eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police"Modernizacja placu zabaw i budowa si³owni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Policach -2"



Og³oszenie z dnia 2024-07-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja placu zabaw i budowa si³owni plenerowej
przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie
z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Policach -2"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Policach

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320825690

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 913176950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp3police.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Szko³a Podstawowa Publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja placu zabaw i budowa si³owni plenerowej
przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie
z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Policach -2"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb982244-e6a4-44d7-b172-ac900fb732cf

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00415682

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb982244-e6a4-44d7-b172-ac900fb732cf

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl – konto wykonawcy, oraz dysponowaæ:
a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
b) podpisem (profilem) zaufanym lub,
c) podpisem osobistym.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach korzystania z Platformy e-Zamówienia.
3. Maksymalny rozmiar plików stanowi±cych z³±czniki do oferty przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przyjêcia przez Platformê e-Zamówienia zawart± w pliku EPP – Elektroniczne Potwierdzenie Przyjêcia.
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 r. poz. 2452 ).
6. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z Rozdzia³ I pkt 21 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z Rozdzia³ I pkt 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.271.2P.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 496000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zwi±zku z realizacj± zadania pn. „Modernizacja placu zabaw i budowa si³owni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Sk³odowskiej-Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Policach”

2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw podzielonego na dwie strefy, ewentualnie podstrefy.
• Strefa 1 - zespó³ zabawek przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat, umo¿liwiaj±cy równoczesn± zabawê dla 70 dzieci, albo wydzielenie podstrefy w zale¿no¶ci od wieku.
• Strefa 2 – urz±dzenia do æwiczeñ, w tym si³owych, przeznaczonych dla dzieci/m³odzie¿y od wzrostu min. 130/140cm oraz dla doros³ych.
Inwestycja obejmuje równie¿ wykonanie nawierzchni bezpiecznej z elementami nawierzchni trawiastej. Roboty bêd± wykonywane na dzia³kach inwestora – teren przylegaj±cy do budynku szko³y oraz boiska sportowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Policach. Teren przeznaczony na wykonanie placu zabaw dla dzieci oraz si³owni plenerowej, ma powierzchniê. ok. 900m2.
Zakres zadania obejmuje wyposa¿enie placu zabaw i si³owni plenerowej , jn.:

Minimalne wyposa¿enie strefy 1:
1) Zestaw linowo wspinaczkowy,
2) Zestaw trampolin,
3) Karuzela z systemem ¶wietlno-muzycznym,
4) Hu¶tawka wahad³owa potrójna,
5) Zestaw kul wspinaczkowych,
6) Zestaw typu urz±dzenie wspinaczkowe z karuzel± typu piruet i obrotowym pier¶cieniem,

Minimalne wyposa¿enie strefy 2:
7) Betonowy stó³ do gry w tenisa sto³owego,
8) Urz±dzenie do si³owni plenerowych typu podwójny narciarz,
9) Urz±dzenie do si³owni plenerowych typu potrójny twister,
10) Urz±dzenie do si³owni plenerowych typu podwójna prasa no¿na,
11) Urz±dzenie do si³owni plenerowych typu orbitrek,
12) Urz±dzenie do si³owni plenerowych typu wio¶larz,

Wyposa¿enie ogólne:
13) Urz±dzenie komunalne typu kosz na ¶mieci,
14) Tablica z regulaminem placu zabaw i si³owni,
15) Wymiana desek na 11 ³awkach znajduj±cych siê przy placu na deski z kompozytów. £awki istniej±ce maj± wymiary ok 230-240cm i s± wyposa¿one w dwie deski mocowane do konstrukcji wykonanej z ceg³y klinkierowej.
Roboty bêd± wykonywane na dzia³kach inwestora – teren przylegaj±cy do budynku szko³y oraz boiska sportowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Policach.
Szczegó³owy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiaj±cego oraz funkcjonalno¶ci urz±dzeñ przeznaczonych do monta¿u zawarto w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-12 do 2024-12-18

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa brutto: 60%
1.2. Okres gwarancji i rêkojmi, dla wszystkich robót powy¿ej 36 miesiêcy: 30%
1.3. Termin zakoñczenia prac, przed terminem okre¶lonym w SWZ jako
maksymalny: 10%
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
2.1. W zakresie kryterium „cena ofertowa brutto” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±:


Cena minimalna
C= ------------------------ x 60 pkt
Cena ofertowa

gdzie: cena minimalna - cena ofertowa brutto oferty najtañszej, cena ofertowa - cena ofertowa brutto oferty ocenianej,
Obliczenie punktacji w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonane bêdzie do dwóch miejsc po przecinku.

2.2. W zakresie kryterium „okres gwarancji i rêkojmi powy¿ej 36 miesiêcy” oferta mo¿e uzyskaæ max 30 punktów.
Oceny punktowej dokonuje siê zgodnie z formu³±:


Gb – Gmin
G = -------------------------- x 30 pkt
Gmax – Gmin

gdzie:
Gb – okres gwarancji i rêkojmi badanej oferty [m-ce]
Gmin – minimalny okres gwarancji i rêkojmi = 36 m-cy
Gmax – maksymalny okres gwarancji i rêkojmi = 60 m-cy
Obliczenie punktacji w kryterium „okres gwarancji i rêkojmi” dokonane bêdzie do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga!
Okres gwarancji i rêkojmi nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. Je¿eli wykonawca poda okres gwarancji i rêkojmi w latach, zamawiaj±cy przeliczy go na miesi±ce zgodnie z zasad± 1 rok = 12 miesiêcy.
MINIMALNY wymagany przez zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy. W przypadku nie podania (nie wpisania) przez wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi w ofercie, do oceny zostanie przyjêty okres 36 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony w umowie. MAKSYMALNY wymagany przez zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 60 miesiêcy. W przypadku podania przez wykonawcê d³u¿szego ni¿ wymagany okresu gwarancji i rêkojmi w ofercie, do oceny zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy.

2.3. W zakresie kryterium „termin zakoñczenia prac, przed terminem okre¶lonym w SWZ jako maksymalny” oferta mo¿e uzyskaæ max 10 punktów.

Oceny punktowej dokonuje siê zgodnie z formu³±:
Za zaoferowanie n/w terminu zakoñczenia realizacji robót i zg³oszenia ich do odbioru koñcowego potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiaj±cego, Wykonawcy zostan± przyznane punkty w nastêpuj±cy sposób:

a) Termin realizacji robót maksymalnie do dnia 18.12.2024 – 0,0 pkt,
b) Termin realizacji robót maksymalnie do dnia 11.12.2024 – 2,0 pkt,
c) Termin realizacji robót maksymalnie do dnia 03.12.2024 – 4,0 pkt,
d) Termin realizacji robót maksymalnie do dnia 25.11.2024 – 7,0 pkt,
e) Termin realizacji robót maksymalnie do dnia 15.11.2024 – 10,0 pkt,

Maksymalny mo¿liwy do zaoferowania termin zakoñczenia realizacji robót to 18.12.2024 r. Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego terminu zakoñczenia realizacji robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê terminu zakoñczenia realizacji przed 15.11.2024 Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 10 pkt, t.j. maksymaln± ilo¶æ punktów w ramach tego kryterium. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê terminu realizacji robót innego ni¿ okre¶lony w wy¿ej opisanych progach Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy ilo¶æ punktów nale¿n± dla najbli¿szego progu o terminie zakoñczenia przypadaj±cym po dacie wskazanej przez wykonawcê. W przypadku zaoferowania terminu zakoñczenia realizacji zamówienia po dniu 18.12.2024 zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla wszystkich robót powy¿ej 36 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakoñczenia prac przed terminem okre¶lonym w SWZ jako maksymalny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu,
2. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
2.1.1. Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100);
2.1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100);
2.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
2.2.1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nastêpuj±ce zamówienia:
roboty budowlane, zgodnie z definicj± ustawy Prawo Budowlane, us³ugi - polegaj±ce na budowie, odbudowie, przebudowie, albo remoncie placu zabaw (w zakresie wymiany kompletnych urz±dzeñ zabawowych) o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto ka¿da, w ilo¶ci: minimum 2 roboty.
2.2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone, w szczególno¶ci wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
a) minimum jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA: Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 9.1. SWZ, je¿eli:
Wykonawca wska¿e dostêpno¶æ o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 307). W takim przypadku Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególno¶ci informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 685 ze zmianami,) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 541).
Wykonawca wska¿e o¶wiadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 9.1., które znajduj± siê w posiadaniu zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczenia lub dokumenty przechowywane przez zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów, które potwierdzaj± okoliczno¶ci spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.:
1.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej–za³±cznik nr 4 do SWZ,
1.2. W celu potwierdzenia spe³niania warunku o którym mowa w pkt 7.2.1.1. SWZ – informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ okre¶lona przez zamawiaj±cego, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
1.3. W celu potwierdzenia spe³niania warunku o którym mowa w pkt 7.2.1.2. SWZ - dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego (zawieraj±cych potwierdzenie zap³aty ubezpieczenia).
1.4. W celu potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2.1. SWZ: - wykazu robót budowlanych i us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
– za³±cznik nr 2 („Do¶wiadczenie wykonawcy”).
1.5. W celu potwierdzenia spe³niania warunku o którym mowa w pkt 7.2.2.2. SWZ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 3 („Wykaz osób”).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W zakresie zapewnienia zgodno¶ci realizacji przedmiotu zamówienia z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: aktualne wyniki badañ lub certyfikaty zgodno¶ci z normami serii PN EN 1176 – wyposa¿enie placów zabaw i nawierzchnie (w przypadku urz±dzeñ fitness jest to norma EN 16630:2015) dotycz±ce poszczególnych urz±dzeñ, wydane przez jednostkê certyfikuj±c±, akredytowan± przez Pañstwowe Centrum Akredytacji lub krajowe jednostki akredytuj±ce pozosta³ych pañstw cz³onkowskich UE.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y za³±czyæ:
aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7-10 ustawy Pzp – za³±cznik nr 1. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
aktualne wyniki badañ lub certyfikaty o których mowa w pkt. 9.13 SWZ
karty katalogowe przedstawiaj±ce rysunki, wizualizacje lub zdjêcia oferowanych urz±dzeñ oraz opis techniczny w zakresie dokumentuj±cym spe³nienie przez oferowane wyroby warunków zamawiaj±cego okre¶lonych w SWZ i jej za³±cznikach, których powinny znajdowaæ siê wymiary urz±dzeñ, wymiary stref, bezpieczeñstwa opis zastosowanych materia³ów, opis rozwi±zañ technicznych.
W przypadku gdy dokumenty wymienione w pkt. 8.6.3 SWZ nie potwierdzaj± wszystkich parametrów opisanych przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie w zakresie spe³niania przez oferowane wyroby pozosta³ych parametrów nie opisanych w dokumentach wykonawcy.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego.).
Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie pe³nomocnika tych wykonawców.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt 10 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach oraz o¶wiadczenia tych podmiotów, o których mowa w pkt 8.6.1 SWZ
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
4.1. w pieni±dzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 57 1240 3943 1111 0010 7704 4449 Bank Pekao S.A. o/Police z dopiskiem WADIUM w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego.
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. 2024 poz. 419.).
Pozosta³e warunki dotycz±ce wadium okre¶lono w pkt. 19 SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt 8.6.1 SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie lub pe³nomocnika wykonawców w imieniu ka¿dego z nich.bb O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
3. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego.).
4. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie pe³nomocnika tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na zmianie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmianie skutkuj±cej zmniejszeniem albo zwiêkszeniem wynagrodzenia, zmianie polegaj±cej na wprowadzeniu robót, które nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia, wprowadzeniu robót wykraczaj±cych poza opis przedmiotu zamówienia, na zasadach okre¶lonych w paragrafie 16 wzoru umowy, stanowi±cego czê¶æ trzeci± SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-31 14:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 14:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podczas sk³adania oferty zalecamy zalogowaæ siê do portalu e-zamówienia bezpo¶rednio przed z³o¿eniem oferty. Nale¿y zwracaæ uwagê, aby otwarta by³a tylko jedna sesja w portalu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.