Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowej kamienicy przy ul. Głównej 17 w Kudowie-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabytkowej kamienicy przy ul. Głównej 17 w Kudowie-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d272e64f-23db-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Renowacja zabytkowej kamienicy przy ul. Głównej 17 w Kudowie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji budynku przy ul. Głównej 17 zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki okiennej w Kudowie-Zdroju”.
Przedmiotowy budynek jest zabytkiem w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz zlokalizowany jest w granicach historycznego układu ruralistycznego dawnej wsi Zakrze. W związku z tym obiekt ten podlega ochronie konserwatorskiej.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1. Prace na elewacji:
a) czyszczenie – zimną wodą pod ciśnieniem (max 120b) od góry do dołu,
b) czyszczenie z nalotów – miejscowo myjką ciśnieniową z dodatkiem środka glono i grzybobójczego (do 10%powierzchni elewacji),
c) w miejscach spękania tynku, ale o dobrej przyczepności – mycie ręczne szczotką,
d) gruntowanie - preparatem gruntującym,
e) malowanie - farba mineralna (silikatowa) o wysokiej paroprzepuszczalności.
2. obramienia otworów okiennych i drzwiowych, okien piwnicznych - tynk gładki:
a) usunięcie uszkodzonych/odspojonych tynków,
b) uzupełnienie ubytków,
c) usunięcie odparzonych powłok malarskich,
d) gruntowanie,
e) malowanie - farba mineralna (silikatowa) o wysokiej paroprzepuszczalności,
3. gzymsy/blendy okienne – tynk gładki:
a) demontaż obróbki blacharskiej gzymsu nad cokołem (elewacja frontowa – ryzalit),
b) przygotowanie formy ozdobnego gzymsu pod okapem,
c) usunięcie uszkodzonych/odspojonych tynków,
d) uzupełnienie ubytków,
e) usunięcie odparzonych powłok malarskich,
f) gruntowanie,
g) malowanie - farba mineralna (silikatowa) o wysokiej paroprzepuszczalności,
4. studzienki okien piwnicznych:
a) oczyścić ze śmieci,
b) usunięcie uszkodzonych/odspojonych tynków,
c) uzupełnienie ubytków,
d) usunięcie odparzonych powłok malarskich,
e) gruntowanie,
f) malowanie - farba mineralna (silikatowa) o wysokiej paroprzepuszczalności,
5. kamienna okładzina cokołu (piaskowiec):
a) czyszczenie kamienia myjką ciśnieniową (dezynfekcja, usuwanie zabrudzeń),
b) oczyszczenie spoin z luźnej zaprawy,
c) miejscowe uzupełnienie wykruszonego kamienia – ok. 1m2,
d) uzupełnienie spoinowania,
e) hydrofobizacja preparatem na bazie silanów/siloksanów przeznaczonym do porowatych,
6. schody zewnętrzne:
a) uzupełnienie ubytków,
b) czyszczenie kamienia myjką ciśnieniową.
7. Obróbki blacharskie
a) parapety - demontaż i montaż parapetów dla wymienianych okien,
b) obróbka gzymsów.
8. Kraty w oknach, stalowe barierki i balustrady − czyszczenie, malowanie.
9. Stolarka okienna:
a) wymiana stolarki okiennej piwnicy, parteru oraz pierwszego piętra z zachowaniem podziału okien, na okna PCV z nawiewnikami.
Uwaga!
1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje całego zakresu prac zawartych w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia nie dotyczy prac związanych z murem - tylną elewacją budynków gospodarczych.
2. Zamawiający informuje, że kolorystykę wszystkich elementów elewacji należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/3095/PolskiLad - zwanego dalej „Programem” z dnia 2023-03-06 na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zwanego dalej Regulaminem.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- dokumentacja projektowa w formacie pdf
2. Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB w formacie pdf
3. Załącznik nr 3 do SWZ - IPU (Wzór umowy) w formacie pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346449,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346449,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346449,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM – BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871819003
7.3.3) Ulica: UL GŁÓWNA
7.3.4) Miejscowość: BARDO
7.3.5) Kod pocztowy: 57-256
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346449,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, pojemników na psie odchody i placów zabaw z terenu Gminy Kudowa-Zdrój w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.