Og³oszenie z dnia 2022-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00474994/01 - Wynik z dnia 2022-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY URZ¡D PRACY W K£ODZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129123
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 2J
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748657437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.klodzko.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49e7819a-56a3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00415404
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00109871/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 zakup komputerów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja , w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
2. Wymagania techniczne dla wykonawców oraz sposób wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem jak wy¿ej.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP, wówczas osi±gnie dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
a) „formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
b) „formularz do komunikacji”
4. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej zamawiaj±cego: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl
5. Dla dokumentów elektronicznych sk³adanych przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” (oprócz ofert) jako za³±czniki, zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e mo¿liwo¶æ ich z³o¿enia na adres poczty elektronicznej zamawiaj±cego jak w pkt 4 .
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do udzielenia odpowiedzi niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej, ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej, ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 7, przed³u¿y termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
9. W przypadku, gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 7, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielenia wyja¶nieñ.
10. Tre¶æ pytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
11. W uzasadnionych przypadkach zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Gdy zmiany tre¶ci SWZ bêd± istotne dla sporz±dzenia oferty, zamawiaj±cy przed³u¿y termin sk³adania ofert o czas niezbêdny na zapoznanie siê ze zmian± SWZ i przygotowanie oferty.
12. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem ID nadanym przez miniPortal oraz numerem postêpowania nadanym przez zamawiaj±cego – KO.2711.4.2022.ES .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny w rozdziale XIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KO.2711.4.2022.ES
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 15 sztuk komputerów, w tym 1 laptopa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
d) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa (niezbêdne wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³ techniczny):
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê zgodn± w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 60 000 z³,- (lub 2 – 3 to¿same dostawy o ³±cznej warto¶ci 60 000 z³)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. odpis Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej w celu wykluczenia okoliczno¶ci wskazanych w art. 109 ust.1 pkt 4
lub wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce zamawiaj±cemu samodzielny dostêp do tych ¶rodków dowodowych.
2. w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: do¶wiadczenia wykonawcy, nale¿y przed³o¿yæ:
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dostaw tematycznie odpowiadaj±cych przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane – za³±cznik Nr 4 do SWZ, do³±czaj±c dowody, czy wymienione dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie wymaga siê5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Dziale V punkcie I 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców – za³±cznik Nr 2 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na miniPortalu. Instrukcja dla wykonawcy dotycz±ca zaszyfrowania oferty i jej z³o¿enia dostêpna jest na miniPortalu jako „Instrukcja u¿ytkownika” pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Instalacja nowej oczyszczalni ¶cieków przy Domu Pomocy Spo³ecznej w Podzamku
- Utworzenie 20 lokali mieszkalnych w tym 2 mieszkañ treningowych w miejscowo¶ci Krosnowice 213, 213 C (w ramach bezzwrotnej pomocy z Funduszu Dop³at)
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego w bran¿y mostowej nad zadaniem: "Odbudowa mostu w ci±gu drogi powiatowej nr 3226D ul. Ko¶ciuszki w K³odzku km 10+406 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3145D, km 14+923 - 15+790 [powód¼ -wrzesieñ 2024 r.]"
- Us³uga koszenia i wycinki zieleni inwazyjnej w Twierdzy K³odzko w roku 2025 r.
- Modernizacja wraz z czê¶ciow± przebudow± Przedszkola Gminnego i ¯³obka Gminnego w O³drzychowicach K³odzkich w zwi±zku z usuwaniem skutków powodzi
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu serwerowo-sieciowego, sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- DOSTAWY - Dostawa sprzêtu komputerowego do Pañstwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Czêstochowie
- DOSTAWA SPRZÊTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Urzêdu Miasta Rybnika
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Instytutu Ochrony ¦rodowiska-Pañstwowego Instytutu Badawczego .
- Dostawa sprzêtu komputerowego
wiêcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.