Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491247/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
im. Władysława Stanisława Reymonta
w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
im. Władysława Stanisława Reymonta
w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a15de0d-f1ca-4b8f-866b-944d6762b949
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217136/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa na świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://agroradom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://agroradom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mającychna celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę,
której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu w okresie 02.09.2024 r. - 27.06.2025 r.
2. Miejsce świadczenia usługi: Internat ZSCKR, ul. Wośnicka 125D, 26-612 Radom.
3. Łączna liczba uczniów: do 70 osób dziennie, aktualnie – 60 dziennie. Łącznie w roku w liczbie 14 000.
4. Zakres zamówienia obejmuje żywienie młodzieży na zasadach usługi cateringu który obejmuje: przygotowanie posiłków, dowóz posiłków do placówki wskazanej w ust. 2 i wniesienie w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego oraz odbiór pojemników siedem dni w tygodniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłku wskazanych w pkt. 3, w zależności od bieżących potrzeb, zmiany liczby wychowanków i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości posiłków, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Wykonawca jako zakład prowadzący działalność w zakresie produkcji posiłków musi posiadać Decyzję wydaną przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021)
Uwaga! Decyzja powinna być wydana na produkcję żywności oraz dystrybucję żywności w ramach cateringu (m.in. ze względu na potrzebę uwzględnienia przepisów w zakresie warunków transportu żywności, dezynfekcji pojemników do przewożenia żywności).
8. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność, w tym finansową za jakość przedmiotu zamówienia oraz wszelkie nieprawidłowości w tym zakresie oraz ewentualne koszty związane ze skutkami tych nieprawidłowości.
9. Wykonawca ponosi koszty zakupu produktów, załadunku, transportu i rozładunku wszystkich dostarczonych posiłków, a także odbioru i utylizacji pozostałości po posiłkach.
10. Wymagania dotyczące realizacji usługi żywienia - przedmiotu zamówienia:
śniadanie - codziennie: 3 rodzaje pieczywa (pełnoziarniste, żytnie, pszenne), napoje do wyboru: herbata z cukrem, kakao, kawa zbożowa z mlekiem, masło typu “extra” o zawartości tłuszczu 82%, dżem owocowy; oprócz tego śniadanie powinno zawierać: posiłek mleczny np. zupę mleczną, płatki śniadaniowe, bułkę słodką, wędlinę dobrej jakości, ser żółty, ser biały warzywo, owoc;
obiad - I danie (zupa z dodatkiem makaronu, ryżu lub kaszy), II danie (mięso, ryby, krokiety, pierogi) + dodatki (ziemniaki, kasze, ryż, makaron, surówki, gotowane jarzyny) + kompot lub sok + deser (ciasto własnego wypieku, owoc, kisiel, jogurt naturalny);
Kolacja - wędlina dobrej jakości, ser żółty, inne potrawy gotowane, zapiekanki, sałatki
11. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
1) zupa - ilość łączna minimum 250 ml,
2) drugie danie - gramatura łączna min. 350 g,
3) kompot, kisiel, owoc lub drożdżówka/ciastko - ilość minimum 200 ml / 1 sztuka.
Waga składowych drugiego dania powinna kształtować się następująco:
1) sztuka mięsa lub ryby – 100 g,
2) ziemniaki, kasza, ryż lub makaron – 150 g,
3) surówki lub jarzyny – 100 g,
4) pierogi, naleśniki, krokiety itp. – min. 200 g, plus dodatki stanowić mogą 100 g.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów
Nr Nazwa kryterium Maksymalna ilość
punktów jakie może
otrzymać oferta Znaczenie
procentowe
1. Cena [C] 60 pkt. 60%
2. ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu (Cp) 5 pkt. 5%
3. Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby
niepełnosprawnej w ramach realizacji
zamówienia („As”) 35 pkt. 35%
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.
4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1.1. Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
1.2 Ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu (Cp)
Ocena w zakresie kryterium „Ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu (liczba punktów możliwych do uzyskania – 5 pkt.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcę ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu” zamówienia wyniesie:
0 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 0 punktów
1 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 1 punktów
2 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 2 punktów
3 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 3 punktów
4 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 4 punktów
5 raz w tygodniu ciepłe śniadanie lub kolacja – otrzyma 5 punktów
gdzie: Cp – ilość punktów za kryterium „Ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu”
1.3 Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zamówienia („As”)
Ocena w zakresie kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zamówienia („As”)” (liczba punktów możliwych do uzyskania – 35 pkt.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której zadeklarowana przez Wykonawcę 1 lub więcej dodatkowych osób niepełnosprawnych w badanej ofercie (oprócz 1 osoby niepełnosprawnej, których zatrudnienie wymagane jest na podstawie ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ – oferta otrzyma 35 pkt.
- oferta, w której zadeklarowana przez Wykonawcę 0 dodatkowych osób niepełnosprawnych w badanej ofercie (oprócz 1 osoby niepełnosprawnej, których zatrudnienie wymagane jest na podstawie ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ – oferta otrzyma 0 pkt.
2. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + Cp + As
gdzie: P - ilość punktów
C – Cena
Cp – Ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu
As - Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość ciepłych posiłków w postaci śniadań lub kolacji w tygodniu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zamówienia („As”)
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiada aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
1.4.1 Doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę żywienia dzieci lub młodzieży, w zakresie przygotowywania posiłków w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży o łącznej wartości tych usług minimum 150.000,00 zł brutto, w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego, szkołach, z wyłączeniem szkół dla dorosłych, a także w placówkach systemu oświaty, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz.U. z 2020 poz. 910 ze zm.).
Usługi przygotowywania posiłków wykonywane w ramach jednej umowy traktuje się jak jedną usługę.
1.4.2 Określenie warunku - kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za realizację zamówienia posiadającą wykształceniem co najmniej technologa żywności i żywienia człowieka.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego
2.1 w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnego na dzień złożenia):
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) - wg załącznika 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty załącznik nr 3
kwalifikacje zawodowe:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 11 do SWZ.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4(jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
b) zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział IX
SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ .
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian umowy został opisany w paragrafie 10 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 16:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://agroradom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 16:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ocena w zakresie kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zamówienia („As”)” (liczba punktów możliwych do uzyskania – 35 pkt.Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2018 poz. 511) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.
Zgodnie z określonym w ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ wymaganiem na podstawie art. 96 ust. 2 pkt. 2 lit. e) ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej.
W związku z tym w ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia dodatkowo 1 osoby niepełnosprawnej, przy czym maksymalna oceniana przez zamawiającego liczba osób niepełnoprawnych zadeklarowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wynosi 2 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 1 osoba wymagana w ramach art. 96 ust. 2 pkt. 2 lit. e) ustawy Pzp określona szczegółowo w ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ oraz 1 osoba w ramach w/w kryterium.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby niepełnosprawnej zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2018 poz. 511).
W kryterium Aspekty społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych w przypadku podania większej liczby etatów niż maksymalne 1, oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Jako realizację wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych, zamawiający dopuszcza również oddelegowanie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych zatrudnionych już u wykonawcy.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której zadeklarowana przez Wykonawcę 1 lub więcej dodatkowych osób niepełnosprawnych w badanej ofercie (oprócz 1 osoby niepełnosprawnej, których zatrudnienie wymagane jest na podstawie ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ – oferta otrzyma 35 pkt.
- oferta, w której zadeklarowana przez Wykonawcę 0 dodatkowych osób niepełnosprawnych w badanej ofercie (oprócz 1 osoby niepełnosprawnej, których zatrudnienie wymagane jest na podstawie ust. 3 Rozdziale XXVII SWZ – oferta otrzyma 0 pkt.
W przypadku braku w formularzu ofertowym deklaracji ze strony wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia/zaangażowania dodatkowych osób niepełnosprawnych zamawiający nie przyzna wykonawcy 0 punktów w tym kryterium. W przypadku zaznaczenie więcej niż jednego wariantu będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-70/2024-Zakup i dostawa leków Ofatumumabum oraz Afliberceptum z Programów Lekowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem części zamiennych oraz kompleksową obsługą serwisową zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji na 2025 rok"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Macieja Szarka w Grabiu,
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów szkół z terenu Gminy Rybno z wydawaniem, dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.