Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343004/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00360880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 101
1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9336431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-587685ba-1cdc-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048703/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6067371,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Folusz” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Foluszu wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będą:
a) projekt zagospodarowania terenu lub działki oraz projekt architektoniczno-budowlany z opracowaniami towarzyszącymi w zakresie niezbędnym do pozyskania dla Inwestora decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnego z przepisami ustawy Prawo budowlane i wszystkimi przepisami powiązanymi wynikającymi z tej ustawy,
b) branżowe projekty techniczne w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych umożliwiających po ich zakończeniu uzyskanie odpowiedniej jakości ścieków oczyszczonych odprowadzanych do odbiornika naturalnego oraz uzyskanie poprawy efektywności i niezawodności procesu oczyszczania ścieków;
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, postanowień, ekspertyz, decyzji, itp.;
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową, decyzją/ami o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową zaakceptowaną przez Zamawiającego, obejmujących m.in.:
a) przebudowę i remont układu dopływowego oczyszczalni ścieków,
b) adaptację zbiornika denitryfikacji na zbiornik retencyjny,
c) remont zbiornika tlenowej stabilizacji osadu,
d) wykonanie stanowiska usuwania piasku,
e) przebudowę i rozbudowę technologii biologicznego oczyszczania ścieków,
f) rozbiórkę stacji dmuchaw i budowę budynku technologicznego,
g) przebudowę i rozbudowę układu ścieków dowożonych,
h) remont budynku technicznego,
i) demontaż i utylizację istniejących reaktorów oraz osadników,
j) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej obiektu,
k) wykonanie systemu sterowania,
l) wykonanie oświetlenia,
m) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej,
n) wykonanie hali o konstrukcji stalowej,
o) dostawę agregatu prądotwórczego,
p) wykonanie ogrodzenia;
4) Wykonawca w trakcie wykonywania prac zobowiązany jest utrzymać ciągłość pracy oczyszczalni;
5) przeprowadzenie prób hydraulicznych, uruchomienie, rozruch mechaniczny oraz technologiczny instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;
6) przeprowadzenie szkoleń załogi oczyszczalni ścieków w niezbędnym zakresie do obsługi obiektu wraz z przekazaniem instrukcji obsługo obiektu;
7) osiągnięcie zakładanego efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU;
8) uzyskanie wszelkich dokumentów, opinii oraz spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i zgłoszenia obiektu do użytkowania jednostce administracyjnej właściwej ze względu na lokalizację obiektu;
9) uzyskanie efektu ekologicznego, co do ilości i jakości oczyszczonych ścieków zgodnego z PFU;
10) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
11) sprawowanie nadzoru autorskiego.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 4834500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec” obejmuje roboty budowlane polegające na:1. budowie sieci kanalizacyjnej w Dębowcu na działkach nr 1900, 2334, 1898/1, 1898/2, 1897/1, 1908, 1897/4, 1894, 1893, 1890, 1889, 1888, 1887, 1886/1, 1886/3 obręb 0002 Dębowiec.
Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.:
1) wytyczenie geodezyjne;
2) wykopy liniowe;
3) wykopy pod przepompownię;
4) wykonanie podsypki piaskowej pod rurociąg;
5) obsypanie rurociągu;
6) ułożenie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC;
7) ułożenie sieci kanalizacji ciśnieniowej z rur PE;
8) montaż studzienek nieprzełazowych PP;
9) montaż studzienek przełazowych PP;
10) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury w miejscach skrzyżowań;
11) wykonanie podsypki z pospółki pod płytę fundamentową;
12) wykonanie płyty fundamentowej pod przepompownię;
13) montaż przepompowni;
14) montaż żurawika;
15) wykonanie instalacji elektrycznej pomiędzy ZK i szafą sterowniczą przepompowni;
16) zasypanie wykopów gruntem rodzimym z zagęszczeniem;
17) korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nawierzchnie;
18) wykonanie podbudowy;
19) wykonanie obrzeży betonowych;
20) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
21) wykonanie ogrodzenia wraz z bramą przepompowni;
22) wykonanie prób szczelności;
23) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem terenu mieszanką traw;
24) kamerowanie wykonanego odcinka kanalizacji;
25) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2. budowie sieci kanalizacyjnej w Dębowcu na działkach nr 721/6, 722/2, 722/1, 724/4, 724/6, 724/5, 724/2, 725/1, 725/3, 725/4, 713/2, 2261, obręb 0002 Dębowiec.
Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.:
1) wytyczenie geodezyjne;
2) karczowanie;
3) wykopy liniowe;
4) wykonanie podsypki piaskowej pod rurociąg;
5) obsypanie rurociągu;
6) ułożenie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC oraz PE;
7) montaż studzienek nieprzełazowych PP;
8) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury w miejscach skrzyżowań;
9) zasypanie wykopów gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem;
10) wykonanie prób szczelności;
11) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem terenu mieszanką traw;
12) kamerowanie wykonanego odcinka kanalizacji;
13) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1b do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 779025,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6758850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6912600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6758850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "MODUŁ" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342625362
7.3.4) Miejscowość: Stróżówka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MODUŁ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MODUŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6758850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191004578
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.