Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314515/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowych kapliczek na terenie Gminy Wilamowice w ramach zadania „Sztuka i Architektura”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430
1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabytkowych kapliczek na terenie Gminy Wilamowice w ramach zadania „Sztuka i Architektura”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1228ce-2204-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007140/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Renowacja zabytkowych kapliczek w ramach mikroprojektu pn. „SZTUKA I ARCHITEKTURA”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn."Sztuka i architektura" w ramach Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Beskidy Programu INTERREG-V-A Republika Czeska-Polska.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200170,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 obejmuje renowację kapliczki przydrożnej przy ul. Kasztanowej w Starej Wsi.Zakres prac:
Elewacje i wnętrza kapliczki
1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej,
2. Wymiana pokrycia dachowego,
3. Wykonanie izolacji – iniekcji mikrokrystalicznej na poziomie gruntu,
4. Wykonanie badań stratygraficznych,
5. Oczyszczenie elewacji z warstw wtórnych,
6. Oczyszczenie powierzchni murów i zachowanych tynków,
7. Dezynfekcja miejsc porażonych biologicznie,
8. Wzmocnienie strukturalne zachowanych tynków i elementów sztukatorskich,
9. Uzupełnienie usuniętych tynków,
10. Na powierzchni ścian prostych założenie warstwy tynku cienkowarstwowego,
11. Detal sztukatorski wykonany w narzucie (gzymsy),
12. Malowanie i gruntowanie elewacji farbą,
13. Odsłonięcie i konserwacja cokołu kamiennego i posadzki kamiennej we wnętrzach,
14. Oczyszczenie istniejących krat plecionych,
15. Konserwacja elementów z drewna- drzwi wejściowe, okna,
16. Uporządkowanie terenu.
Figura Chrystusa Frasobliwego i św. Józefa
1. Wykonanie badań stratygraficznych,
2. Usunięcie warstw wtórnych przemalowań,
3. Zastosowanie preparatów niszczących aktywność biologiczną w drewnie,
4. Wzmocnienie strukturalne uszkodzonych elementów,
5. Uzupełnienie ubytków drewna,
6. Uzupełnienie ubytków gruntowania,
7. Rekonstrukcja warstwy malarskiej.
8. Wykonanie złoceń w technice szlachetnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 83551,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 obejmuje renowację kapliczki przy ul. Piłsudskiego i ul. Dunata w Wilamowicach.Zakres prac:
Wnętrze kapliczki
1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej,
2. Oczyszczenie ścian wewnętrznych z warstw wtórnych,
3. Oczyszczenie powierzchni murów i zachowanych tynków,
4. Dezynfekcja miejsc porażonych biologicznie,
5. Wzmocnienie strukturalne zachowanych tynków i elementów sztukatorskich,
6. Uzupełnienie usuniętych tynków,
7. Na powierzchni ścian prostych założenie warstwy tynku, cienkowarstwowego wapiennego,
8. Malowanie i gruntowanie farbą,
9. Oczyszczenie i konserwacja posadzki z płytek we wnętrzach.
Ołtarz
1. Wykonanie badań stratygraficznych,
2. Usunięcie warstw wtórnych przemalowań,
3. Zastosowanie preparatów niszczących aktywność biologiczną w drewnie,
4. Wzmocnienie strukturalne uszkodzonych elementów,
5. Uzupełnienie ubytków drewna,
6. Uzupełnienie ubytków gruntowania,
7. Rekonstrukcja warstwy malarskiej,
8. Wykonanie złoceń w technice szlachetnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 61658,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 obejmuje renowację kapliczki przydrożnej przy ul. Jana III Sobieskiego 92 w Wilamowicach.Zakres prac:
1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej,
2. Wykonanie badań stratygraficznych,
3. Usunięcie elementów wtórnych,
4. Oczyszczenie elewacji z warstw wtórnych,
5. Oczyszczenie powierzchni murów i zachowanych tynków,
6. Dezynfekcja miejsc porażonych biologicznie,
7. Wzmocnienie strukturalne zachowanych tynków i elementów sztukatorskich,
8. Uzupełnienie usuniętych tynków,
9. Na powierzchni ścian prostych założenie warstwy tynku cienkowarstwowego,
10. Detal sztukatorski wykonany w narzucie (gzymsy),
11. Malowanie i gruntowanie elewacji farbą,
12. Konserwacja figury NMP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 28000,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 obejmuje renowację krzyża erekcyjnego na cmentarzu w Wilamowicach.Zakres prac:
1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej,
2. Usunięcie kitów o zmienionej kolorystyce, odspojonych, osłabionych,
3. Usunięcie spoin w schodach,
4. Oczyszczenie powierzchni agregatem,
5. Dwukrotna dezynfekcja miejsc porażonych biologicznie,
6. Wzmocnienie strukturalne miejsc osłabionych,
7. Uzupełnienie ubytków,
8. Hydrofobizacja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 26960,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97994,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97994,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97994,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „DAN-REM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372305746
7.3.3) Ulica: ul. Św. Maksymiliana Kolbe 100
7.3.4) Miejscowość: Dankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97994,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84242,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84242,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84242,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „DAN-REM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372305746
7.3.3) Ulica: ul. Św. Maksymiliana Kolbe 100
7.3.4) Miejscowość: Dankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84242,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42299,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42299,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42299,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „DAN-REM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372305746
7.3.3) Ulica: ul. Św. Maksymiliana Kolbe 100
7.3.4) Miejscowość: Dankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42299,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39495,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39495,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39495,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „DAN-REM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372305746
7.3.3) Ulica: ul. Św. Maksymiliana Kolbe 100
7.3.4) Miejscowość: Dankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-331
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAN-REM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39495,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.