eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinPielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627499502

1.5.8.) Numer faksu: 627472225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad2f52c2-02f4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034372/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216861,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są prace dotyczące pielęgnacji koron drzew, usuwaniu drzew z frezowaniem pni, usuwaniu krzewów oraz frezowaniu pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024.W ramach umowy przewiduje się wykonanie prac polegających na:
1) pielęgnacji koron drzew:
a) cięcia formujące młodych drzew (zakres: 718 szt. drzew);
b) pielęgnacja koron starszych drzew w zakresie cięć: sanitarnych, korygujących, prześwietlających i technicznych (zakres: 200 szt. drzew);
c) niewielkie cięcia techniczne drzew (tj.: przycinanie odrostów korzeniowych lub pniowych, przycinanie gałęzi kolidujących z infrastrukturą techniczną i inne) (zakres: 100 szt. drzew);
2) ścinaniu drzew o obwodzie pnia do 100 cm na wysokości 130 cm z frezowaniem pni (zakres: 45 szt. drzew),
3) ścinaniu drzew o obwodzie pnia powyżej 100 cm na wysokości 130 cm z frezowaniem pni (zakres: 30 szt. drzew),
4) frezowaniu pni (zakres: 5 szt.),
5) usuwaniu krzewów wraz z uporządkowaniem terenu i zasypaniem dołów (zakres: 200 m2),
6) cięcia techniczne krzewów (tj. przycinanie gałęzi: kolidujących z infrastrukturą, w celu poprawy widoczności w pasach drogowych i inne (zakres: 3 000 mb).
2. Powstałe odpady Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin), koszty związane z zagospodarowaniem powstałych w trakcie prac odpadów będzie pokrywał Wykonawca.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną i ogrodniczą, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe dostosowanie się do zaleceń Zamawiającego, które spowodują uszkodzenie lub zniszczenie drzew zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.
5. Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac oraz za wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w związku z wykonywanymi pracami.
6. Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia wszelkich formalności i poniesienia wszystkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, jeśli taka konieczność wystąpi.
7. Prowadzenie prac nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie odpadów, itp. m.in. na chodnikach i drogach.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót w przedmiocie umowy, zapewnienie warunków BHP oraz metody organizacyjno-techniczne, jak również odpowiada za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie prac pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni ulic i chodników, uszkodzonych w związku z prowadzonymi pracami w ramach przedmiotowej umowy.
11. Po wykonaniu prac teren wokół należy uporządkować w terminie 1 dnia od zakończenia prac, a powstałe w wyniku prac odpady wywieźć z terenu prac. Pozyskane drewno o obwodzie wynoszącym powyżej 30 cm należy pociąć na odcinki o dł. 1 m, należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Gałęzie oraz drewno o obwodzie poniżej 30 cm należy poddać obróbce rębakiem i wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12. Wykonawca jest zobowiązany po wycince drzew dostarczyć Zamawiającemu szacunek brakarski dotyczący całości drewna pozyskanego z wycinki sporządzony przez uprawnionego brakarza – szacunek jest sporządzany na koszt Wykonawcy.
13. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo o rozpoczęciu wykonywania prac najpóźniej dzień przed ich rozpoczęciem.
14. Wykonawca jest zobowiązany do przesyłania po wykonaniu prac określonych w §1 ust. 1 raportów z wykonanych prac oraz dokumentacji fotograficznej z miejsca wykonywanych prac najpóźniej do 7 dni od wykonania na adresy e-mail Przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia także projekt umowy oraz SST.
15. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
77211400-6 – Usługi wycinania drzew
77211500-7 – Usługi pielęgnacji drzew
77300000-0 – Usługi ogrodnicze
77341000-2 – Okrzesywanie drzew
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORNIX KOWALSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080125220

7.3.4) Miejscowość: Czermin, Broniszewice 27A

7.3.5) Kod pocztowy: 63-304

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.