eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina"Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/914012

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1811324-fca5-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029956/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2369749,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie”.
3. Przedmiot zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje: kompletną dokumentację projektowo- wykonawczą i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę ulicy Spokojnej wraz z łącznikiem w Murowanej Goślinie oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych, a także – przez cały okres realizacji Umowy - sprawowanie nadzoru autorskiego.
a) zaprojektowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami graficznymi budowy ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie opracowanego przez Konrada Furmana „RUFMA” z siedzibą w Poznaniu (61-625) przy ul. Hawelańskiej 6a/79 i uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, uzgodnień oraz decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlano wykonawczej dla budowy ulicy Spokojnej wraz z Łącznikiem w Murowanej Goślinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego,
c) zaprojektowanie ulicy Spokojnej jako drogi dojazdowej o kategorii ruchu KR3 dla prędkości 30 km/h i szerokości jezdni 5,0 m z chodnikiem oraz kanalizacją deszczową,
d) również zaprojektowanie Łącznika do ul. Spokojnej jako drogę dojazdową o kategorii ruchu KR2 dla prędkości 30 km/h i szerokości 5,0 m zakończoną placem do zawracania wraz z kanalizacją deszczową,
e) przebudowa oświetlenia ulicznego na ww. ulicy oraz zaprojektowanie kanału technologicznego i przebudowanie wszystkich ujawnionych kolizji z infrastrukturą techniczną,
f) w opracowaniu należy uwzględnić ręczną rozbiórkę istniejących płyt jumbo oraz składowanie ich na paletach w pobliżu ul. Spokojnej i ul. Starczanowskiej.
4. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Program funkcjonalno- użytkowy (zwanym dalej PFU), stanowiący załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi podstawę do opracowania przedmiotu zamówienia.
6. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) Główny przedmiot:
a) 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
2) Przedmiot dodatkowy:
a) 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne,
b) 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni,
c) 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,
d) 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych,
e) 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
f) 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
g) 45000000-7 Roboty budowlane,
h) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
i) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
j) 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
k) 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu,
l) 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
m) 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
n) 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg, autostrad,
o) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
p) 45233140-2 Roboty drogowe,
q) 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
r) 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
s) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
t) 45232460-4 Roboty sanitarne,
u) 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania,
v) 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetleniowego drogowego,
w) 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
x) 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2905763,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3432055,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2905763,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385301230

7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2905763,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.