
5) demontażu istniejących obróbek blacharskich gzymsów, podstaw attyk, pasów pod i nadrynnowych oraz koszy zlewowych,
6) usunięcia drzew wrastających w połać dachową/instalację odwodnienia/gzymsy/attyki,
7) skucia luźnych tynków i cegieł gzymsów i attyk,
8) uzupełnienia uszkodzonych fragmentów murowanych gzymsów i attyk (wątku ceglanego) oraz uszkodzonych i odparzonych tynków attyk (w obszarze wymienianych obróbek blacharskich),
9) remontu górnej powierzchni gzymsów, w tym ich wyrównania i uzupełnienia ubytków (gzymsy przed wykonaniem obróbek odpowiednio wyprofilować zachowując spadek od budynku),
10) montażu płyt OSB pod obróbkę blacharską gzymsu i pasów podrynnowych,
11) wykonania i montażu nowych obróbek blacharskich gzymsów, podstaw attyk, pasów pod i nadrynnowych oraz koszy zlewowych, z blach stalowych ocynkowanych gr. min. 0,7 mm (kolor naturalny metaliczno-cynkowy), łączonych w technice tradycyjnej (blachę łączyć na rąbek z mocowaniem krytym, na ścianach blachę wpuścić pod tynk)
12) montażu nowych rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,6 mm, śr. 150/150 mm (kolor naturalny metaliczno-cynkowy),
13) uszczelnienia przejść rur spustowych przez gzymsy,
14) uzupełnienia tynków ścian we wnękach, w których prowadzone są rury spustowe,
15) wykonania nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej podkładowej oraz wierzchniego krycia (pas krawędziowy z dodatkowym zakładem na istniejące pokrycie, szerokości ok. 1,8 m/dwóch rolek na całej długości wymienianych obróbek i instalacji odwodnienia),
16) ponownego montażu istniejącej instalacji odgromowej,
17) demontażu rusztowań i zadaszeń ochronnych.
2. Zamawiający przewiduje opcjonalnie realizację zamówienia w określonym prawem opcji zakresie. W ramach prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest m.in. do wykonania następujących podstawowych robót budowlanych:
 montażu rusztowań i zadaszeń ochronnych,
 demontażu istniejących rynien i rur spustowych,
 demontażu istniejących obróbek blacharskich gzymsów, podstaw attyk, pasów pod i nadrynnowych,
 skucia luźnych tynków i cegieł gzymsów i attyk,
 uzupełnienia uszkodzonych fragmentów murowanych gzymsów i attyk (wątku ceglanego) oraz uszkodzonych i odparzonych tynków attyk (w obszarze wymienianych obróbek blacharskich),
 remontu górnej powierzchni gzymsów, w tym ich wyrównania i uzupełnienia ubytków (gzymsy przed wykonaniem obróbek odpowiednio wyprofilować zachowując spadek od budynku),
 montażu płyt OSB pod obróbkę blacharską gzymsu,
 wykonania i montażu nowych obróbek blacharskich gzymsów, podstaw attyk, pasów pod i nadrynnowych, z blach stalowych ocynkowanych gr. min. 0,7 mm (kolor naturalny metalicznocynkowy), łączonych w technice tradycyjnej (blachę łączyć na rąbek z mocowaniem krytym, na ścianach blachę wpuścić pod tynk)
 montażu nowych rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,6 mm, 125/100mm (kolor naturalny metaliczno-cynkowy),
 demontażu rusztowań i zadaszeń ochronnych.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w okresie trwania umowy.
Skorzystanie z opcji polegało będzie na wykonaniu przez Wykonawcę robót budowlanych zakresu robót w ramach prawa opcji w terminie dla zamówienia podstawowego.
Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – polecenia rozpoczęcia wykonania robót budowlanych, które złożone zostanie w formie pisemnej (lub w formie elektronicznej) pod rygorem nieważności. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 31.07.2024 r.
Wykonawca rozpocznie wykonywanie robót budowlanych nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania polecenia od Zamawiającego.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
Nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261910-6 - Naprawa dachów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BROTHERM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762590799

7.3.3) Ulica: Ks. Stefana Pawlickiego 2B/16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-320

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360679,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.