eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Monte Cassino 18

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166775063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wszp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowa.wszp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e120ce10-5696-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://nowa.wszp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu,
ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, tel. (16) 677 50 65; - 50 63; tel./fax (16) 677 50 64
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu jest adw. Jakub Curzytek, z
którym można się kontaktować w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi za pomocą: adres e-mail
kancelaria@adwokatcurzytek.pl tel. 669 638 210,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą PZP
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy sprzętu medycznej”,
DZP/60/TP2/2022 prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby i podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe,
informatyczne, a także Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie SPZOZ zapewniające obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem centralnej platformy zakupowej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a
następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowiązujących administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikają-cym z ustawy PZP i konieczne do
przystąpienia do postępowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają
z przepisów ustawy PZP i może nią być brak możliwości udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, z tym że, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/60/TP2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. nr 1 –Zestaw do nauki chodzenia - 1 poz. asortym. w ilości 1 kpl.;

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena: wartość brutto podana w formularzu cenowym (wg załącznika nr 1 projektu umowy)- 70%
Opis metody przyznania punktów:
Cena oferty o najniższej wartości
----------------------------------------------------------- x max. liczba pkt x waga %
Cena oferty badanej
(max. liczba punktów do obliczeń: 100)
Okres gwarancji i obsługi serwisowej oferowany przez wykonawcę – wg załącznika nr 2 do umowy - 30%
Suma przyznanych punktów oferty badanej
––––––––––––––––––––––––––––– x max. liczba pkt x waga %
Najwyższa liczba przyznanych punktów w postępowaniu
( max. liczba punktów do obliczeń: 100 )

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. (Zamawiający jako
najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. nr 2- Lampa sollux - 2 poz. asortym. w ilości po 1 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena: wartość brutto podana w formularzu cenowym (wg załącznika nr 1 projektu umowy)- 70%
Opis metody przyznania punktów:
Cena oferty o najniższej wartości
----------------------------------------------------------- x max. liczba pkt x waga %
Cena oferty badanej
(max. liczba punktów do obliczeń: 100)
Okres gwarancji i obsługi serwisowej oferowany przez wykonawcę – wg załącznika nr 2 do umowy - 30%
Suma przyznanych punktów oferty badanej
––––––––––––––––––––––––––––– x max. liczba pkt x waga %
Najwyższa liczba przyznanych punktów w postępowaniu
( max. liczba punktów do obliczeń: 100 )

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. (Zamawiający jako
najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. nr 3 – Autokeratorefraktormetr - 1 poz. asortym. w ilości 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena: wartość brutto podana w formularzu cenowym (wg załącznika nr 1 projektu umowy)- 60%
Opis metody przyznania punktów:
Cena oferty o najniższej wartości
----------------------------------------------------------- x max. liczba pkt x waga %
Cena oferty badanej
(max. liczba punktów do obliczeń: 100)
Okres gwarancji i obsługi serwisowej oferowany przez wykonawcę – wg załącznika nr 2 do umowy - 30%
Suma przyznanych punktów oferty badanej
––––––––––––––––––––––––––––– x max. liczba pkt x waga %
Najwyższa liczba przyznanych punktów w postępowaniu
( max. liczba punktów do obliczeń: 100 )

Parametry techniczne oferowane przez wykonawcę – wg załącznika nr 2 do umowy - 10%
Suma przyznanych punktów oferty badanej
–––––––––––––––––––––––––– x max. liczba pkt x waga %
Najwyższa liczba przyznanych punktów w postępowaniu
( max. liczba punktów do obliczeń: 100 )

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. (Zamawiający jako
najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2021, poz. 275 z późn zm., t.j. z dnia
2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek/ żadnej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postepowania, która mogłaby wiązać się z włączeniem do grupy kapitałowej, będzie
powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Deklarację zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz. 974): do
obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia
dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w
przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony
klauzulą za zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę. (dla zad. 1-3) W przypadku, jeżeli asortyment nie jest
sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
2. Certyfikat CE – (zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz. 974): do obrotu i
używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU
EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy
2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady
90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach
wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony klauzulą za
zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę – dla zad.1-3. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako
wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie,
3. – zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania lub wpis
do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu
medycznego do używania (URPL) (zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz.
974): do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia
dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w
przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony
klauzulą za zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób
medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie– dla zad. 1-3
Uwaga! Deklaracja zgodności i certyfikat CE muszą być wystawione na cały przedmiot zamówienia
a nie na części składowe.
4. Oświadczenie producenta lub Wykonawcy potwierdzające parametry techniczne załączone w załączniku nr 2 do projektu
umowy. Uwaga – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I załącznika nr 2 do projektu umowy – dot.
zad. 1 – 3
5. Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami oryginalnej instrukcji obsługi, oryginalnej instrukcji
serwisowej, oryginalnych kart katalogowych lub oryginalnymi skanami broszur w języku polskim przez Wykonawcę – dot.
zad. 1-3
UWAGA 1 – w przypadku braku dokumentu w języku polskim należy załączyć dokument w języku obcym wraz z jego
tłumaczeniem.
UWAGA 2 – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I
UWAGA 3 – Zamawiający wymaga aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do
konkretnego parametru z załącznika nr 2 w następującej postaci: l.p. nr parametru.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Deklarację zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz. 974): do
obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia
dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w
przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony
klauzulą za zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę. (dla zad. 1-3) W przypadku, jeżeli asortyment nie jest
sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
2. Certyfikat CE – (zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz. 974): do obrotu i
używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU
EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy
2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach
wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony klauzulą za
zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę – dla zad.1-3. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako
wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie,
3. – zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania lub wpis
do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu
medycznego do używania (URPL) (zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz.
974): do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia
dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w
przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony
klauzulą za zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób
medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie– dla zad. 1-3
Uwaga! Deklaracja zgodności i certyfikat CE muszą być wystawione na cały przedmiot zamówienia
a nie na części składowe.
4. Oświadczenie producenta lub Wykonawcy potwierdzające parametry techniczne załączone w załączniku nr 2 do projektu
umowy. Uwaga – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I załącznika nr 2 do projektu umowy – dot.
zad. 1 – 3
5. Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami oryginalnej instrukcji obsługi, oryginalnej instrukcji
serwisowej, oryginalnych kart katalogowych lub oryginalnymi skanami broszur w języku polskim przez Wykonawcę – dot.
zad. 1-3
UWAGA 1 – w przypadku braku dokumentu w języku polskim należy załączyć dokument w języku obcym wraz z jego
tłumaczeniem.
UWAGA 2 – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I
UWAGA 3 – Zamawiający wymaga aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do
konkretnego parametru z załącznika nr 2 w następującej postaci: l.p. nr parametru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest
zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) przedmiot zamówienia wg załącznika nr 1 do projektu umowy.
5) opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do projektu umowy.
6) Deklarację zgodności - zgodnie z zapisami SWZ
7) Certyfikat CE – zgodnie z zapisami SWZ
8) zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania lub wpis
do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu
medycznego do używania (URPL) (zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022, poz.
974): do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE oraz ROZPORZĄDZENIEM
PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych,
zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia
dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w
przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony
klauzulą za zgodność z oryginałem – przez Wykonawcę. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób
medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie– dla zad. 1-3
Uwaga! Deklaracja zgodności i certyfikat CE muszą być wystawione na cały przedmiot zamówienia a nie na części
składowe.
9) Oświadczenie producenta lub Wykonawcy potwierdzające parametry techniczne załączone w załączniku nr 2 do projektu
umowy. Uwaga – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I załącznika nr 2 do projektu umowy – dot.
zad. 1 – 3
10) Potwierdzenie parametrów technicznych odpowiednimi skanami oryginalnej instrukcji obsługi, oryginalnej instrukcji
serwisowej, oryginalnych kart katalogowych lub oryginalnymi skanami broszur w języku polskim przez Wykonawcę – dot.
zad. 1-3
UWAGA 1 – w przypadku braku dokumentu w języku polskim należy załączyć dokument w języku obcym wraz z jego
tłumaczeniem.
UWAGA 2 – dotyczy parametrów technicznych zamieszczonych w rozdz. nr I
UWAGA 3 – Zamawiający wymaga aby na potwierdzeniach parametrów technicznych znajdowały się odnośniki do
konkretnego parametru z załącznika nr 2 w następującej postaci: l.p. nr parametru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.