Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Kancelarii Leśnictwa Stróże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GORLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 343
1.5.2.) Miejscowość: Zagórzany
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-333
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183530395
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gorlice@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorlice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorlice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Kancelarii Leśnictwa Stróże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef675e24-fc0f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148500/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Kancelarii Leśnictwa Stróże
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Rozbudowa nadbudowa i przebudowa Kancelarii Leśnictwa Stróże „ w tym wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności:
- rozbudowę budynku leśniczówki – pomieszczeń kancelarii na dz. nr 1415 w miejscowości Stróże
- częściową rozbiórkę istniejącego budynku, wykonanie przebudowy oraz rozbudowy części kancelaryjnej
- wykonanie fundamentów, konstrukcji, dachu, stolarki zewnętrznej, elewacji budynku przez docieplenie, położenie tynku, roboty wewnętrzne – wykończeniowe
- wykonanie przyłączy instalacji wraz z inwentaryzacją
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót, przedmiarze robót oraz pozwolenie na rozbudowę, nadbudowę i przebudowę nr 2433/2018 z dnia 2018.12.07 które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
2. Lokalizacja:
Budynek położony jest w miejscowości Stróże 297, 33-331 Stróże gmina Grybów, powiat Nowosądecki na działce nr. 1415.
Zamawiający wskaże Wykonawcy drogi wewnętrzne, którymi dopuści transport materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zadania.
4. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.
6. Zamawiający w roku 2021 może rozliczyć roboty za kwotę 190 tys. zł netto.
7. UWAGA. Zamawiający wskazuje, że należy uwzględnić podczas rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynek będzie w pełni zamieszkany i prace należy planować tak aby umożliwić prawidłowe funkcjonowanie lokalu mieszkalnego dla osób w nim mieszkających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385113,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535938,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385113,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „RT-BUD” Tomasz Kuziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381972725
7.3.4) Miejscowość: Bartne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kuziak Firma Usługowo-Handlowa "RT-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kuziak Firma Usługowo-Handlowa "RT-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385113,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.