Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00289909/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont węzła sanitarnego w budynku JRG Nr 3 przy ul. Zarzecze 106 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351567031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +47 8359300
1.5.8.) Numer faksu: +47 8359309
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@psp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont węzła sanitarnego w budynku JRG Nr 3 przy ul. Zarzecze 106 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f40172-edac-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053010/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku JRG 3 przy ul. Zarzecze 106 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162049,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie węzła sanitarnego w Jednostce Ratowniczo Gaśniczej nr 3 w Krakowie. Zakres prac obejmuje demontaż istniejących instalacji, wykonanie nowej posadzki podłogowej, wykonanie ścianek działowych, wykonanie instalacji wod - kan, CO, elektrycznej oraz dostawę armatury i wyposażenia pomieszczeń. Wymagania minimalne jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w przedmiarach i rysunkach technicznych poszczególnych branż, które stanowią załącznik do niniejszego postępowania.
Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca ma obowiązek szczegółowo zapoznać się z przedmiarem robót załączonym do zamówienia oraz ma możliwość dokonać wizji lokalnej pomieszczeń znajdujących się w budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 3 w Krakowie. Wszelkie rozwiązania techniczne związane z prawidłową realizacją budowy i przekazaniem obiektu Inwestorowi a nie zawarte w dokumentacji winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w budownictwie normami i sztuką budowlaną. Roboty nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora. Zmiany w przyjętych rozwiązaniach technicznych lub zastosowanych materiałach muszą zostać zatwierdzone przez Inwestora. Ewentualne zmiany dokonane bez w/w uzgodnień mogą stanowić podstawę do wstrzymania wykonywanych prac na wniosek Inwestora. Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów i urządzeń zgodnie z dokumentacją na etapie postepowania. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją.
Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do 15:00 (istnieje możliwość wydłużenia czasu prowadzenia prac) lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 3 lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej odbędzie się w dniach od 08-10.04 b.r. , należy szczegóły ustalić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem bezpośrednio z: st. ogn. Andrzej Stach, tel. 732-998-978 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398452,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG Solutions Karolina Górecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811958504
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Jakub Pudlik, Firma Handlowo Usługowa Generalbud 2, ul. Rzeźnicza 14b, 32-410 Dobczyce
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-24 do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Blacharskiej - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji niezbędnych dla realizacji robót budowlanych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia dla planowanego przejścia dla pieszych na ulicy Borkowskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Janowskiego
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową alejki w Parku Młynówka Królewska na os. Widok w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wykonanie konstrukcji wsporczej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (ul. Czerwone Maki 98, 30-392 Kraków)
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania czystości na terenach zewnętrznych Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Dostawy implantów słuchowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.