Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 2021P w m. Sokołowo Budzyńskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi powiatowej nr 2021P w m. Sokołowo Budzyńskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5d29f6-35b3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017180/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont drogi powiatowej nr 2021P w m. Sokołowo Budzyńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DB.261.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 670000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 541480,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remont drogi powiatowej nr 2021P w m. Sokołowo Budzyńskie”.Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie budowlano-wykonawczym (uproszczonym) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi powiatowej nr 2021P
w m. Sokołowo Budzyńskie o długości 0,635 km.
Początek remontowanego odcinka drogi zlokalizowany jest na końcu nowej nawierzchni bitumicznej w km 2+298 a kończy się w km 2+933 na skrzyżowaniu
z drogą powiatową nr 1487P relacji Bukowiec-Sokołowo Budzyńskie.
Całkowity zakres robót został podzielony na dwie części:
Część I - obejmuje remont drogi na odcinku od km 0+000 (2+298) do km 0+185 (2+483), na którym zaplanowano wykonanie wzmocnienia–wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej z ubytkami wypełnionymi tłuczniem i wykonanie nowych warstw bitumicznych (wiążącej i ścieralnej);
Konstrukcja nawierzchni:
• wzmocnienie-wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości warstwy 15cm po zagęszczeniu,
• skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,5 kg/m2,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5cm,
• skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg/m2,
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4cm.
Zakres robót obejmuje również wykonanie zjazdów oraz wykonanie poboczy
z mieszanki gliniasto-żwirowej o grubości 15cm po zagęszczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - obejmuje remont drogi na odcinku odcinek od km 0+185 (2+483) do km 0+635 (2+933), na którym zaplanowano wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego masą mineralno-asfaltową oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej.Konstrukcja nawierzchni:
• skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej
w ilości 0,8 kg/m2,
• wyrównanie profilu betonem asfaltowym w ilości 75 kg/m2,
• skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg/m2,
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4cm.
Zakres robót obejmuje również wykonanie zjazdów oraz wykonanie poboczy
z mieszanki gliniasto-żwirowej o grubości 15cm po zagęszczeniu.
Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarach robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 420000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236327,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406597,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236327,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236327,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435849,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719430,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435849,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435849,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Przetarg na dostawę leków
- Budowa drogi - Rataje (dz. 512 ul. Orzechowa), gm. Chodzież
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.