eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz"Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. „Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290411327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsmalogoszcz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsmalogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a7bed98-e2d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. „Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a7bed98-e2d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zajęcia z arteterapii
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników z formą terapii jaką jest arteterapia- terapia przez sztukę, która wykorzystuje różne formy ekspresji artystycznej takich jak rzeźba, malarstwo, taniec, muzyka.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki- 20
Leśnica- 16
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Warsztaty ekologiczno- dietetyczno- zdrowotne
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z tematyką ekologii, zdrowego żywienia, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci i młodzieży oraz wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię i dbanie o swoje zdrowie i środowisko. Uczestnicy projektu będą mieli szansę przygotowywać posiłki z wykorzystaniem ekologicznych produktów, w tym mniej kalorycznych. W ramach zajęć będą tworzyli eko- ogródek warzywny. Poznają zasady recyklingu. Wykonawca przeprowadzi także akcje: „Sprzątanie świata” oraz konkurs na eko- zabawkę.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Zajęcia z kreatywności i przedsiębiorczości
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z nowoczesną przedsiębiorczością w celu kształtowania ich pozytywnych postaw, wzmocnieniu motywacji do twórczego myślenia i działania, budowania oraz wzmocnienia kreatywnego podejścia do kreatywności, uświadomienia uczniom ważnej roli twórczego myślenia, sposobów rozwijania kreatywności oraz omówienia z uczestnikami najczęściej przyjmowanych przez siebie ról zespołowych ich znaczenia w kontekście kariery szkolnej. Wykonawca wprowadzi uczestników projektu w świat ekonomii, dbałości o gospodarkę.
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Warsztaty z tolerancji
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu tematem tolerancji w ujęciu przeciwdziałania nietolerancji, dyskryminacji, marginalizacji, wykluczenia, stereotypów ról kobiet i mężczyzn, tolerancji a niepełnosprawności dyskryminacji rasowej, płciowej, wyznaniowej niwelowania leku oraz obalania stereotypów i mitów dotyczących osób innych. Wykonawca zapozna również uczestników warsztatów z prawami człowieka oraz kształtowaniem procesu emancypacji poszczególnych grup, jak i przestawi temat berier społecznych dla osób niepełnosprawnych.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Warsztaty z tańca
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z różnymi formami tańca, w tym z tańcem towarzyskim, hip – hop, dance itp. mające na celu rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej uczestników oraz rozwijanie talentów.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Warsztaty z sporty walki
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu warsztaty sporty walki- w tym zapoznanie z różnym sztukami walki (boks, kick- boxing, karate kyokushin, Muay- Thai itp.) mające na celu rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej uczestników, poznanie przez uczestników aktywnych form spędzania wolnego czasu, kształtowanie ich koordynacji ruchowej. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć doskonalenie techniki podstawowej, eliminację błędów, przeprowadzi wstęp do techniki zaawansowanej oraz zapozna uczestników ze sztukami walki jako środkiem spędzania czasu wolnego, w tym radzenia sobie z emocjami.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 576 godzin (192 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.5.5.) Wartość części: 69120,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych (fizyka)
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych- fizyka, mające na celu nadrobienie zaległości edukacyjnych z przedmiotu fizyka, powtórzenie materiału do sprawdzianów, pomoc w odrabianiu prac domowych oraz opanowaniu bieżącego materiału.
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnych korepetycji, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 216 godziny (72 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8. Indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych (chemia)
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych- chemia, mające na celu nadrobienie zaległości edukacyjnych z przedmiotu chemia, powtórzenie materiału do sprawdzianów, pomoc w odrabianiu prac domowych oraz opanowaniu bieżącego materiału.
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnych korepetycji, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 144 godziny (48 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9. Indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych (geografia)
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu indywidualne korepetycje z przedmiotów ścisłych- geografia, mające na celu nadrobienie zaległości edukacyjnych z przedmiotu geografia, powtórzenie materiału do sprawdzianów, pomoc w odrabianiu prac domowych oraz opanowaniu bieżącego materiału
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnych korepetycji, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 216 godziny (72 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10. Indywidualne korepetycje z przedmiotów humanistycznych (j. polski)
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu indywidualne korepetycje z przedmiotów humanistycznych- j. polski, mające na celu nadrobienie zaległości edukacyjnych z przedmiotu j. polski, powtórzenie materiału do sprawdzianów, pomoc w odrabianiu prac domowych, pisaniu wypracowań oraz opanowaniu bieżącego materiału
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnych korepetycji, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 432 godziny (144 godziny w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11. Indywidualne korepetycje z przedmiotów humanistycznych (historia)
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu indywidualne korepetycje z przedmiotów humanistycznych- historia, mające na celu nadrobienie zaległości edukacyjnych z przedmiotu j. polski, powtórzenie materiału do sprawdzianów, pomoc w odrabianiu prac domowych oraz opanowaniu bieżącego materiału
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnych korepetycji, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 144 godziny (48 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12. Indywidualne doradztwo zawodowe
W ramach prowadzonych zajęć, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników indywidualne doradztwo zawodowe mające na celu zaplanowanie kariery edukacyjno- zawodowej, odkrycie predyspozycji zawodowych, pomoc w ukierunkowaniu na dalszą ścieżkę edukacyjno- zawodową, zapoznanie z zawodami oraz aktualnym zapotrzebowaniem na rynku pracy.
Zajęcia realizowane będą w formie indywidualnego doradztwa zawodowego, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Małogoszcz, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Małogoszcz- 16 osób
Złotniki-20 osób
Leśnica- 16 osób
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 156 godzin (3 godziny zegarowe na jednego uczestnika), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80640,00

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149200,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74880,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35704,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 roku poz. 1605) który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający informuje, iż w związku z rozbieżnościami dotyczącymi Opisu Przedmiotu Zamówienia z zapisami i założeniami Projektu Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”, w zakresie podanej przez Zamawiającego niepoprawnej ilości uczestników zajęć w zakresie każdej z Części postępowania (niezgodnej z uzyskanym wnioskiem
o dofinansowanie projektu oraz przeprowadzonym procesem rekrutacji Uczestników do projektu) oraz podanej błędnej ilości godzin w zakresie realizacji Części 10 oraz Części 11 postępowania, z obawy na zaistnienie okoliczności, których wystąpienie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, podjął decyzje o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.