Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/rehabilitację uzdrowiskową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Lubuski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 9b
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683287600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@nfz-zielonagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-zielonagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9b74774-3cdb-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/rehabilitację uzdrowiskową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b74774-3cdb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00319188/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/ rehabilitację uzdrowiskową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ04-WAG-II.251.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/ rehabilitację uzdrowiskową. Usługawykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. z dnia 24 listopada 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 2561),
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do
zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 14), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w
sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2021 poz. 111 tj.), rozporządzeniem
Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (tj. z
dnia 29 kwietnia 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 1406) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. Prognozowana ilość
skierowań objętych zamówieniem wynosi 5430 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 76020 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/ rehabilitację uzdrowiskową. Usługawykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. z dnia 24 listopada 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 2561),
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do
zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 14), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w
sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2021 poz. 111 tj.), rozporządzeniem
Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (tj. z
dnia 29 kwietnia 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 1406) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. Prognozowana ilość
skierowań objętych zamówieniem wynosi 2715 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38010 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opiniowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe/ rehabilitację uzdrowiskową. Usługawykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki
zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. z dnia 24 listopada 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 2561),
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do
zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 14), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w
sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. z 2021 poz. 111 tj.), rozporządzeniem
Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (tj. z
dnia 29 kwietnia 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 1406) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. Prognozowana ilość
skierowań objętych zamówieniem wynosi 2715 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38010 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Gąsiorowski praktyka lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932048241
7.3.3) Ulica: ul. Cyprysowa 10A
7.3.4) Miejscowość: Kiełczów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-093
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35295 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35295 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35295 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Gąsiorowski – praktyka lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932048241
7.3.3) Ulica: ul. Cyprysowa 10A
7.3.4) Miejscowość: Kiełczów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-093
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35295 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38010 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Gąsiorowski – praktyka lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932048241
7.3.3) Ulica: ul. Cyprysowa 10A
7.3.4) Miejscowość: Kiełczów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-093
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
JACEK GĄSIOROWSKI praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6
- Sukcesywna dostawa nabiału w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UMWL oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie karnetów imiennych.
- Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów MOSiR z podziałem na 3 zadania
- Roboty budowlane związane z przebudową systemu grzewczego na ternie obozowiska w miejscowości Trzebień
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Pińczowie
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- SZPiFP-133-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Radziejowie jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Izby Wytrzeźwień w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - 2 części - postępowanie powtórzone
- Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.