Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377170/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Rąba 22
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 664172782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3feafeb-2f99-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3feafeb-2f99-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012876/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/RB/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju zgodnie z załącznikami nr 2A i nr 2B do SWZ wraz z robotami wykończeniowymi, w tym zakup, dostawa i montaż stolarki do obiektu Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt:
a) wykonać pomiar okien i drzwi przewidzianych do wymiany,
b) zdemontować istniejącą stolarkę podlegającą wymianie (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego),
c) wywieźć i zutylizować stolarkę, o której mowa w pkt 2),
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie zastosowanej stolarki, technologii jej montażu, użytych materiałów oraz terminów wykonania prac związanych z przedmiotem umowy. Montowane okna wykonane z profilu PCV, szklenie: szyba standard, pakiet dwukomorowy. Nakładki na parapety wykonane z PCV, kolor biały.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2B do SWZ pn. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR). Dokumenty te obejmują opis robót, szkice, ilości stolarki okiennej i drzwiowej.
2) Uzyskanie stosownych pozwoleń, zgód, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót /jeżeli wynika to z przepisów prawa/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184039,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184039,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184039,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORPOL S.C. Paweł Macnar Grzegorz Kurdyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842552766
7.3.3) Ulica: Długa 35
7.3.4) Miejscowość: Wróblik Szlachecki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-483
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DORPOL S.C. PAWEŁ MACNAR, GRZEGORZ KURDYŁA
jakie przetargi wygrała firma
DORPOL S.C. PAWEŁ MACNAR, GRZEGORZ KURDYŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184039,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
- Budowa zespołu żłobkowo przedszkolnego w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Realizacja inwestycji p.n.: "Wykonanie oddymiania klatki schodowej w Szkole Podstawowej nr 33 przy ul. Cieszyńskiej 8" w Warszawie.
- Roboty budowlane związane z remontem istniejącego budynku szkoły w Bączku na potrzeby rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.