Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392482/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Roboty budowlane związane z przebudową oraz remontem łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP NADLEŚNICTWO OŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 30 39 700
1.5.8.) Numer faksu: 71 30 39 701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olawa@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roboty budowlane związane z przebudową oraz remontem łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64c969f-5089-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213482/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Przebudowa oraz remont łazienek"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 342375,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oraz remontem łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, projekt budowlany, projekt architektoniczno – budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót, rysunki pomocnicze.
Na przedmiot zamówienia składa się:
a) Przebudowa dwóch łazienek znajdujących się na I piętrze budynku biura Nadleśnictwa Oława, zgodnie z dokumentacją stanowiącą zał. nr 11.1 do SWZ, tj.: przedmiarem prac, projektem budowlanym, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), rysunkami pomocniczymi.
b) Remont trzech łazienek znajdujących się na parterze budynku biura Nadleśnictwa Oława, zgodnie z dokumentacją stanowiącą zał. nr 11.2 do SWZ, tj.: przedmiarem prac, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), rysunkami pomocniczymi.
Oferta obejmować musi cały zakres prac przewidzianych w SWZ tj. zarówno dla przebudowy jak i remontu (pkt a oraz b powyżej).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia na części jest niecelowy ze względu na zakres projektu zarówno przebudowy jak również remontu, który dotyczy jednego budynku, oraz ze względu na oszczędność środków i nieuzasadniony ekonomicznie z punktu widzenia Wykonawców przystępujących do przetargu.
3. Przedmiar robót (załącznik nr 11.1. do SWZ, oraz załącznik nr 11.2. do SWZ), stanowi element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć
jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze
normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym
przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
5. Zakres prac obejmuje:
5.1. Roboty budowlane dla przebudowy dwóch łazienek znajdujących się na I piętrze budynku biura Nadleśnictwa Oława, zgodnie z przedmiarem prac stanowiącym załącznik nr 11.1. do niniejszej SWZ
5.2. Roboty budowlane dla remontu trzech łazienek znajdujących się na parterze budynku biura Nadleśnictwa Oława, zgodnie z przedmiarem prac stanowiącym załącznik nr 11.2. do niniejszej SWZ
6. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie dysponował niezbędnym sprzętem, wyposażeniem i maszynami budowlanymi umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45442100-8 - Roboty malarskie
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Roboty budowlane związane z przebudową oraz remontem łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8" do dnia 27.09.2023 roku do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.