Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376655/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu - postępowanie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁA WIEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Mała Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@malawies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://malawies.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9443831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu - postępowanie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e408cb9a-2f08-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu”, a w szczególności:
1.1. wykonanie robot budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w zakresie określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach,
1.2. uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do użytkowania obiektu (w tym: prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu).
1.3. zapewnienie nieprzerwanej pracy Szkoły Podstawowej w Podgórzu oraz oddziału przedszkolnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne i sanitarne w bliskim sąsiedztwie kompleksu użyteczności publicznej, w którym mieszczą się: szkoła podstawowa, oddział przedszkolny oraz mieszkania komunalne zajmowane przez nauczycieli.
3. Z uwagi na charakter obiektu (bliskie sąsiedztwo kompleksu, w którym mieszczą się szkoła podstawowa, oddział przedszkolny i mieszkania komunalne) należy przewidzieć prowadzenie wszelkich prac w taki sposób, aby nie narażać pracowników, uczniów, mieszkańców i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z przeprowadzonych prac. Każdorazowa realizacja prac powodująca utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu (szkoła, oddział przedszkolny, mieszkania komunalne) musi być uzgodniona uprzednio z zarządcami obiektu oraz Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości zmian czasu pracy oraz czasowego zamknięcia obiektu w części dotyczącej szkoły, oddziału przedszkolnego i mieszkań komunalnych. Roboty najbardziej uciążliwe należy przewidzieć w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, zarządcami i użytkownikami obiektu. Szczegółowe warunki realizacji robót w tym zakresie zostały opisane w Załączniku nr 11 do SWZ – Wzór umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niniejszej SWZ i jej załącznikach, a w szczególności:
4.1. dokumentacji technicznej / dokumentacji projektowej, w tym: projekcie typowym z uwzględnieniem wszelkich wprowadzonych zmian zawartych w projektach branżowych, projektach technicznych oraz wszelkich innych załączonych opracowaniach i dokumentach projektowych. W związku z tym wszystkie załączone dokumenty i opracowania wprowadzające rozwiązania projektowe należy rozpatrywać łącznie. Projektowane wyposażenie należy rozpatrywać łącznie, biorąc pod uwagę wytyczne zawarte w dokumentacji technicznej / projektowej oraz w zestawieniu wyposażenia obiektu.
4.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) z uwzględnieniem wprowadzonych zmian – jeśli dotyczy,
4.3. przedmiarach robót (z uwzględnieniem wszelkich wprowadzonych zmian do projektu typowego),
4.4. projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).
5. Wykonawca winien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia zwracając uwagę na to, czy zawiera wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Załączona dokumentacja projektowa / techniczna wraz z Opisem przedmiotu zamówienia określa zakres robót i prac, które mają zostać wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy. Zarówno część opisowa jak i graficzna określają zakres przedmiotu zamówienia i stanowią integralną część z OPZ i umową. Elementy opisane w części graficznej nawet, jeśli nie zostały ujęte w części opisowej stanowią elementy przedmiotu umowy: wykonanie robót, dostawa i montaż urządzeń, prace, które mają zostać wykonane. Z uwagi na dokonaną adaptację projektu typowego, w zakresie robót należy uwzględnić wszystkie wprowadzone zmiany
7. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków programu wieloletniego pn. „Program Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert (05 lipca 2024 r. godz. 8:00) wpłynęły nw. oferty:
1. Oferta nr 1
PHU PREMIUM Marcin Pijanowski, ul. Warszawska 17, 06-456 Ojrzeń
Cena brutto oferty: 6 586 723,80 zł
Okres gwarancji: 72 miesiące
2. Oferta nr 2
Konsorcjum firm:
Lider: GRANABUD Sp. z o.o., ul. Łacińska 4/37, 01-451 Warszawa,
Partner: GRANABUD Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Rafał Gebal,
ul. Górczewska 116a/70, 01-460 Warszawa
Cena brutto oferty: 6 495 555,55 zł
Okres gwarancji: 72 miesiące
Złożone w niniejszym postępowaniu oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaś Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6495555,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6519000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.