eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina"Rewitalizacja budynku dworca kolejowego wraz z terenem wokół dworca w obszarze rewitalizowanym w Murowanej Goślinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rewitalizacja budynku dworca kolejowego wraz z terenem wokół dworca w obszarze rewitalizowanym w Murowanej Goślinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/901150

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rewitalizacja budynku dworca kolejowego wraz z terenem wokół dworca w obszarze rewitalizowanym w Murowanej Goślinie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d34d5f-e141-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029956/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewitalizacja budynku dworca kolejowego wraz z terenem wokół dworca w obszarze rewitalizowanym w Murowanej Goślinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5430058,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Rewitalizacja budynku dworca kolejowego wraz z terenem wokół dworca w obszarze rewitalizowanym w Murowanej Goślinie” w ramach zadania inwestycyjnego określonego w budżecie Zamawiającego pn. „Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Murowanej Goślinie” wraz z wyposażeniem i uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Zakres prac obejmuje przebudowę, nadbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku usługowo - mieszkalnego na budynek usługowy o kubaturze budynku netto 1.312,85 m3 w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Murowanej Goślinie (dz. Nr 673/6 i 673/9, obr. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina) zgodnie z decyzją nr 156/23 pozwolenia na budowę wydaną przez Wojewodę Wielkopolskiego dnia 06.10.2023 r. Wraz z budową infrastruktury towarzyszącej, zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, a także wdrożeniem i utrzymaniem przez cały czas prowadzenia robót tymczasowej organizacji ruchu oraz zmian organizacji wynikających z uzgodnień kolejowych, które wykonawca ma uzyskać w ramach realizacji zamówienia
3. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami w postaci Dokumentacji projektowej, STWiORB i pomocniczo – przedmiarów wraz z załącznikami do OPZ.
4. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) Główny przedmiot:
a) 45000000-7 Roboty budowlane
2) Przedmiot dodatkowy:
a) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
b) 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
c) 45262500-6 Roboty murarskie i murowe
d) 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
e) 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
f) 45400000-1 Roboty wykończeniowej w zakresie obiektów budowlanych
g) 45321000-3 Izolacja cieplna
h) 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
i) 45330000-9 Instalacje sanitarne
j) 45332300-6 Kanalizacja sanitarna pod posadzkowa i podstropowa
k) 45332300-6 Kanalizacja sanitarna nadposadzkowa
l) 453332200-5 Instalacja wodociągowa
m) 45333000-0 Instalacja gazowa
n) 45331100-7 Instalacja centralnego ogrzewania i kurtyny powietrzne
o) 45331100-7 Technologia kotłowni
p) 45331220-4 Instalacja klimatyzacji
q) 45332300-6 Instalacja odprowadzania skroplin
r) 45331210-1 Instalacja wentylacji
s) 45331230-7 Agregat skraplający dla centrali wentylacyjnej
t) 45231300-8 Sieci sanitarne
u) 45231300-8 Prace demontażowe
v) 45231300-8 Sieć kanalizacji sanitarnej
w) 45231300-8 Sieć kanalizacji deszczowej
x) 45231300-8 Zewnętrzna instalacja wodociągowa
y) 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
z) 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
aa) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
bb) 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
cc) 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
dd) 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
ee) 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
ff) 45317000-2 Inne instalacje elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6777469,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7647316,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6777469,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo WENO Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004629769

7.3.3) Ulica: Ul. Mostowa 2

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6777469,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.