To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-20
Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE.
Numer ogłoszenia: 200415 - 2014; data zamieszczenia: 20.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174495 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego, ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie. 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 4. Podział na części: 4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 5. Do zadań każdego z SORE będzie należało: 5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. 6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej. 8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku. 10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin. c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku. e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kozińska, ul. Lniana 16 m 49, 91-158 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18600,00
Oferta z najniższą ceną: 18600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Nowak, ul. Skłodowskiej 23G m 13, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18600,00
Oferta z najniższą ceną: 18600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aldona Biegańska, ul. Traugutta 17, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18600,00
Oferta z najniższą ceną: 18600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Śniegucki, ul. Sandomierska 15/17 m 8, 94-010 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18600,00
Oferta z najniższą ceną: 18600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3709E w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zdziechów - Kazimierz
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.