eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla „Kretomino” w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f809da8-1bec-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla „Kretomino” w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f809da8-1bec-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033787/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla „Kretomino”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.17.2024.AN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla „Kretomino” w Koszalinie, dla obszaru o powierzchni 234,3730 ha, określonego na załączniku graficznym do uchwały Nr LXXII/1021/2024 Rady Miejskiej w Koszalinie
z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla „Kretomino” w Koszalinie, zwanego dalej
„projektem planu”. W ramach sporządzenia projektu planu należy wykonać:
1) wstępną koncepcję zagospodarowania przestrzennego projektu planu,
2) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz plansze układu komunikacyjnego i sieci infrastruktury technicznej - w skali 1 : 2 000,
3) podstawowe opracowanie ekofizjograficzne,
4) prognozę oddziaływania na środowisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA mgr inż. arch. Marek PEREPECZO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330119702

7.3.3) Ulica: Plac Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-307

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ad. SEKCJI VIII UMOWA pkt 8.3) okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 31.12.2025 r.
Uszczegółowienie:
Terminy wykonania poszczególnych etapów prac, zgodnie z Harmonogram prac i płatności z podziałem na etapy (stanowiący załącznik do umowy), tj.:
1) termin rozpoczęcia prac – z dniem zawarcia umowy;
2) terminy zakończenia poszczególnych etapów – zgodnie z Harmonogramem prac i płatności z podziałem na etapy;
3) termin sporządzenia projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do uchwalenia – 60 tygodni od dnia zawarcia umowy;
4) do dnia 31 grudnia 2025 r. tj. termin wejścia w życie planu miejscowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.